Op 24 november 2011 zullen de Duitsers van In Extremo een show doen in De Pul in Uden in het kader van hun sterneneisen clubtour
Kaarten kosten € 19,- in de voorverkoop, aanvang is 20.15uur.
Meer info: www.eternalrock.nl en www.livepul.com
In Extremo naar De Pul
-
Re: In Extremo naar De Pul
Dat lijkt mij wel wat 
Edit: Laatste bus naar Nijmegen gaat al om 22.00 uur, dus ik hoop op een ov-vriendelijkere locatie of ik moet iemand regelen met een auto (maar ja, dan moet er iemand bobben, ook niet zo gezellig)

Edit: Laatste bus naar Nijmegen gaat al om 22.00 uur, dus ik hoop op een ov-vriendelijkere locatie of ik moet iemand regelen met een auto (maar ja, dan moet er iemand bobben, ook niet zo gezellig)
Re: In Extremo naar De Pul
Om 23:02 bus 152 van Uden naar Oss en dan om 23:56 de trein van Oss naar Nijmegen, zou (volgens de huidige dienstregeling) kunnen.Sorcha schreef:Dat lijkt mij wel wat
25 november spelen ze in Sneek. Ook al een lastige locatie voor veel mensen. Hopelijk komt er nog een concert in Utrecht of Amsterdam bij.