Gitarist met humor gezocht voor een tv-programma van BNN en
-
Gitarist met humor gezocht voor een tv-programma van BNN en
Hallo,
wij maken voor BNN en de VARA een programma dat De Gekste Dag heet waarin bekende en onbekende Nederlanders met leuke en gekke acties geld inzamelen voor 4 goede doelen. Het idee erachter is dat fondswerving niet saai hoeft te zijn, het mag ook met een gekke streek of een lach.
Ik ben op zoek naar een metal gitarist voor één van die acties. Het idee is als volgt: Gitarist gaat in vol, over-the-top metal ornaat naar een heel lief en rustig open podium (in Utrecht), je presenteert jezelf als gevestigd metal gitarist die op de open podia zijn eigen stijl wat meer probeert uit te vinden. Dan begin je met veel lawaai en gitaargescheur jouw liedje, om dat vervolgens te laten vloeien in het meest lullige nummer wat je kunt spelen. Denk Eros Ramazotti oid. om weer te eindigen in orgastisch gitaargeweld. Daarnaa begin je doodserieus nog zo'n nummer.
Daarna draai je je gitaar om waar dan een postertje van De Gekste Dag zit en vraagt mensen om een donatie.
Wij zijn hier dan bij met cameracrew, dit alles komt online en in de éénmalige live show op tv komt een compiatie van de leukste filmpjes. (we weten nu uiteraard nog niet welke)
Als het je wat lijkt, bel mij gerust op, of stuur me een mailtje.
Erik Ankoné
Station CCCP
http://www.degekstedag.nl
erik@stationcccp.nl
06-48861911
wij maken voor BNN en de VARA een programma dat De Gekste Dag heet waarin bekende en onbekende Nederlanders met leuke en gekke acties geld inzamelen voor 4 goede doelen. Het idee erachter is dat fondswerving niet saai hoeft te zijn, het mag ook met een gekke streek of een lach.
Ik ben op zoek naar een metal gitarist voor één van die acties. Het idee is als volgt: Gitarist gaat in vol, over-the-top metal ornaat naar een heel lief en rustig open podium (in Utrecht), je presenteert jezelf als gevestigd metal gitarist die op de open podia zijn eigen stijl wat meer probeert uit te vinden. Dan begin je met veel lawaai en gitaargescheur jouw liedje, om dat vervolgens te laten vloeien in het meest lullige nummer wat je kunt spelen. Denk Eros Ramazotti oid. om weer te eindigen in orgastisch gitaargeweld. Daarnaa begin je doodserieus nog zo'n nummer.
Daarna draai je je gitaar om waar dan een postertje van De Gekste Dag zit en vraagt mensen om een donatie.
Wij zijn hier dan bij met cameracrew, dit alles komt online en in de éénmalige live show op tv komt een compiatie van de leukste filmpjes. (we weten nu uiteraard nog niet welke)
Als het je wat lijkt, bel mij gerust op, of stuur me een mailtje.
Erik Ankoné
Station CCCP
http://www.degekstedag.nl
erik@stationcccp.nl
06-48861911
- metallicattim
- Contacteer:
Re: Gitarist met humor gezocht voor een tv-programma van BNN
lekker spontaan 

I've lost
all my beliefs
to a world
of hypocrisy
all my beliefs
to a world
of hypocrisy
- BrutalBass
M.a.w Of je je als gitarist voor lul wilt zetten....
Mij lijkt het eigenlijk wel wat alleen dat je daarna met een bakje rond kan gaan lopen om geld in te zamelen en dat vervolgens weer WEG te geven gaat em niet worden.
- fetuskiller
- Contacteer:
Wat een onzin...
LekKer Ludiek!!11
- Bleek No. 1
Lekker stereotype.
Hakkaa päälle pohjan poika!
Als je zoekt naar iemand met humor, zit je op het verkeerde forum.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
Zoveel wordt nu ook wel duidelijk ja...
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan
- Krimhild
- Altijd welkom
Nee hoor hij zit hier hartstikke goed, ik kan alleen geen gitaar spelen.
Gaaf plan! Succes met de uitvoering =;')
Gaaf plan! Succes met de uitvoering =;')
Mediteren kun je leren!
Ik zie er de humor wel van in hoor.