Met zo'n auto als de jouwe Pogg, wil iedereen wel vrienden met je zijn!

Belachelijk, ik reed laatst met de wagen naar het naburige Reusel om daar even de kroeg te bezoeken (en daar ben ik ook zo weer weg dus dan kan je best met de auto komen) stap uit, pak me kistje havana's en loop richting de kroeg... staan er ineens drie dienaars van de wet bij me.... wat ik dan wel in dat kistje had zitten... en of ze dat eens mochten controleren... en waarom ik zo'n grote auto had...Heer Petomaan schreef:Precies!
Met zo'n auto als de jouwe Pogg, wil iedereen wel vrienden met je zijn!
Jajajajaja... hier praten we duidelijk met iemand die nog nooit auto heeft gereden...Lone Starr schreef:[..]
koop je toch gewoon zo'n amerikaanse slee met een 8.8 liter v8..zijn ze zo stil met hun 1.6 vectraatjes.....Cadillac, pontiac, chrysler ofzo
Amerikaanse auto's zijn ook zeer degelijke auto's net als BMW die gewoon bekend staat als een degelijke auto, maar je hebt gewoon uitzonderingen.Poggwyd schreef:[..]
Jajajajaja... hier praten we duidelijk met iemand die nog nooit auto heeft gereden...
Zo'n Amerikaan is allemaal wel leuk ende aardig, en ze zijn ouder dan 25 jaar dus betalen we geen wegenbelasting en weinig verzekering..hoppakee gas erin dus de brandstofverbruik is ook aardig...
Maar zie die wagen maar weer elk jaar door de APK te krijgen met de Nederlandse wetgeving. Hele gave bakken... de pest voor je beurs en je zenuwen aangezien je er elke drie weken mee langs de kant staat.
Geef mij maar een degelijk Duitse wagen van niet teveel jaren geleden.. die kosten ook geen drol in het onderhoud en zijn in tegenstelling tot die Amerikanen wel degelijk afgewerkt en dus niet met zo'n opgeplakte linoleum strip 'notenhout'...
En belangrijker... een product van ons continent.. die Amerikanen worden al genoeg gespekt door ons.
Koopte geij maar eens een wagen, dan praten we verder... heheheh....Alexcinerator schreef:zeg Pogg bakkes houen over amerikaanse wagens
Testament was GOED
alleen veels te warm enzo...........
sjit kaarten waren dus uitverkocht werd mij vteldCooma schreef:Testament was megavet!!!! Iedereen die niet geweest is: feestje gemist!!! Het was idd snikheet, lekker zweten, maar echt de moeite waard! Meer meer!!!
hehehe neuh niet gehuild hoorpogo schreef:hehe, komt in orde... heb je nog wel iets leuks gedaan zaterdag dan? Of zielig op je kamertje zitten huilen omdat je Testament had gemit?
Dat gaat toch over vrijdag?Propain76 schreef:[..]
hehehe neuh niet gehuild hoor![]()
http://www.metalfan.nl/forum/viewtopic. ... c&start=50
Yup, heerlijk zo'n band in een klein (er) zaaltje! Geeft toch altijd meer een feestgevoel dan op een festival bij een band. Ik hou er wel van!StraightHate schreef:[..]
ja, het enthousiasme straalt er vanaf, en ook geen gezeik met crowdsurf verbod en die flauwekul. dit was gewoon een concert zoals die hoort te zijn.