Graspop 2011

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22691
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Re: Graspop 2011

Bericht door innuendo » ma dec 20, 2010 11:11 am

Ghost erbij. Dikke heersch!
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22304
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Re: Graspop 2011

Bericht door KoenM » ma dec 20, 2010 11:12 am

Ook even op een nieuwe pagina:

Graspop facebook:
FRIDAY 24/06</span>

JOURNEY - FOREIGNER- FM

The American formation JOURNEY is an undisputed heavyweight with record sales in excess of 75 million copies. Especially popular in the US and Japan, Journey’s commercial rock has nevertheless always had its fair share of European fans as well. Their GMM2008 show was one of the highlights of that edition, thanks in large part to the fantastic performance of Philippine vocalist Arnel Pineda. Both Foreigner and Journey are on a mission to put classic rock back on the map in 2011 and they’re well on their way to achieve just that. Founding member Neal Schon has promised Journey is bringing its new record as well…



Thirty-five years of rock and a truckload of classics but no GMM appearances to show for it? Let’s face it: we had a moral duty to right this wrong. British-American rock legends FOREIGNER, famous for their hits ‘Cold As Ice’, ‘Say You Will’ and ‘I Want to Know What Love Is’, obviously need no introduction. Under lead vocalist Lou Gramm and guitarist Mick Jones, the classic rock band scored hit after hit through the seventies and eighties. In 2003, Gramm left the band to be replaced by Kelly Hansen, who helped Foreigner confirm their status as one of the world’s leading melodic rock bands. Their latest album is called ‘Can’t Slow Down’, which the legendary rockers are looking forward to prove at GMM2011.



<span>SATURDAY 25/06</span>

WHITESNAKE - SUICIDE SILENCE - FIREWIND - GHOST

When WHITESNAKE returned to the big stage in 2002 after five long years of silence, hard rock fans were somewhat skeptic but David Coverdale and his excellent new band quickly put those fears to rest. The 2008 release ‘Good to Be Bad’ saw the former Deep Purple vocalist in excellent form and the band’s previous GMM appearances in 2006 and 2008 proved that Whitesnake can still deliver the goods. They say good things come in threes so we’re proud to announce Whitesnake’s third appearance in Dessel. Apart from Doug Aldrich and Reb Beach, the master will be joined by a new drummer and bass player and the show will feature material from the new album to be released next spring.



The Greek melodic power metal band FIREWIND released their sixth full-length album this year with ‘Days of Defiance’. The band centres around lead guitarist Gus G who, in the past, wielded the axe for the likes of Dream Evil and Arch Enemy. In 2009, Gus G replaced Zakk Wylde as Ozzy Osbourne’s lead guitarist but Firewind remains his first priority. The Greeks are currently on a world tour in support of their new album; the Prince of Darkness puts Days of Defiance in his personal top 10 of this year so check them out!



<span>SUNDAY 26/06</span>

ROB ZOMBIE - ALL THAT REMAINS - ARCHITECTS - ESCAPE THE FATE

Shock rocker ROB ZOMBIE is the next top act to be confirmed for the sixteenth edition of Graspop Metal Meeting. His last Belgian show dates back to 1995 when he was still with White Zombie. When White Zombie called it quits in 1998, Rob continued under his own steam and went on to eclipse his former band’s success. Apart from excellent studio work such as ‘Hellbilly Deluxe 1 & 2’ en ‘The Sinister Urge’, Zombie is also known for his phenomenal live shows with a special focus on the visual aspect. In the meantime, the multi-talented Rob Zombie has also made a name for himself in Tinsel Town. His debut ‘House of 1.000 Corpses’ and his sublime interpretations of ‘Halloween 1 & 2’ captured the imagination of horror fans worldwide. Feast your eyes and ears on this creative centipede at GMM2011!



It took them four full-length albums but the British band ARCHTECTS are finally on the verge of a major breakthrough – and deservedly so. Their fresh and modern sound has helped reinvent metalcore and has given the genre as a whole a tremendous boost. Their new album is called ‘The Here and Now’ and is set for a January 2011 release. The new material leaves no doubt this is a band ready for the next big step. Their appearance at GMM2011 is not a surprise; after their support slot for Bring Me the Horizon at the start of next year, GMM is simply the next logical step.



Our younger metal fans in particular will be pleased to learn that ESCAPE THE FATE is flying in from Vegas to get the party started. After distributing their first two albums through punk and hardcore label Epitaph, Escape the Fate released their self-titled third album through the mighty Interscope at the start of November. Escape the Fate stands for catchy melodies, in-your-face lyrics and groovy solos galore. Newcomers on their way to becoming a household name…
Overzichtje van dag per dag:

Vrijdag:

Scorpions
Volbeat
Journey
Foreigner
Iced Earth
Epica
Parkway Drive
The Damned Things
Masters of Reality
Heaven Shall Burn
Sepultura
Angelwitch
Kvelertak
The Black Dahlia Murder
FM
Revoker

Zaterdag:
Ozzy Osbourne
Judas Priest
Whitesnake
Arch Enemy
Moonspell
Electric Wizard
Adept
Spiritual Beggars
Suicide Silence
Firewind
Ghost

Zondag:
Slipknot
Rob Zombie
Amorphis
Soilwork
Terror
All That Remains
Architects
Escape the Fate
While She Sleeps

Als ik goed heb geteld zitten we nu op 36 bands. Ongeveer halverwege dus.

Maar wtf:

I wanna know what love is
I want you to show me

??!
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22304
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Re: Graspop 2011

Bericht door KoenM » ma dec 20, 2010 11:15 am

Dit wordt overigens wel een festival van uitersten:

I wanna know what love is

vs

BREEBREEHURRDURRBREEBURRR
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
Bleek No. 1
Berichten: 14691
Lid geworden op: di dec 18, 2007 10:50 pm
Locatie: Eindhoven.

Re: Graspop 2011

Bericht door Bleek No. 1 » ma dec 20, 2010 12:27 pm

..that's cold as ice.
Hakkaa päälle pohjan poika!

Gebruikersavatar
velvet-vendetta
Berichten: 119
Lid geworden op: vr sep 24, 2010 6:44 pm

Re: Graspop 2011

Bericht door velvet-vendetta » ma dec 20, 2010 1:01 pm

Of het allemaal past op een metalfestival is nog maar de vraag, maar buiten metal hou ik ook van classic rock etc etc, dus hoor je me
over de journey, foreigner whitesnake (etc) niet klagen.

MAAR WAAR BLIJFT MN DEATH METAL??!!??!!:O

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22691
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Re: Graspop 2011

Bericht door innuendo » ma dec 20, 2010 1:03 pm

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
velvet-vendetta
Berichten: 119
Lid geworden op: vr sep 24, 2010 6:44 pm

Re: Graspop 2011

Bericht door velvet-vendetta » ma dec 20, 2010 1:07 pm

Ja maar hun hebben geen dosis ouwe lullen rock :') dus dat word heel duur :P

MetalJan
Berichten: 5524
Lid geworden op: wo okt 27, 2004 2:53 pm
Locatie: Alblasserdam

Re: Graspop 2011

Bericht door MetalJan » ma dec 20, 2010 2:10 pm

Ik kan niet zoveel met de nieuwe toevoegingen eigenlijk...

Richard666
Berichten: 296
Lid geworden op: ma mei 10, 2010 6:14 pm
Locatie: Ergens in zuid-west Nederland.

Re: Graspop 2011

Bericht door Richard666 » ma dec 20, 2010 4:43 pm

Ghost, Foreigner, Whitesnake en Journey!! Maar vooral: ROB ZOMBIE!!! De beste man heeft nog niet vaak in Europa gestaan volgens mij en dan komt hij naar Graspop!!!!! Mooier kan het bijna niet, ik wil de beste man al heel wat jaartjes zien, maarja een reis naar de V.S. ging dan wel heel erg ver en nu komt hij gewoon minder dan 100 km van mijn woonplaats! Ze kunnen er wel een co-headliner van maken, samen met Slipknot. Ik ben zeker blij met deze nieuwe namen. De affiche ziet er sowieso al heel aardig uit en dan zijn ze nog maar op de helft.

Gebruikersavatar
EricMaiden
Berichten: 2121
Lid geworden op: ma sep 21, 2009 12:43 pm
Locatie: Zwolle

Re: Graspop 2011

Bericht door EricMaiden » ma dec 20, 2010 4:45 pm

Als het zo doorgaat ga ik een heleboel pogingen doen om mijn vriendin over te halen om NIET te gaan.
Want als zij gaat moet ik mee

Gebruikersavatar
alicecooper
Berichten: 2415
Lid geworden op: do mar 09, 2006 2:10 pm
Locatie: Almelo

Re: Graspop 2011

Bericht door alicecooper » ma dec 20, 2010 4:58 pm

EricMaiden schreef:Want als zij gaat moet ik mee
Dan ben je al net zo soft als de line-up van volgend jaar.

MetalTuupLimburg
Berichten: 4857
Lid geworden op: ma feb 10, 2003 11:24 pm
Locatie: Wijlre
Contacteer:

Re: Graspop 2011

Bericht door MetalTuupLimburg » ma dec 20, 2010 5:20 pm

Ik zie die ouwelullenbands veel liever dan de moderne metalcore bandjes, dus ik ben wel blij met Whitesnake, Journey en Foreigner.

Gebruikersavatar
Lennert
Lult over cdtjes
Berichten: 25637
Lid geworden op: wo mar 27, 2002 7:15 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Graspop 2011

Bericht door Lennert » ma dec 20, 2010 5:33 pm

Ik ga toch nooit naar Graspop, dus het maakt voor mij niet uit, maar Foreigner vind ik toch wel een heel vreemde toevoeging voor een metal festival. Tuurlijk hebben ze enkele hardrockende nummers, maar over de gehele lijn zijn ze toch net iets te soft misschien?
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

Gebruikersavatar
Bleek No. 1
Berichten: 14691
Lid geworden op: di dec 18, 2007 10:50 pm
Locatie: Eindhoven.

Re: Graspop 2011

Bericht door Bleek No. 1 » ma dec 20, 2010 6:08 pm

EricMaiden schreef:Als het zo doorgaat ga ik een heleboel pogingen doen om mijn vriendin over te halen om NIET te gaan.
Want als zij gaat moet ik mee
En je bent niet tevree net de line-up? Shame on you, cultuurbarbaar!

MetalTuupLimburg schreef:Ik zie die ouwelullenbands veel liever dan de moderne metalcore bandjes, dus ik ben wel blij met Whitesnake, Journey en Foreigner.

+1.
Hoeveel kansen krijg je nog om zulke 'legendes' live te zien? Niet veel, zeg ik U.
Hakkaa päälle pohjan poika!

Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Re: Graspop 2011

Bericht door cataclysm child » ma dec 20, 2010 7:38 pm

Definitief no go voor mij dit jaar, alleszins niet de volledige drie dagen. Misschien wel 1 dag ofzo.

Hellfest it will be voor de drie dagen 8)
Faustian Spirit of the Earth

Richard666
Berichten: 296
Lid geworden op: ma mei 10, 2010 6:14 pm
Locatie: Ergens in zuid-west Nederland.

Re: Graspop 2011

Bericht door Richard666 » ma dec 20, 2010 8:14 pm

Een blik op de tourdata van Rob Zombie laat weer zien dat GMM een geweldige prestatie heeft geleverd. Waarschijnlijk komt hij wel op meer plekken in de E.U. rond die tijd, maar voor nu hebben ze alleen maar wat V.S. en V.K. shows in februari en wat optredens in Australië in maart.

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Re: Graspop 2011

Bericht door Gilbert » ma dec 20, 2010 8:27 pm

Richard666 schreef:Een blik op de tourdata van Rob Zombie laat weer zien dat GMM een geweldige prestatie heeft geleverd. Waarschijnlijk komt hij wel op meer plekken in de E.U. rond die tijd, maar voor nu hebben ze alleen maar wat V.S. en V.K. shows in februari en wat optredens in Australië in maart.
Dan zijn die tourdata niet compleet. Hij speelt in juni o.a. ook op Sweden Rock en Download en, belangrijker nog, op woensdag 15 juni treedt Rob Zombie in Paradiso (Amsterdam) op. Daar komen binnenkort vast nog meer Europese data bij. Hij komt echt niet speciaal voor Graspop deze kant op hoor (eerder voor het grote geld dat er op Download te verdienen valt).

Gebruikersavatar
Bleek No. 1
Berichten: 14691
Lid geworden op: di dec 18, 2007 10:50 pm
Locatie: Eindhoven.

Re: Graspop 2011

Bericht door Bleek No. 1 » ma dec 20, 2010 8:43 pm

Trui. Maar gek eigenlijk, dat het zo lang heeft geduurd om Zombie deze kant op te laten komen, me dunkt.
Hakkaa päälle pohjan poika!

Gebruikersavatar
sanguis
Berichten: 4983
Lid geworden op: di okt 18, 2005 1:38 pm
Locatie: Zundert
Contacteer:

Re: Graspop 2011

Bericht door sanguis » ma dec 20, 2010 11:23 pm

Ik wilde eigenlijk mijn 10 jaar volmaken dit jaar, maar wat een teleurstellende line-up tot nu toe. Ik hoop echt op nog wat beters.

Gebruikersavatar
EricMaiden
Berichten: 2121
Lid geworden op: ma sep 21, 2009 12:43 pm
Locatie: Zwolle

Re: Graspop 2011

Bericht door EricMaiden » di dec 21, 2010 1:59 pm

alicecooper schreef:
EricMaiden schreef:Want als zij gaat moet ik mee
Dan ben je al net zo soft als de line-up van volgend jaar.
Hoezo?

We hebben gewoon afgesproken dat we allebei een festival uitzoeken waar we sowieso heen willen.
Voor mij is dat Wacken en voor haar Graspop, beetje lullig om haar dan alleen te laten gaan hè? :wink:
Erbij komende dat ik het niet fijn vind om haar alleen te laten gaan want er lopen genoeg van die geile nichten rond die wel zin hebben in een blond meisje!

MetalTuupLimburg
Berichten: 4857
Lid geworden op: ma feb 10, 2003 11:24 pm
Locatie: Wijlre
Contacteer:

Re: Graspop 2011

Bericht door MetalTuupLimburg » di dec 21, 2010 2:15 pm

cataclysm child schreef:Definitief no go voor mij dit jaar, alleszins niet de volledige drie dagen. Misschien wel 1 dag ofzo.

Hellfest it will be voor de drie dagen 8)
Ik denk dat dit jaar niemand meer naar Graspop gaat eigenlijk.

Gebruikersavatar
Rubicon
Berichten: 1477
Lid geworden op: do okt 01, 2009 10:21 am

Re: Graspop 2011

Bericht door Rubicon » di dec 21, 2010 5:04 pm

Dat zal hooguit 1 dag worden, maar ik kan tot dusverre ook vrij weinig met het programma. Jammer maar helaas.

Gebruikersavatar
Bleek No. 1
Berichten: 14691
Lid geworden op: di dec 18, 2007 10:50 pm
Locatie: Eindhoven.

Re: Graspop 2011

Bericht door Bleek No. 1 » di dec 21, 2010 6:45 pm

EricMaiden schreef:
alicecooper schreef:
EricMaiden schreef:Want als zij gaat moet ik mee
Dan ben je al net zo soft als de line-up van volgend jaar.
Hoezo?

We hebben gewoon afgesproken dat we allebei een festival uitzoeken waar we sowieso heen willen.
Voor mij is dat Wacken en voor haar Graspop, beetje lullig om haar dan alleen te laten gaan hè? :wink:
Erbij komende dat ik het niet fijn vind om haar alleen te laten gaan want er lopen genoeg van die geile nichten rond die wel zin hebben in een blond meisje!
Klopt niet, hé.
Maar ga anders zowel naar Graspop als Wacken, iedereen tevree.
Hakkaa päälle pohjan poika!

Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Re: Graspop 2011

Bericht door cataclysm child » di dec 21, 2010 7:15 pm

MetalTuupLimburg schreef:
cataclysm child schreef:Definitief no go voor mij dit jaar, alleszins niet de volledige drie dagen. Misschien wel 1 dag ofzo.

Hellfest it will be voor de drie dagen 8)
Ik denk dat dit jaar niemand meer naar Graspop gaat eigenlijk.
Tja, ik vermoed ook dat de bezoekersaantallen wel wat zullen tegenvallen. Jammer, want ben altijd graag naar Graspop gegaan, maar deze line-up kan mij totaal niet overtuigen. Misschien in 2012 wel opnieuw, we zien wel.
Faustian Spirit of the Earth

Gebruikersavatar
Bleek No. 1
Berichten: 14691
Lid geworden op: di dec 18, 2007 10:50 pm
Locatie: Eindhoven.

Re: Graspop 2011

Bericht door Bleek No. 1 » di dec 21, 2010 7:19 pm

Hm, ik vind het elk jaar wel goed te vertoeven.

Dit jaar:
Judas Priest*
Rob Zombie*
Foreigner*
Scorpions*
Ozzy*
Electric Wizard*

Toch 6.. Nog 4 te gaan en ik evenaar vorig jaar!
Zo'n 30 namen moeten nog bekend worden gemaakt... Ben benieuwd.


* = hebben mij overtuigd!
Hakkaa päälle pohjan poika!

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Re: Graspop 2011

Bericht door Gilbert » di dec 21, 2010 7:31 pm

cataclysm child schreef:
MetalTuupLimburg schreef:
cataclysm child schreef:Definitief no go voor mij dit jaar, alleszins niet de volledige drie dagen. Misschien wel 1 dag ofzo.

Hellfest it will be voor de drie dagen 8)
Ik denk dat dit jaar niemand meer naar Graspop gaat eigenlijk.
Tja, ik vermoed ook dat de bezoekersaantallen wel wat zullen tegenvallen. Jammer, want ben altijd graag naar Graspop gegaan, maar deze line-up kan mij totaal niet overtuigen. Misschien in 2012 wel opnieuw, we zien wel.
Eh, je moet nog maar eens even nadenken over wat MetalTuupLimburg met zijn opmerking bedoelde. :lol:

De bezoekersaantallen zullen overigens helemaal niet tegenvallen. Zelfs met Slipknot, Marilyn Manson en Mötley Crüe als headliners was het in 2009 nog steeds erg druk. Slipknot is er nu weer bij, Rob Zombie is vergelijkbaar met Marilyn Manson (qua muziek en aantrekkingskracht), en zowel Ozzy, Priest en Scorpions verkopen in Europa echt veel meer (dag)tickets dan Mötley Crüe. Tel daar populaire acts als Volbeat, Arch Enemy en Journey bij op, met nog een halve affiche te gaan, en het lijkt me vrij duidelijk dat de editie van 2011 een goede kans maakt om het bestbezochte Graspopfestival tot nu toe worden.

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22304
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Re: Graspop 2011

Bericht door KoenM » di dec 21, 2010 7:57 pm

Gilbert schreef:
cataclysm child schreef:
MetalTuupLimburg schreef: Ik denk dat dit jaar niemand meer naar Graspop gaat eigenlijk.
Tja, ik vermoed ook dat de bezoekersaantallen wel wat zullen tegenvallen. Jammer, want ben altijd graag naar Graspop gegaan, maar deze line-up kan mij totaal niet overtuigen. Misschien in 2012 wel opnieuw, we zien wel.
Eh, je moet nog maar eens even nadenken over wat MetalTuupLimburg met zijn opmerking bedoelde. :lol:

De bezoekersaantallen zullen overigens helemaal niet tegenvallen. Zelfs met Slipknot, Marilyn Manson en Mötley Crüe als headliners was het in 2009 nog steeds erg druk. Slipknot is er nu weer bij, Rob Zombie is vergelijkbaar met Marilyn Manson (qua muziek en aantrekkingskracht), en zowel Ozzy, Priest en Scorpions verkopen in Europa echt veel meer (dag)tickets dan Mötley Crüe. Tel daar populaire acts als Volbeat, Arch Enemy en Journey bij op, met nog een halve affiche te gaan, en het lijkt me vrij duidelijk dat de editie van 2011 een goede kans maakt om het bestbezochte Graspopfestival tot nu toe worden.
Bovenstaand relaas van Gilbert, plus je moet ook de aantallen jonge mensen niet onderschatten die afkomen op acts als Parkway Drive, Suicide Silence, Heaven Shall Burn en The Black Dahlia Murder.

Ik vind het 1 vd beste lineups van de laatste jaren. Zeker beter dan 2010 en 2009!
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22691
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Re: Graspop 2011

Bericht door innuendo » di dec 21, 2010 8:14 pm

Op enkele toffe bands na vind ik de line up sowieso weinig boeiend. Misschien dat ik dit jaar nog ga voor Scorpions, Priest en Angelwitch, maar in het vervolg wijk ik liever uit naar roadburn, rock hard en andere kleine(re) zomerfestivals.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Ernst-Jan
Berichten: 11330
Lid geworden op: do okt 07, 2004 3:41 pm
Locatie: Linschoten

Re: Graspop 2011

Bericht door Ernst-Jan » di dec 21, 2010 9:49 pm

EricMaiden schreef:
alicecooper schreef:
EricMaiden schreef:Want als zij gaat moet ik mee

Erbij komende dat ik het niet fijn vind om haar alleen te laten gaan want er lopen genoeg van die geile nichten rond die wel zin hebben in een blond meisje!
Ik denk eerder dat jij je zorgen moet maken om eventuele geile nichten..
Trotse vader sinds 25/02/10.

Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light

Gebruikersavatar
st. evil
Berichten: 673
Lid geworden op: wo feb 09, 2005 9:05 pm
Locatie: hoofddorp

Re: Graspop 2011

Bericht door st. evil » wo dec 22, 2010 12:53 pm

voor mij staat er nu in ieder geval nog weinig bij de line-up waar ik echt voor zou gaan, dus denk dat ik maar een jaartje over sla
Thrash till Death

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Re: Graspop 2011

Bericht door Gilbert » wo dec 22, 2010 3:29 pm

Triptykon is inmiddels eveneens aan de line-up toegevoegd. Verder verhuist Kvelertak van de vrijdag naar de zaterdag, de dag waarop ook Triptykon te zien is. Tevens staat het volgende nu op de website van Graspop te lezen:
Bericht aan onze noorderburen:

In 2007 lanceerden we het all-in ticket waarmee je gratis met de trein vanaf elk Belgisch station naar het station in Mol kunt reizen. Helaas is het dit jaar niet evident om een ticketpartner in Nederland te vinden die dit all-in ticket kan aanbieden, en zullen Nederlands hun festivalticket, boozebag en vip-upgrade enkel kunnen kopen via Proximus GoForMusic.

Gebruikersavatar
velvet-vendetta
Berichten: 119
Lid geworden op: vr sep 24, 2010 6:44 pm

Re: Graspop 2011

Bericht door velvet-vendetta » wo dec 22, 2010 4:05 pm

Gilbert schreef:Triptykon is inmiddels eveneens aan de line-up toegevoegd. Verder verhuist Kvelertak van de vrijdag naar de zaterdag, de dag waarop ook Triptykon te zien is. Tevens staat het volgende nu op de website van Graspop te lezen:
Bericht aan onze noorderburen:

In 2007 lanceerden we het all-in ticket waarmee je gratis met de trein vanaf elk Belgisch station naar het station in Mol kunt reizen. Helaas is het dit jaar niet evident om een ticketpartner in Nederland te vinden die dit all-in ticket kan aanbieden, en zullen Nederlands hun festivalticket, boozebag en vip-upgrade enkel kunnen kopen via Proximus GoForMusic.
Met andere worden: Hij is niet meer te koop in de postkantor, Free record shop e.d.??? Maar laten bezorgen of printen?

Gebruikersavatar
velvet-vendetta
Berichten: 119
Lid geworden op: vr sep 24, 2010 6:44 pm

Re: Graspop 2011

Bericht door velvet-vendetta » wo dec 22, 2010 9:13 pm

Morgoth doe een reunie tour en doet festivals aan. Beter komen ze dus ook naar graspop!!!!!
Ik dacht dat Morbid Angel ook evens festivallen aandoet die nog niet bevestigd zijn. Dus beter komen die ook!!!!

Gebruikersavatar
sanguis
Berichten: 4983
Lid geworden op: di okt 18, 2005 1:38 pm
Locatie: Zundert
Contacteer:

Re: Graspop 2011

Bericht door sanguis » wo dec 22, 2010 10:15 pm

Triptykon is in ieder geval een mooie toevoeging.

Gebruikersavatar
Elessar
Berichten: 13177
Lid geworden op: zo mar 27, 2005 7:12 pm
Locatie: Rotterdam
Contacteer:

Re: Graspop 2011

Bericht door Elessar » do dec 23, 2010 12:36 am

EricMaiden schreef: Erbij komende dat ik het niet fijn vind om haar alleen te laten gaan want er lopen genoeg van die geile nichten rond die wel zin hebben in een blond meisje!
Of misschien heeft zij wel zin in een stel geile nichten.

Ken je haar wel echt zo goed als je denkt? Je weet het niet. Je weet het nooit zeker. Je kunt het altijd even vragen. Maar zal ze eerlijk zijn in haar antwoord?
KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?

"Wat?"

Ja dus.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/

The Wörld Is Yours

Gebruikersavatar
Natasja
Berichten: 1039
Lid geworden op: do dec 09, 2004 2:01 pm
Locatie: Goes
Contacteer:

Re: Graspop 2011

Bericht door Natasja » do dec 23, 2010 1:54 am

cataclysm child schreef:Definitief no go voor mij dit jaar, alleszins niet de volledige drie dagen. Misschien wel 1 dag ofzo.

Hellfest it will be voor de drie dagen 8)
Hetzelfde hier, ga komend jaar ook weer lekker naar Hellfest. 8)
http://www.last.fm/user/Natasja-84

Gebruikersavatar
Rubicon
Berichten: 1477
Lid geworden op: do okt 01, 2009 10:21 am

Re: Graspop 2011

Bericht door Rubicon » do dec 23, 2010 3:31 am

Elessar schreef:
EricMaiden schreef: Erbij komende dat ik het niet fijn vind om haar alleen te laten gaan want er lopen genoeg van die geile nichten rond die wel zin hebben in een blond meisje!
Of misschien heeft zij wel zin in een stel geile nichten.

Ken je haar wel echt zo goed als je denkt? Je weet het niet. Je weet het nooit zeker. Je kunt het altijd even vragen. Maar zal ze eerlijk zijn in haar antwoord?
:lolup:

Gebruikersavatar
alicecooper
Berichten: 2415
Lid geworden op: do mar 09, 2006 2:10 pm
Locatie: Almelo

Re: Graspop 2011

Bericht door alicecooper » wo dec 29, 2010 11:27 am

Whiplash naar graspop 2011??

Las dit stukje op de graspop site,


''Added Portaro: "Tony and I built the foundation for WHIPLASH back in 1984. We shared the same dreams and nothing was more important to us than our music. We are a mix of fire and gasoline. We are excited to share our adrenaline rush with those who have followed WHIPLASH over the years. Get ready to witness the true core of the band on the road in 2011."

Zal er erg tevreden mee zijn, mochten ze daadwerkelijk komen.

Gebruikersavatar
IROn
Berichten: 4518
Lid geworden op: di mei 18, 2004 2:37 pm
Locatie: Arnhem

Re: Graspop 2011

Bericht door IROn » wo dec 29, 2010 5:40 pm

Zou tof zijn! Twee jaar terug (toch?) op Wacken was uiterst gaaf.

Alleen dit keer wat meer (of überhaupt wat) nummers van Thrasback dan graag dankuwel.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

Gebruikersavatar
Bleek No. 1
Berichten: 14691
Lid geworden op: di dec 18, 2007 10:50 pm
Locatie: Eindhoven.

Re: Graspop 2011

Bericht door Bleek No. 1 » do jan 06, 2011 7:11 pm

Het wordt onderhand tijd dat er langzamerhand meer namen komen op de affiche.. Ik wacht nog steeds op een bevestiging van Motörhead!
Van Agalloch is het nu wel zeker dat ze niet komen...
Hakkaa päälle pohjan poika!

Gebruikersavatar
Ernst-Jan
Berichten: 11330
Lid geworden op: do okt 07, 2004 3:41 pm
Locatie: Linschoten

Re: Graspop 2011

Bericht door Ernst-Jan » do jan 06, 2011 7:20 pm

Gast het is nog 5 maanden voor het festival is, dus nog alle tijd voor die namen.
Trotse vader sinds 25/02/10.

Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light

Gilbert
Lult over cdtjes
Berichten: 3945
Lid geworden op: za mar 04, 2006 5:01 pm

Re: Graspop 2011

Bericht door Gilbert » do jan 06, 2011 7:29 pm

Black No. 1 schreef:Van Agalloch is het nu wel zeker dat ze niet komen...
Want? Omdat Agalloch nog minder metal is dan Foreigner? :wink: Een andere reden kan ik niet bedenken waarom je nu al zeker denkt te weten dat Agalloch niet naar Graspop komt.

Richard666
Berichten: 296
Lid geworden op: ma mei 10, 2010 6:14 pm
Locatie: Ergens in zuid-west Nederland.

Re: Graspop 2011

Bericht door Richard666 » do jan 06, 2011 7:44 pm

Agalloch heeft sinds de oprichting (1996) niet vaak op festivals gestaan en wanneer ze dit wel deden, was dat op kleinere festivalen, zoals het Ragnarök festival in Duitsland, waar ze volgens mij in 2008 hebben gestaan. Waarschijnlijk willen de mannen van Agalloch niet graag op festivals spelen of vinden grote festivals een band als Agalloch niet aantrekkelijk genoeg, maar dat lijkt me sterk.

Gebruikersavatar
Rubicon
Berichten: 1477
Lid geworden op: do okt 01, 2009 10:21 am

Re: Graspop 2011

Bericht door Rubicon » do jan 06, 2011 7:47 pm

Festivalen?

Gebruikersavatar
Bleek No. 1
Berichten: 14691
Lid geworden op: di dec 18, 2007 10:50 pm
Locatie: Eindhoven.

Re: Graspop 2011

Bericht door Bleek No. 1 » do jan 06, 2011 7:48 pm

Festifalen.
Hakkaa päälle pohjan poika!

Gebruikersavatar
Rubicon
Berichten: 1477
Lid geworden op: do okt 01, 2009 10:21 am

Re: Graspop 2011

Bericht door Rubicon » do jan 06, 2011 7:54 pm

Dat lijkt mij ook, zeker gezien de line up van Graspop tot dusverre...;-)

Gebruikersavatar
Bleek No. 1
Berichten: 14691
Lid geworden op: di dec 18, 2007 10:50 pm
Locatie: Eindhoven.

Re: Graspop 2011

Bericht door Bleek No. 1 » do jan 06, 2011 8:11 pm

Dat niet, maar dat is misschien ook maar 'geluk' hebben. Al sinds ik naar Graspop ga, maar ik heb dan ook een brede smaak.
Alhoewel de helft van de bands die ik wil zien ook klassieke bands zijn en die ik nog 'ns MOET zien voordat ik sterf.
Hakkaa päälle pohjan poika!

Gebruikersavatar
Rubicon
Berichten: 1477
Lid geworden op: do okt 01, 2009 10:21 am

Re: Graspop 2011

Bericht door Rubicon » do jan 06, 2011 8:18 pm

Het is inderdaad puur smaak en dus geluk, als de rest in wel in mijn straatje blijkt te passen, ben ik zeer enthousiast waarschijnlijk.

Richard666
Berichten: 296
Lid geworden op: ma mei 10, 2010 6:14 pm
Locatie: Ergens in zuid-west Nederland.

Re: Graspop 2011

Bericht door Richard666 » do jan 06, 2011 8:19 pm

Rubicon schreef:Festivalen?
festivals*

Gebruikersavatar
Bleek No. 1
Berichten: 14691
Lid geworden op: di dec 18, 2007 10:50 pm
Locatie: Eindhoven.

Re: Graspop 2011

Bericht door Bleek No. 1 » do jan 06, 2011 8:27 pm

Rubicon schreef:Het is inderdaad puur smaak en dus geluk, als de rest in wel in mijn straatje blijkt te passen, ben ik zeer enthousiast waarschijnlijk.
True.
Ik heb het geluk gehad dat voornamelijk klassieke bands á la Judas Priest, Whitesnake, Kiss en Motörhead kwamen, die mij over de streep trokken om lekker naar Graspop te gaan. Ook lekker dicht bij huis.
En ja, ik heb nooit een jaar meegemaakt waarbij ik minder dan 8 bands wilde zien, en omgerekend qua grootte van een band, ben ik toch goedkoper uit dan als ik naar losse concertjes zou zijn geweest (denk aan Aerosmith, Kiss en Motörhead vorig jaar, los zou het zeker de 135 euro van vorig jaar hebben overschreden).
Hakkaa päälle pohjan poika!

Plaats reactie