Speedfest 2010, 11 december in Eindhoven
-
Re: Speedfest 2010, 11 december in Eindhoven
Alles was sowieso erg duur:
=> Bier / Cola: 2,3€
=> Puntzakje friet: 3,45€
=> Puntzakje friet speciaal: 4,6€
=> de premix whisky-cola die er verkocht werd: 5,75€
En inderdaad, die kluisjes waren ook 5€...
Naja, verder vond ik het wél tof...
=> Bier / Cola: 2,3€
=> Puntzakje friet: 3,45€
=> Puntzakje friet speciaal: 4,6€
=> de premix whisky-cola die er verkocht werd: 5,75€
En inderdaad, die kluisjes waren ook 5€...
Naja, verder vond ik het wél tof...
- Bleek No. 1
Het was op loopafstandKrimhild schreef:VIJF euro om je jas op te hangen!? Wat een afzetters. Ik had dat ook echt nooit betaald. Maar ik had m'n jas dan gewoon in een hoek gegooid, zo ben ik dan weer. Of in d'n auto ofzo. Liever 10 minuten ijskoud dan een dag lang in de bloedhitte met al die troep te sleuren. Maar jij hebt zeker geen wagen, blekkie?
@ Bart: geef hem van jetje!

En mijn jas gooi ik niet zomaar meer in een hoekje, mijn vorige lederen jas werd ook gestolen door het idee om 't even 5 min. in een hoekje te smijten.
Hakkaa päälle pohjan poika!
- Krimhild
- Altijd welkom
Ja jij woont toch in Eindhoven? Dan gooi je je jas toch THUIS!? Wat een waanzin dit. En ik heb m'n jas/tas denk ik al meer dan 100 keer in publieke hoekjes gesmeten en nog nooit is er iets ontvreemd. Het geluk is met de dommen!Black No. 1 schreef:Het was op loopafstandMaar dat maakt nog niks uit, want een auto heb ik (nog) niet. Eind dit jaar wel
En mijn jas gooi ik niet zomaar meer in een hoekje, mijn vorige lederen jas werd ook gestolen door het idee om 't even 5 min. in een hoekje te smijten.
Mediteren kun je leren!
- Bleek No. 1
Ik woon (nog) niet in EHV. En als ik van tevoren had geweten dat de garderobe zo verdomd duur was, ging ik wel in m'n naakie, ja!Krimhild schreef:Ja jij woont toch in Eindhoven? Dan gooi je je jas toch THUIS!? Wat een waanzin dit. En ik heb m'n jas/tas denk ik al meer dan 100 keer in publieke hoekjes gesmeten en nog nooit is er iets ontvreemd. Het geluk is met de dommen!Black No. 1 schreef:Het was op loopafstandMaar dat maakt nog niks uit, want een auto heb ik (nog) niet. Eind dit jaar wel
En mijn vorige jas was van 'Batman Begins'... Ik weet, heel kinderachtig van diegene om zo'n überschone jas te stelen!
Moeilijk doen voor 5 euro is voor krepsers. 5 euro vragen voor de garderobe is voor criminelen.
Voor 5 euro kreeg je een sleutel van een kluisje. En daar kon je je jas in stoppen. En ook wel 2 jassen. Dus dan is het weer 2,50 per jas.
Voor 5 euro kreeg je een sleutel van een kluisje. En daar kon je je jas in stoppen. En ook wel 2 jassen. Dus dan is het weer 2,50 per jas.
⸸⸸⸸ Fuck you all! ⸸⸸⸸

⸸⸸⸸ Sterven is het meervoud van sterf! ⸸⸸⸸
⸸⸸⸸ True metalhead ⸸⸸⸸

⸸⸸⸸ True metalhead ⸸⸸⸸
Tenzij je formaat Amstel hebt. En je kometen als avondmaal geniet en basket- en skippyballen als tussendoortje.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
- Bleek No. 1
Jeej, kluisjes van 30 X 30 cm. Top!Heyoka schreef:Moeilijk doen voor 5 euro is voor krepsers. 5 euro vragen voor de garderobe is voor criminelen.
Ja, nou, prima toch? Je lul hoeft er niet in. als je jas maar past.
⸸⸸⸸ Fuck you all! ⸸⸸⸸

⸸⸸⸸ True metalhead ⸸⸸⸸

⸸⸸⸸ True metalhead ⸸⸸⸸
Wij kregen er 3 jassen in! Oke, het was wel proppen, maar hij ging wel dicht! 

Was vet, hoogtepunten toch wel The Exploited, Municipal Waste, DRI en Blood for Blood. Alleen de prijzen voor de catering waren echt te bizar voor woorden...
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!
[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]
[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]
Mooi, man !!MetalJan schreef:Wij kregen er 3 jassen in! Oke, het was wel proppen, maar hij ging wel dicht!
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
- Bleek No. 1
Euj, hoe weet je dat?Heyoka schreef:Ja, nou, prima toch? Je lul hoeft er niet in. als je jas maar past.
En goed, het is supermetal als je jassie helemaal verkreukt is, dat klopt. Maar gaarne niet te bedoeling.
Hierbij nog wat foto's van afgelopen zaterdag.
In Solitude

The Devil's Blood

Municipal Waste

Life Of Agony

Peter Pan Speedrock

The Exploited

Airbourne

De rest is te vinden op mijn website: http://www.metal-experience.com
In Solitude

The Devil's Blood

Municipal Waste

Life Of Agony

Peter Pan Speedrock

The Exploited

Airbourne

De rest is te vinden op mijn website: http://www.metal-experience.com
Ik vond het een leuk feestje! Alleen jammer dat er toch festivalbier geschonken word 
en de eet prijzen waren inderdaad schandalig hoog!
Verder heb ik mij uitstekend vermaakt. Municipal Waste was weer erg goed. Airbourne aardig, ik vond ze in Paradiso beter. Rompeprop was tof (en druk!) Peter Pan, aardig. In Solitude was leuk (maar die vos blijft belachelijk om zijn nek haha). Triggerfinger was ook wel aardig.
Verder was het erg druk, misschien wel iets te. En het geluid viel mij mee, hoewel het wel steeds harder werd.

en de eet prijzen waren inderdaad schandalig hoog!
Verder heb ik mij uitstekend vermaakt. Municipal Waste was weer erg goed. Airbourne aardig, ik vond ze in Paradiso beter. Rompeprop was tof (en druk!) Peter Pan, aardig. In Solitude was leuk (maar die vos blijft belachelijk om zijn nek haha). Triggerfinger was ook wel aardig.
Verder was het erg druk, misschien wel iets te. En het geluid viel mij mee, hoewel het wel steeds harder werd.
en ook nog een paar kiekjes van mij.
bierdouche van Airbourne:

Airbourne:

Peter Pan Speedrock:

The Exploited:

Municipal Waste:

Life Of Agony:

(ja, even dezelfde als van Eus erbij gezocht)
Triggerfinger:

Batmobile:

Rompeprop:

bierdouche van Airbourne:

Airbourne:

Peter Pan Speedrock:

The Exploited:

Municipal Waste:

Life Of Agony:

(ja, even dezelfde als van Eus erbij gezocht)
Triggerfinger:

Batmobile:

Rompeprop:

- Achrome Moments
- Contacteer:
Lekkere plaatjes Eus en Took! Geniale editie was het. Erg gelachen met Rompeprop, geniaal was dat:
Nog meer foto's: http://www.achromemoments.nl/photobook/ ... fest-2010/
Nog meer foto's: http://www.achromemoments.nl/photobook/ ... fest-2010/
Concertphotography, Black & White Photography, and more...
www.achromemoments.nl
www.achromemoments.nl
Een wat uitgebreider verslagje van mijn kant:
Ja, was wel gaaf dagje. Was met 2 maten met de trein gegaan en in Eindhoven kwamen we nog een zooi bekenden tegen.
Eerste band die we zagen was V8 Wankers. Was wel aardige, snelle punk. Op de een of andere manier, deed de zanger me denken aan Bruce Dickinson. Kwam denk door z'n hoge uithalen.
The Devil's Blood daarna vond ik maar tegenvallen. Vind hun muziek maar saai eigenlijk, dan helpt dat vele bloed ook niet echt meer.
Dus toen zijn we maar wat gaan eten bij de uitgebreidde eetgelegenheid.
Daarna hebben we Batmobile gekeken. Was wel een leuke psychobilly-bandje incl. staande bas, al had ik het na een tijdje wel weer gezien.
Antiseen vond ik de verassing van de dag. Had er nog nooit van gehoord en dacht dat het, door de bandnaam, rauwe punk was. Niets was minder waar, het was een lekkere mix van punk en metal ala Carnivore. De dikke, langharige zanger was wel een beetje gestoord, omdat hij met een door in prikkeldraad gewikkelde knots tegen z'n armen en hoofd aansloeg. Het bloedde dan behoorlijk en deze actie had van mij niet gehoeven. Wel een goed optreden verder.
Daarna was het een tijdje wachten op Triggerfinger, omdat ik dacht dat Rompeprop pas om kwart voor tien speelde. Dat stond tenminste op mijn uitgeprinte tijdsschema. Helaas speelde ze gelijk na Antiseen en ik heb er geen noot van gehoord en gezien!!! Balen!
Triggerfinger dus... Tja, ze spelen opzich wel aardig, maar zo bijzonder is het ook weer niet, dus ik snap niet echt dat deze band zo populair is.
Life Of Agony heb ik maar gelaten voor wat het was en toen was het de beurt aan de heren die dit festival mede mogelijk gemaakt hebben; Peter Pan Speedrock. Men speelde weer als vanouds met nummers als Come On You, Heatseeker, Cockteaser en nieuwtjes als I Want Blood en Crank Up The Everything. Ook Dikke Dennis deed nog een duit in het zakje met het nummer Schoppenaas. Leuk optreden!
De laaste band die we zagen was The Exploited. Had ze nog nooit gezien, dus was hier wel benieuwd naar. Heb me niet verveeld, met deze lekkere stevige mix van punk en metal. Prima optreden!
Heb me dus wel vermaakt dus en de enige minpunten waren dat het geluid wat te hard (te schel) stond en het missen van Rompeprop (maar die zien we wel weer op NDF volgend jaar!)
Ja, was wel gaaf dagje. Was met 2 maten met de trein gegaan en in Eindhoven kwamen we nog een zooi bekenden tegen.
Eerste band die we zagen was V8 Wankers. Was wel aardige, snelle punk. Op de een of andere manier, deed de zanger me denken aan Bruce Dickinson. Kwam denk door z'n hoge uithalen.
The Devil's Blood daarna vond ik maar tegenvallen. Vind hun muziek maar saai eigenlijk, dan helpt dat vele bloed ook niet echt meer.
Dus toen zijn we maar wat gaan eten bij de uitgebreidde eetgelegenheid.
Daarna hebben we Batmobile gekeken. Was wel een leuke psychobilly-bandje incl. staande bas, al had ik het na een tijdje wel weer gezien.
Antiseen vond ik de verassing van de dag. Had er nog nooit van gehoord en dacht dat het, door de bandnaam, rauwe punk was. Niets was minder waar, het was een lekkere mix van punk en metal ala Carnivore. De dikke, langharige zanger was wel een beetje gestoord, omdat hij met een door in prikkeldraad gewikkelde knots tegen z'n armen en hoofd aansloeg. Het bloedde dan behoorlijk en deze actie had van mij niet gehoeven. Wel een goed optreden verder.
Daarna was het een tijdje wachten op Triggerfinger, omdat ik dacht dat Rompeprop pas om kwart voor tien speelde. Dat stond tenminste op mijn uitgeprinte tijdsschema. Helaas speelde ze gelijk na Antiseen en ik heb er geen noot van gehoord en gezien!!! Balen!
Triggerfinger dus... Tja, ze spelen opzich wel aardig, maar zo bijzonder is het ook weer niet, dus ik snap niet echt dat deze band zo populair is.
Life Of Agony heb ik maar gelaten voor wat het was en toen was het de beurt aan de heren die dit festival mede mogelijk gemaakt hebben; Peter Pan Speedrock. Men speelde weer als vanouds met nummers als Come On You, Heatseeker, Cockteaser en nieuwtjes als I Want Blood en Crank Up The Everything. Ook Dikke Dennis deed nog een duit in het zakje met het nummer Schoppenaas. Leuk optreden!
De laaste band die we zagen was The Exploited. Had ze nog nooit gezien, dus was hier wel benieuwd naar. Heb me niet verveeld, met deze lekkere stevige mix van punk en metal. Prima optreden!
Heb me dus wel vermaakt dus en de enige minpunten waren dat het geluid wat te hard (te schel) stond en het missen van Rompeprop (maar die zien we wel weer op NDF volgend jaar!)