Graspop metal meeting
-
Graspop metal meeting
beste noorderburen,
kan ik 15 minuten van jullie tijd vragen voor het volgende:
Ik speel in een belgische band evilenko, wij doen momenteel mee met een wedstrijd van Redbull de winnaar mag op Graspop spelen wat voor ons als kleinere band een ongelooflijke kans is, momenteel staan wij op de eerste plaats. Maar om zeker te zijn van onze mogelijke overwinning willen wij op de steun rekenen van de echte metalheads wat moet je doen:
ga naar:
www.redbullbedroomjam.be
1) maak een fan profiel aan en wordt fan van Evilenko 'ik vind leuk knop indrukken', nu begint het werk pas echt
2) open elke foto, video, en song die op deze site staat hier moet je ook telkens de knop 'vind ik leuk' drukken.
dan zit jullie werk erop
we zullen je zeer dankbaar zijn en misschien zien we elkaar wel op graspop
keep metal alive
\m/
Evilenko
kan ik 15 minuten van jullie tijd vragen voor het volgende:
Ik speel in een belgische band evilenko, wij doen momenteel mee met een wedstrijd van Redbull de winnaar mag op Graspop spelen wat voor ons als kleinere band een ongelooflijke kans is, momenteel staan wij op de eerste plaats. Maar om zeker te zijn van onze mogelijke overwinning willen wij op de steun rekenen van de echte metalheads wat moet je doen:
ga naar:
www.redbullbedroomjam.be
1) maak een fan profiel aan en wordt fan van Evilenko 'ik vind leuk knop indrukken', nu begint het werk pas echt
2) open elke foto, video, en song die op deze site staat hier moet je ook telkens de knop 'vind ik leuk' drukken.
dan zit jullie werk erop
we zullen je zeer dankbaar zijn en misschien zien we elkaar wel op graspop
keep metal alive
\m/
Evilenko
Re: Graspop metal meeting
Maar dan uitvoeren voor Warbeast natuurlijk
[url=http://ashladan.be]Mijn E-zine[/url]
[url=http://www.last.fm/user/Thurisazz/]Last.fm[/url]
[url=http://www.last.fm/user/Thurisazz/]Last.fm[/url]
En "gewoon" in het Graspop topic, of krijgen we straks van elk deelnemend bandje een eigen topic
-
Wij zijn goede vrienden van Warbeast en hebben met hen afgesproken indien we deze ronde winnen we alles op alles zetten en onze mensen aan het werk zetten om hen eveneens op GMM te krijgen
- KoenM
- Contacteer:
Ik heb het echt helemaal gehad met dit soort wedstrijdjes.
Facebook band
The end is not the end you see - it's just the recognition of a memory
Last.fm profiel
Last.fm profiel
- innuendo
- Lult over cdtjes
Je hebt mij anders ook al een aantal keer gevraagd Koen
Maar je hebt gelijk. Degene met de meest actieve fanbase komt hier als winnaar uit de bus. Dit gaat allang niet meer om de kwaliteit van band en ik werk hier simpelweg niet meer aan mee.
Maar je hebt gelijk. Degene met de meest actieve fanbase komt hier als winnaar uit de bus. Dit gaat allang niet meer om de kwaliteit van band en ik werk hier simpelweg niet meer aan mee.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
- KoenM
- Contacteer:
Klopt. Juist daarom heb ik het er ook mee gehad. Gasten de niet werken, vakantie hebben of de meeste maten winnen dit soort wedstrijdjes altijd. Die hebben tijd om een hele dag te typen en te klikken. Ik begin er niet meer aan.
Facebook band
Last.fm profiel
Last.fm profiel
-
@ koen:
Jij kent me niet, dus bespaar me u commentaren en verwijten. Ik verplicht u niet om deze post te lezen en nog veel minder om erop te reageren. Het is idd zo dat diegene met de meeste hits en fans de winnaar worden. Dit is nu eenmaal de wedstrijd. Ik kan me niet inbeelden dat jij voor uw groep ook geen reclame maakt, of willen jullie niet optreden dan. Over kwaliteit kan je discussieren, ik ben zo vrij geweest om naar jullie myspace te gaan luisteren, ben er zeker van dat jij dit bij ons nog niet gedaan hebt.
Jij kent me niet, dus bespaar me u commentaren en verwijten. Ik verplicht u niet om deze post te lezen en nog veel minder om erop te reageren. Het is idd zo dat diegene met de meeste hits en fans de winnaar worden. Dit is nu eenmaal de wedstrijd. Ik kan me niet inbeelden dat jij voor uw groep ook geen reclame maakt, of willen jullie niet optreden dan. Over kwaliteit kan je discussieren, ik ben zo vrij geweest om naar jullie myspace te gaan luisteren, ben er zeker van dat jij dit bij ons nog niet gedaan hebt.
- KoenM
- Contacteer:
Anders neem je het even persoonlijk op... haha, jezus. Rustig aan man.
Facebook band
Last.fm profiel
Last.fm profiel
Dat gaat zeker niet noodzakelijkerwijs samen hoorevilenko666 schreef: diegene met de meeste hits en fans
Het is wat Koen zegt: dit zegt alleen iets over degene met (de meeste vrienden met) de meeste tijd. Heeft helemaal nix met kwaliteit van de desbetreffende band te maken.
En nee, ik zit zelf niet in een band. En nee, ik heb jullie muziek niet beluisterd. Heb geen behoefte aan een band die zich alleen op deze manier profileert.
Vroegâh was je continue zwetend en stinkend op tour, nu klik je op "vind ik leuk" knopjes. Ergens is het misgelopen...