Dat haalde ik dus ook al naar voren in mijn verhaal, Ork. Ik stond me er vreselijk aan te irriteren tijdens de slam-bands, en jij ook merkte ik bij Vulvectomy. Op Deathfeast vond ik het nog wel leuk, maar ook daar wordt het wel heel vervelend na een paar bands. Het is dan ook jammer dat deze onzin over waait naar Neurotic Deathfest, en ik hoop dat het de volgende keer afgelopen is met dat kinderachtige gedoe.
Zo genoeg negatiefs... Wanneer begint de VVK voor volgend jaar!?!?
fetuskiller schreef: Benighted kwam, zag, en brak de kleine zaal af! Wat een geniale band is dit toch. Alles klopte gewoon aan deze show. Echt geniaal! Wat mij betreft speelt deze band elk jaar op NDF. LET THE BLOOD SPILL, BETWEEN MY BROKEN TEETH!!!!!!!!! Heerlijk!
IK heb dat zo hard geschreeuwd dat ik nu nog steeds last van mijn keel heb!
fetuskiller schreef:Dat haalde ik dus ook al naar voren in mijn verhaal, Ork. Ik stond me er vreselijk aan te irriteren tijdens de slam-bands, en jij ook merkte ik bij Vulvectomy. Op Deathfeast vond ik het nog wel leuk, maar ook daar wordt het wel heel vervelend na een paar bands. Het is dan ook jammer dat deze onzin over waait naar Neurotic Deathfest, en ik hoop dat het de volgende keer afgelopen is met dat kinderachtige gedoe.
Kleine kans, ik zie het al jaren gebeuren en vind het nog steeds vermakelijk. Laat mensen los gaan zoals ze willen; dat past bij zo'n festival.
fetuskiller schreef:Dat haalde ik dus ook al naar voren in mijn verhaal, Ork. Ik stond me er vreselijk aan te irriteren tijdens de slam-bands, en jij ook merkte ik bij Vulvectomy. Op Deathfeast vond ik het nog wel leuk, maar ook daar wordt het wel heel vervelend na een paar bands. Het is dan ook jammer dat deze onzin over waait naar Neurotic Deathfest, en ik hoop dat het de volgende keer afgelopen is met dat kinderachtige gedoe.
Kleine kans, ik zie het al jaren gebeuren en vind het nog steeds vermakelijk. Laat mensen los gaan zoals ze willen; dat past bij zo'n festival.
Vind ik niet hoor. NDF staat voor death metal en daar past dat Gerard Joling gedoe niet echt bij in mijn ogen. Daarnaast wordt je raar aangekeken als je een echte pit wilt beginnen of even lekker van je af wilt moshen.
En waar hing Jeroen Paul Thesseling trouwens uit, want die miste ik toch wel hoor bij de show van Obscura... Ik heb nergens iets gelezen over dat hij de band verlaten heeft ofzo, of heb ik iets gemist?
overigens ben ik op zoek naar het optreden van autopsy op dvd... ik weet dat er veel mensen gefilmd hebben in de zaal, iemand die me hieraan kan helpen?
fetuskiller schreef:En waar hing Jeroen Paul Thesseling trouwens uit, want die miste ik toch wel hoor bij de show van Obscura... Ik heb nergens iets gelezen over dat hij de band verlaten heeft ofzo, of heb ik iets gemist?
Misschien verplichtingen aan Pestilence. Het was in ieder geval een geplande wijziging, want hun hadden als één van de weinige wél een invallende muzikant.