Drummer zoekt gitarist(e) voor nieuw death/progproject

Wil je wat verkopen, of zoek je juist een plaat?
Of zoek je bandleden? Hier kan je het vragen.
Plaats reactie
prutdrummer

Drummer zoekt gitarist(e) voor nieuw death/progproject

Bericht door prutdrummer » za mei 07, 2011 1:45 pm

Goeiedag,

en ik zoek een gitarist(e) om samen een band te starten waarbij ik Progrock met Thrash/Deathmetal wil mengen. Sterke nummers met mogelijk veel tempowisselingen, aparte maatsoorten, sferische melodieën en zware stukken, maar wel in dienst van de composities. Uiteraard moet er ook flink gebeukt worden! Bands waar ik naar luister zijn oa Nile, Opeth, Aborted, Meshuggah, Obscura en Sepultura. Met name Genesis (70’s) is voor mij een grote inspiratiebron qua Progrock.
In de eerste instantie ben ik op zoek naar een ervaren gitarist(e) die zelf ideeën heeft voor dit soort muziek en zelf nummers kan/wil schrijven. Leeftijd maakt me niet zoveel uit (ben zelf 32), enthousiasme,liefde voor muziek en gevoel voor humor zijn veel belangrijker. Ik heb al een bassist op het oog.

Ik heb 2 nummers geschreven die als midi te beluisteren zijn op http://www.myspace.com/deathprogprojectrv. Laat je niet afschrikken door het baggergeluid!

Momenteel speel ik in de Thrashband Chaos Asylum, www.chaosasylum.nl

Als m'n ideeën je aanstaan en je denkt deze muzikaal aan te kunnen vullen, neem dan contact met mij op: rla.vlaar79@gmail.com

Grtz René.

Plaats reactie