Sonne adam

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Plaats reactie
Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Sonne adam

Bericht door XnegativeX » zo apr 10, 2011 2:05 pm

Sonne adam is een death metal band uit Israel. Op de hoes van hun zojuist verschenen debuut prijkt een sticker met de woorden: "For fans of Morbid angel, Asphyx and old Paradise lost. Witness the return of ancient death metal."

En eigenlijk is daar geen woord van gelogen. Dit Sonne adam maakt een soort van doomy death metal dat sterk doet denken aan een tragere Morbid angel ten tijde van Covenant. Maar inderdaad ook aan het oude werk van Paradise lost of zelfs aan Celtic frost.

You will be swallowed, strangled, and destroyed by the time the 42 minutes have passed, and if you're listening during daylight hours, you'll probably have to glance outside in hopes that the sun remains, that we're not all about to be frozen to death in the quelling of the star that sustains us

Ik vind het in ieder geval ijzersterke muziek die ongelooflijk duister en kwaadaardig klinkt.

http://www.myspace.com/sonneadam
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
lampje
Berichten: 2075
Lid geworden op: vr okt 06, 2006 2:02 pm
Locatie: de polder
Contacteer:

Re: Sonne adam

Bericht door lampje » zo apr 10, 2011 4:51 pm

Ik heb We Who Worship The Black, het openingsnummer van de cd even beluisterd (youtube) en ik vind het veelbelovend klinken, wel muziek die in mijn straatje ligt. De trage Morbid Angel invloeden druipen er idd af. Het geluid klinkt behoorlijk old school, "evil" , die vergelijking met Celtic Frost hoor ik daarin ook wel. Later eens wat meer beluisteren. Bedankt voor deze tip.

Gebruikersavatar
Nynke
Berichten: 2573
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 4:55 pm
Locatie: Vries
Contacteer:

Re: Sonne adam

Bericht door Nynke » zo apr 10, 2011 5:19 pm

De Armed with Hammers EP vind ik erg goed, moet het album nog luisteren.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Re: Sonne adam

Bericht door XnegativeX » za sep 03, 2011 1:43 pm

Meer mensen moeten deze band beluisteren.
Verdomme wat vreselijk gaaf is dit toch!
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
lampje
Berichten: 2075
Lid geworden op: vr okt 06, 2006 2:02 pm
Locatie: de polder
Contacteer:

Re: Sonne adam

Bericht door lampje » za sep 03, 2011 3:34 pm

En live te zien in NL (Alien Music Cave, Hoogeveen) op 8 sept.

Gebruikersavatar
Nynke
Berichten: 2573
Lid geworden op: ma apr 14, 2003 4:55 pm
Locatie: Vries
Contacteer:

Re: Sonne adam

Bericht door Nynke » za sep 03, 2011 4:42 pm

Ik vond het album nogal tegenvallen. Maar ben wel benieuwd hoe ze live zijn, dus ga ik donderdag wel naar Hoogeveen en waarschijnlijk de dag erna ook naar Oberhausen. Cruciamentum is in ieder geval heel erg goed.

Plaats reactie