Haha, met je eens! Vulture Industries was inderdaad verrassend. Heerlijk als mensen los gaan op het podium =)
Verder was het optreden van Taake geniaal. Een van de beste optredens die ik ooit heb gezien. Episch!
Heidens Geweld 2011 (Taake e.a.)
- Krimhild
- Altijd welkom
Re: Heidens Geweld 2011 (Taake e.a.)
Mediteren kun je leren!
Episch is het juiste woord. In Dynamo klopte alles, ook het geluid. Het slot van hun concert (was dat Doedskvad I ?) behoort tot het allerbeste wat metal te bieden heeft.Krimhild schreef:Haha, met je eens! Vulture Industries was inderdaad verrassend. Heerlijk als mensen los gaan op het podium =)
Verder was het optreden van Taake geniaal. Een van de beste optredens die ik ooit heb gezien. Episch!
Gorath kwam stukken beter uit de verf dan een paar weken geleden in Baroeg, toen zij voor een halflege zaal moesten spelen. De ‘ambiance’ doet veel.
Huldrefolk vond ik gewoon vet. Lekker rechttoe rechtaan!
Andere opvallende band was Weltschmerz. Nog een beetje zoekend naar een unieke, herkenbare stijl maar zo nu en dan op het niveau van grote Noorse bands.
Dat was een leuke dag.
Hoogtepunt was toch weer Taake. Iedere keer het gezelfde, maar toch iedere keer weer verdomde lekker. De verrassing was ook voor mij Vulture Industries, leuke band.
Cirith Gorgor vond ik ook een prima optreden geven, een paar jaar geleden vond ik ze nog tegenvallen, maar deze keer was het gewoon weer goed. Gorath vind ik live meestal wel een prima band en zo ook deze keer weer.
Huldrefolk blijf ik ook altijd wel een gave band vinden, alleen vond wel dat ze toen ze nog met 5 op het podium stonden ze live wel veel beter uit de verf komen.
Ook Dutch Throne wist mij erg positief te verrassen, het blijven gave nummers en leuk gebracht.
Hoogtepunt was toch weer Taake. Iedere keer het gezelfde, maar toch iedere keer weer verdomde lekker. De verrassing was ook voor mij Vulture Industries, leuke band.
Cirith Gorgor vond ik ook een prima optreden geven, een paar jaar geleden vond ik ze nog tegenvallen, maar deze keer was het gewoon weer goed. Gorath vind ik live meestal wel een prima band en zo ook deze keer weer.
Huldrefolk blijf ik ook altijd wel een gave band vinden, alleen vond wel dat ze toen ze nog met 5 op het podium stonden ze live wel veel beter uit de verf komen.
Ook Dutch Throne wist mij erg positief te verrassen, het blijven gave nummers en leuk gebracht.
- Krimhild
- Altijd welkom
Het laatste nummer was inderdaad Doedskvad I. Maar tijdens dat nummer viel het gitaargeluid de helft van de tijd weg, dus zelf vond ik dat niet echt het meest epische moment. Ik ben superblij dat ze Bjoergvin IV en Doedskvad II hebben gespeeld, de twee beste nummers wat mij betreft.Metall schreef:Episch is het juiste woord. In Dynamo klopte alles, ook het geluid. Het slot van hun concert (was dat Doedskvad I ?) behoort tot het allerbeste wat metal te bieden heeft. .
Verder met je eens dat Huldrefolk erg leuk was!
Mediteren kun je leren!