TE KOOP > ENGL powerball+cabinet+footswitch+flightcase!!!

Wil je wat verkopen, of zoek je juist een plaat?
Of zoek je bandleden? Hier kan je het vragen.
Plaats reactie
Ivo TFA

TE KOOP > ENGL powerball+cabinet+footswitch+flightcase!!!

Bericht door Ivo TFA » do dec 09, 2010 3:55 pm

zie ook link marktplaats voor foto's: http://link.marktplaats.nl/400240513

Omdat ik over wil stappen op ORANGE zet ik mijn ENGL set te koop.
(in principe als set, maar los van elkaar is eventueel ook mogelijk > (top+flightcase+footswith) en (cabinet+hoes)
- ENGL POWERBALL E645 (nieuwprijs 1399 euro)
- ENGL Z5 footswitch (nieuwprijs 169 euro)
- ENGL CABINET SLANTED E412 (nieuwprijs 645 euro)
- Op maat gemaakte flightcase voor de top (nieuwprijs 199 euro) (stickers kan ik er zo afhalen, geen probleem)
- ROCKBAG beschermhoes voor het cabinet (nieuwprijs 20 euro) (niet op de foto)

Het is echt een beestachtige versterker met de juiste kast eronder, echt gewoon geen enkele concessie qua geluid.

Alles is net geen twee jaar oud.
Ik ben nogal extreem zuinig op mijn spullen, zodoende ziet alles er nog als nieuw uit.
Alleen het tolex van het cabinet heeft enkele lichte beschadigingen, voor de rest is alles als nieuw.

Ik heb zo'n 50 optredens van ongeveer 30 minuten gedaan met deze set daarnaast speel ik af en toe thuis een beetje.
Met 30 a 40 branduren hebben we het dus wel gehad met deze top (en dus de buizen), waarbij de versterker
nooit verder open heeft gestaan dan een kwart, aangezien alles overal uit versterkt wordt.
Repeteren doe ik altijd op een andere versterker die standaard in de repetitieruimtes van Mezz staan (poppodium Breda)

Specificaties:

- ENGL POWERBALL E645
No compromise, ultra low end, versatile ROCK/METAL amp. 4 channels lead to where no ENGL amp has gone before. The Sonic Evolution of ENGL sounds, from crystal clean to crispy crunch ñ tight fat rhythm to punchy lead sounds in conjunction with low bottom end to satisfy the needs of the modern guitarist. Rich harmonics and fast attack delivered by special built transformers to cut through on any stage or recording situation.

Preamp:
4 channels: Clean, Crunch, Low Gain Lead, High Gain Lead, 2 Bright/Bottom switches, Extra Crunch Treble
control, 2 EQs, each 4 band, one for channel 1/2, one for channel. Volume controls for each channel. 4 x ECC83 preamp tubes

Master Section:
100 watts (1 x ECC 83, 4 x 6L6GC power amp tubes), Master A/B, Presence, Depth Punch controls.

Outputs:
Integrated Noise Gate for high gain channels, threshold control, fx loop control (parallel to serial), 2 x Z-4 or Custom Z-5 footswitch ports, Speaker Outs (2x 4, 2 x 8, 1x 16 Ohms).

Dimensions & Weight:
71 x 27 x 27cm, 20 kg

- ENGL CABINET SLANTED E412
4x 12" Celestion V60 speakers
240 watts mono, 2x 120 watts stereo

8 Ohms mono, 2x 16 Ohms stereo

afmetingen en gewicht 74 x 75 x 36 cm, 50 kg (voorzien van wieltjes)

-------------------------------

Een simpele rekensom zegt dat de totale aanschafprijs 2432 euro bedraagt
Aangezien alles nog in nieuwstaat verkeerd is mijn richtvraagprijs 1500/1600 euro voor de hele set.
(onderhandelen kan altijd)

Je kan me altijd mailen of bellen voor vragen of om een afspraak te maken om te komen testen
allemaal geen probleem!

Groet Ivo Dieleman
ivodieleman@hotmail.com
0610896979

metallicattim
Contacteer:

Re: TE KOOP > ENGL powerball+cabinet+footswitch+flightcase!!

Bericht door metallicattim » vr dec 10, 2010 10:22 am

Verkoop je het cabinet eventueel ook los? Heb nl. al een Powerball, maar moet alleen nog het cab. hebben ;)
I've lost
all my beliefs
to a world
of hypocrisy

Plaats reactie