Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
-
Buried_Alive
Bericht
door Buried_Alive » ma apr 18, 2011 8:30 pm
Aankomende vrijdag!
https://anarchos.bandcamp.com/
-
CALIBANaan
-
Contacteer:
Bericht
door CALIBANaan » di apr 19, 2011 3:23 pm
Ja, daar ben ik natuurlijk bij. Ik woon er per slot.
Gelegenheids Satanist
-
CALIBANaan
-
Contacteer:
Bericht
door CALIBANaan » za apr 23, 2011 11:47 am
Geslaagde avond! Hier mijn verslag van deze zeldzame metal avond in Beverwijk:
De opkomst leek in het begin van de avond erg tegen te vallen. En met het nieuws dat Burning Hatred niet kwam i.v.m. familie omstandigheden leek erg toch een smetje op de avond te zitten. Een klein voordeel was wel dat de bands wat later konden beginnen en er intussen al een leuk gevulde kroeg was ontstaan toen Hymir zijn muzieknoten de kroeg in ging blazen. En blazen deed het. Wat en kracht zit er in de muziek. De bandleden weten goed hoe ze hun instrumenten moeten gebruiken.
De drum en zang waren van grote klasse. Helaas is de akoestiek niet zo super in de kroeg waardoor je eigenlijk geen melodie kon horen. En de bas meer een wazig gezoem was op de achtergrond. Met een goede akoestiek was dit een top optreden geweest.
Na een korte pauze waarin het bier rijkelijk vloeide kwam Funeral Whore het podium op. En vanaf de eerste riffs to de laatste riff was het een grote deathmetal muur die de hele akoestiek naar de hel blaast. De band was goed op elkaar ingespeeld en maakte niet veel foutjes. Persoonlijk is deathmetal niet mijn nummer 1 metal stijl, maar ook ik kon mijn haren niet stil houden. Er vormde zowaar een kleine pit in de toch niet echt grote kroeg.
Ik ben blij dat deze avond een geslaagde avond was, en hoop dat hierdoor meer bands en metalheads het licht gaan zien om in Beverwijk een leuke metal avond neer te zetten. Dat kunnen we hier goed gebruiken. Heren bedankt!
Gelegenheids Satanist
-
MetalJan
Bericht
door MetalJan » za apr 23, 2011 7:03 pm
En dame toch ook?

-
CALIBANaan
-
Contacteer:
Bericht
door CALIBANaan » zo apr 24, 2011 12:28 pm
Ja, inderdaad. Een de dame ook. Mijn fout, excuus.
En ze kan erg goed gitaren!
Gelegenheids Satanist