Deathfeast Open Air 2011
Deathfeast Open Air 2011
GRAVE (SWE)*special 20th Anniversary set*
PESTILENCE (NDL)
THE ROTTED (UK)
VOMITORY (SWE)
DEVOURMENT (USA)
KATALEPSY (RUS)
NUCLEAR VOMIT (POL)
INHUMATE (FRA)
SUFFERAGE (GER)
GOREZONE (GER)
BLOODSOAKED (USA)
Ik heb trouwens mijn kaartje al gehaald, als je hem voor september ofzo kocht, was het slechts 35 euro. Voor de rest is het nou 45 euro.
Vomitory, Devourment en Katalepsy maken me heel blij
PESTILENCE (NDL)
THE ROTTED (UK)
VOMITORY (SWE)
DEVOURMENT (USA)
KATALEPSY (RUS)
NUCLEAR VOMIT (POL)
INHUMATE (FRA)
SUFFERAGE (GER)
GOREZONE (GER)
BLOODSOAKED (USA)
Ik heb trouwens mijn kaartje al gehaald, als je hem voor september ofzo kocht, was het slechts 35 euro. Voor de rest is het nou 45 euro.
Vomitory, Devourment en Katalepsy maken me heel blij
Laatst gewijzigd door Woutjinho op za dec 04, 2010 5:29 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Re: Deatfeast Open Air 2011
Hm dat is kut dat ik te laat ben, maar dan nog is Deathfeast het wel waard.Volgend jaar kaartje kopen ofzo...haha
Iig wel weer zin in, nu nog zooooooo lang wachten..
Iig wel weer zin in, nu nog zooooooo lang wachten..
Zozo wederom een zeer gaaf begin!!
Ik wil er volgend jaar weer bij te zijn Alleen hoe en met wie is momenteel wel de vraag.
Ik wil er volgend jaar weer bij te zijn Alleen hoe en met wie is momenteel wel de vraag.
[img]http://media.nuclearblast.de/openx/www/images/fd395dc9a150325eaefd6903672007d5.gif[/img]
- Seventh King of Edom
Devourment, begint goed. Ik ben benieuwd naar die set van Grave eigenlijk. Hopelijk veel oud materiaal!
Ik hoop dat Bloodsoaked een live band heeft dan of krijgen we Putrid Pile en Insidious Decrepancy taferelen?
Ik hoop dat Bloodsoaked een live band heeft dan of krijgen we Putrid Pile en Insidious Decrepancy taferelen?
-
Malevolent Creation ofzo zou wel een leuke toevoeging zijn...Immolation, Autopsy, Napalm Death...droomt fijn verder.
Zeker, ik hoop dat ik er ook bij kan zijn dit jaar.
Wat is eigenlijk de datum?
Wat is eigenlijk de datum?
2/6: Fortarock festival
30/6: Houten Deathfest
28/09: Secrets of the Moon
06/10: Overkill
26/10: Aurora Infernalis
14/12: Eindhoven Metal Meeting
30/6: Houten Deathfest
28/09: Secrets of the Moon
06/10: Overkill
26/10: Aurora Infernalis
14/12: Eindhoven Metal Meeting
-
Zelfde weekend als Grind the Nazi- scum festival. BALEN!! 23-25 juni. Jammer dat het niet gewoon in het 2e weekend is zoals vorig jaar.
-
Für Frühbucher halten wir ein Kontingent an günstigen Karten bereit.
Bis zum 30.09.2010 zahlt ihr wie bisher nur 39,- € (zzgl. VVK-Gebühren) für die 3-Tageskarten mit Camping,
ab dem 01.10.2010 erhöht sich der Preis dann auf 49,- € (zzgl. VVK Gebühren).
vandaag of morgen nog boeken dus!
Bis zum 30.09.2010 zahlt ihr wie bisher nur 39,- € (zzgl. VVK-Gebühren) für die 3-Tageskarten mit Camping,
ab dem 01.10.2010 erhöht sich der Preis dann auf 49,- € (zzgl. VVK Gebühren).
vandaag of morgen nog boeken dus!
Ik wacht nog ff af wat er bij komt, deze line-up is voor mij nog niet interessant genoeg.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
- fetuskiller
- Contacteer:
Misery Index
Grave
Pestilence
The Rotted
Vomitory
Devourment
Katalepsy
Nuclear Vomit
Inhumate
Sufferage
Gorezone
Bloodsoaked
Decaying Purity
Kastrated
Beheaded
Depression
Putridity
Septycal Gorge
Pandemia
Vader
Facebreaker
Krisiun
Disavowed
Grave
Pestilence
The Rotted
Vomitory
Devourment
Katalepsy
Nuclear Vomit
Inhumate
Sufferage
Gorezone
Bloodsoaked
Decaying Purity
Kastrated
Beheaded
Depression
Putridity
Septycal Gorge
Pandemia
Vader
Facebreaker
Krisiun
Disavowed
- Seventh King of Edom
Ziet er niet slecht uit!
Ziet er al aardig uit ja!
Btw, er staat een klein foutje in de titel
Btw, er staat een klein foutje in de titel
- fetuskiller
- Contacteer:
Scherp, erg scherp...
Ik ben denk ik weer één dagje aanwezig komend jaar. Net als de voorgaande twee keer hebben we de leukste dag uitgekozen, en dat zullen we nu wel weer doen, denk ik. Drie dagen op zo'n smerige camping zie ik gewoon niet zitten.
Ik ben denk ik weer één dagje aanwezig komend jaar. Net als de voorgaande twee keer hebben we de leukste dag uitgekozen, en dat zullen we nu wel weer doen, denk ik. Drie dagen op zo'n smerige camping zie ik gewoon niet zitten.
Smerige camping hoort erbij!
en even de titel veranderen, was me helemaal geen één keer opgevallen
en even de titel veranderen, was me helemaal geen één keer opgevallen
Re: Deathfeast Open Air 2011
Er moeten nog ruim 10 bands worden toegevoegd als het goed is. Vorig jaar waren namelijk 35 bands die er speelde, nou volgens mij 23 ofzo.
Ik gok dat Condemned zal spelen. Nieuw album dus die zullen wel wat voelen voor optredens die komende maanden na de releasedatum volgen. Wellicht Macabre weer?
Headliners zou ik echt niet weten.
Ik gok dat Condemned zal spelen. Nieuw album dus die zullen wel wat voelen voor optredens die komende maanden na de releasedatum volgen. Wellicht Macabre weer?
Headliners zou ik echt niet weten.
California grindcore
EXHUMED (USA) are confirmed for dfoa 2011
EXHUMED (USA) are confirmed for dfoa 2011
The incredible MORGOTH are back!
The absolute old-school death metallers MORGOTH celebrate their 20th anniversary and their REUNION in 2011.
We are proud to present you this amazing band at Death Feast Open Air 2011.
The setlist will consequently mainly consist of songs from the “Cursed” album as well as some cuts from the classic 1989/1990 EP‘s “Resurrection Absurd” and “The Eternal Fall“. The band’s line-up for these special shows is almost confirmed by now as well and will consist of Marc Grewe (Vocals), Harry Busse (Guitar), Sebastian Swart (Guitar), Thilo Mellies (Bass) as well as a great drummer, soon to be announced.
Vocalist Marc Grewe comments as follows: “Throughout the next months we will make sure to prepare a great show for us all to celebrate together in 2011. We seriously look forward to seeing old friends, peers and faithful supporters of the band again as well as playing to new audiences during the upcoming string of festival shows”.
The absolute old-school death metallers MORGOTH celebrate their 20th anniversary and their REUNION in 2011.
We are proud to present you this amazing band at Death Feast Open Air 2011.
The setlist will consequently mainly consist of songs from the “Cursed” album as well as some cuts from the classic 1989/1990 EP‘s “Resurrection Absurd” and “The Eternal Fall“. The band’s line-up for these special shows is almost confirmed by now as well and will consist of Marc Grewe (Vocals), Harry Busse (Guitar), Sebastian Swart (Guitar), Thilo Mellies (Bass) as well as a great drummer, soon to be announced.
Vocalist Marc Grewe comments as follows: “Throughout the next months we will make sure to prepare a great show for us all to celebrate together in 2011. We seriously look forward to seeing old friends, peers and faithful supporters of the band again as well as playing to new audiences during the upcoming string of festival shows”.
- fetuskiller
- Contacteer:
Ruud! Haal Morgoth Naar NDF!!! *kwijl*
- Defleshed by flieS
Dat zou echt zwaar beter zijn! Morgoth of NDF aub!!!
G.O.R.E.
[img]http://i53.photobucket.com/albums/g70/defleshedbyflies/banner.jpg[/img]
- Defleshed by flieS
Ook nog niet in dit topic vermeldt... Gorguts komt ook! Ga echt keihard een kaartje halen of allebei de bands moeten ook op NDF staan ...
G.O.R.E.
Condemned komt later het jaar naar Europa samen met Gorgasm.
NDF en DFOA word t volgend jaar voor mij
Houten Deathfest komt in september ook weer terug, 2 dagen!!
NDF en DFOA word t volgend jaar voor mij
Houten Deathfest komt in september ook weer terug, 2 dagen!!
Houten Deathfest 28 en 29 juni 2013
Betor!!!arnoud schreef: Houten Deathfest komt in september ook weer terug, 2 dagen!!
seconded !!!fetuskiller schreef:Ruud! Haal Morgoth Naar NDF!!! *kwijl*
Tullepetoanum Metallius
MetalJan schreef:Betor!!!arnoud schreef: Houten Deathfest komt in september ook weer terug, 2 dagen!!
Date added: 29-Dez-10 19:42
IMPALED (USA)
The US Grind-Deather IMPALED (USA) are confirmed for dfoa 2011.
We wish you a happy new year.
IMPALED (USA)
The US Grind-Deather IMPALED (USA) are confirmed for dfoa 2011.
We wish you a happy new year.
Your videos on the DFOA-DVD 2010
That's right! We need your video stuff!
We are currently working hard to finalize the 2010 DVD. We want to give you the opportunity to publish your own video footage (cell phone or digicam videos) on the DVD for eternity.
So if you have real wicked material from your tent, camping ground etc. and want to see it on the DVD, send an e-mail with a brief description of the material (What is it about? How long is the material? How big is the file?) to
» dvd@deathfeast-openair.de
Our DVD-crew will drop you a line and explain everything else.
See you around,
the DFOA crew
Tho, ik en wat vrienden willen ook gaan de line up is echt te bruut! Maar wordt wel de eerste keer voor ons, kan iemand wat vertellen over de camping daar? Is het echt scheisse of valt het wel mee?
De camping is wel relaxt. Gewoon de auto naast de tent. Alleen een ontbijt iets ontbreekt. Dus zelf meenemen
allright! Ja las idd dat je lekker bij je tent kan parkeren das echt relaxt.
En eten regel ik toch wel zelf, kan zowieso niet tegen festivalvoedsel met mn darmen :S. Heb er zin in!! (nu al)
En eten regel ik toch wel zelf, kan zowieso niet tegen festivalvoedsel met mn darmen :S. Heb er zin in!! (nu al)
Er is ontbijt in de party tent elke dag! Met een warme kop koffie uiteraard!
-
Slootwater bedoel je. .Woutjinho schreef:Er is ontbijt in de party tent elke dag! Met een warme kop koffie uiteraard!
Maar eten op het festival vond ik matig en prijzig.
Maar het wel een klein knus festivalletje met een dikke line- up met 1 podium, dus geen gezeik met overlappingen.
En het ziet er naar uit dat ik dit jaar niet kan
Bier = ontbijtNotYourBitch schreef:Slootwater bedoel je. .Woutjinho schreef:Er is ontbijt in de party tent elke dag! Met een warme kop koffie uiteraard!
Maar eten op het festival vond ik matig en prijzig.
Maar het wel een klein knus festivalletje met een dikke line- up met 1 podium, dus geen gezeik met overlappingen.
MALEVOLENT CREATION (USA) are confirmed for dfoa 2011!
- Latebloomer
Hoe weet je nou wat de leukste dag is? Ik kan nergens achterhalen welke band op welke dag speelt. Jij wel? (Waar dan?)fetuskiller schreef:Scherp, erg scherp...
Hoe weet je nou dat hij de dag al heeft uitgekozen?
- Latebloomer
Je heb gelijk, ik las te snel - kreeg even de indruk dat hij de dag voor het 2011-festival ook al had uitgekozen, maar dat is nog niet het geval.Woutjinho schreef:Hoe weet je nou dat hij de dag al heeft uitgekozen?
- fetuskiller
- Contacteer:
We kiezen uiteraard de (voor ons) leukste dag als het schema bekend is... Wel logisch ook, toch?
-
In september heb ik 2 early-bird tickets gekocht voor Death Feast. Nu heb ik besloten om naar Party San en naar Death Kult te gaan en 3 festivals is me toch iets te gortig, daarom wil ik graag van deze kaarten af.
De tickets hebben mij 39 +3 vvk = 42 euro per stuk, dus totaal 84 euro gekost.
Het zijn e-tickets die voor de aanschafprijs wegmogen. Scheelt je dus toch een tientje per ticket als je ze nu moet kopen via Deathfeast zelf.
Als je interesse hebt zie ik graag een PM of mailtje tegemoet:
wobbe_m AT hotmail DOT com
De tickets hebben mij 39 +3 vvk = 42 euro per stuk, dus totaal 84 euro gekost.
Het zijn e-tickets die voor de aanschafprijs wegmogen. Scheelt je dus toch een tientje per ticket als je ze nu moet kopen via Deathfeast zelf.
Als je interesse hebt zie ik graag een PM of mailtje tegemoet:
wobbe_m AT hotmail DOT com
Breaking News: BLOODSOAKED had to cancel the appearance at dfoa 2011 for personal reasons and will be replaced by reformed goregrind veterans LAST DAYS OF HUMANITY from the Netherlands. Beware - putrefaction in progress...
- Defleshed by flieS
Wanneer komt het dagschema?
G.O.R.E.
Uitgaande van vorige jaar stonden er 12 bands per dag, ik heb er nu even snel 32 bands geteld. Dus er zouden nog 4 bands toegevoegd moeten worden voordat het compleet is en ik meen te herinneren dat ze dat inderdaad pas doen als alles compleet is.
- King of Beer
- Contacteer:
Ik kom dit jaar ook nog langs op dit festival.
Het is maar 45 minuten rijden dus lekker dichtbij.
Het is maar 45 minuten rijden dus lekker dichtbij.
http://metal-exposure.com/
http://www.last.fm/user/Rob_Caine
http://www.last.fm/user/Rob_Caine
- Latebloomer
Ik vind het echt belachelijk dat ze daar zo lang mee wachten. Zo kun je als fanatiek concert-/festivalganger toch geen planning maken. En ik blijf er bij, volgens mij is de running order voor een groot deel al bekend. Ze laten de bands die moeten spelen toch niet wachten? Die zitten toch ook met hun planning.Woutjinho schreef:Uitgaande van vorige jaar stonden er 12 bands per dag, ik heb er nu even snel 32 bands geteld. Dus er zouden nog 4 bands toegevoegd moeten worden voordat het compleet is en ik meen te herinneren dat ze dat inderdaad pas doen als alles compleet is.
- fetuskiller
- Contacteer:
Planning? Er is maar 1 podium...
En natuurlijk weten die bands al lang op welke dag ze spelen. De rede dat ze het zo laat bekend maken is idd, omdat misschien nog niet alle bands bevestigd zijn, en omdat ze natuurlijk zoveel mogelijk weekend tickets willen verkopen.
En natuurlijk weten die bands al lang op welke dag ze spelen. De rede dat ze het zo laat bekend maken is idd, omdat misschien nog niet alle bands bevestigd zijn, en omdat ze natuurlijk zoveel mogelijk weekend tickets willen verkopen.
Ik zie het niet als probleem aangezien ik toch meteen in september een early bird ticket gekocht heb
Misschien bedoelt hij zijn eigen concert-planning ofzo?fetuskiller schreef:Planning? Er is maar 1 podium...
- Latebloomer
Juist.MetalJan schreef:Misschien bedoelt hij zijn eigen concert-planning ofzo?fetuskiller schreef:Planning? Er is maar 1 podium...
- Latebloomer
overigens heb ik al wel duidelijk gekregen dat Vader en Krisiun op de zaterdag spelen. En het lijkt erop dat Gorgoth en The Rotted op donderdag spelen en Grave en Malevolent Creation op vrijdag; maar dat weet ik nog niet zeker.