Is er inmiddels al een vervanger gevonden?htheripper schreef:Zaterdag, helaas zonder So Called Celeste. Nu op zoek naar een vervanger!
ZA 07-05-11 Amersfoortse Metal Meeting (o.a. Pestilence)
- fetuskiller
- Contacteer:
Re: ZA 07-05-11 Amersfoortse Metal Meeting (o.a. Pestilence)
-
Eerst even naar het Pasveerkorps in Laren en later wellicht nog even die kant op.
- fetuskiller
- Contacteer:
Nou, joepie!lampje schreef:Tribal Spirits.
Don't kill the messenger.
- fetuskiller
- Contacteer:
I won't, hahaha! Maar wat een tegenvallende line-up is dit toch...
Ik denk dat ik rond 5 uur even FBAV en Divine Sins kom kijken, en daarna weer naar huis ga. En dan kom ik rond 8 uur wel weer terug. Tenzij het zo vroeg al erg gezellig is, maar daar ga ik niet vanuit.
Ik denk dat ik rond 5 uur even FBAV en Divine Sins kom kijken, en daarna weer naar huis ga. En dan kom ik rond 8 uur wel weer terug. Tenzij het zo vroeg al erg gezellig is, maar daar ga ik niet vanuit.
Eerst BBQ-en, misschien daarna nog ff naar Amersfoort, kweet nog niet.
We kwam gister binnen aan het begin van de set van Seita. Tering wat weinig volk.. Seita gingen wel uit hun dak, maar muziekaal waren Fetuskiller en ik het er over eens dat het een zoveelste Soulfly betreft. Nogmaals, ze zijn wel erg fanatiek.
Izegrim was prima. Marloes is een sympatieke frontvrouw, maar de muziek kon me wederom niet bekoren. Het geluid was ook niet echt opperbest.
Oathbreaker. Ga weg en sterf. Kutmuziek, en zero interactie met het publiek, mede doordat die haren in hun gezicht zaten.
Pestilence bewees vergane glorie te zijn. Een redelijk spannende intro werd afgekapt, en toen kwamen de bandleden op hun gemakje het podium op. Mameli hield een raar praatje en toen begonnen ze. Vreselijk geluid in de zaal, en een raspende gitaartone. Het enige was prettig was was het geweldige baswerk/tone van de bassist. Mameli is een rare vogel, geen touw aan z'n praatjes vast te knopen. Het was wachten op 'Out Of The Body', maar die zou nooit gespeeld worden. edit: ik herinner me nu dat ze hem wel speelden, maar het was zo abominabel dat ik weg ben gelopen
Kelder, doe volgende keer wat beter je best om een goeie line up neer te zetten, en promote die zooi verdomme eens een keer.
Izegrim was prima. Marloes is een sympatieke frontvrouw, maar de muziek kon me wederom niet bekoren. Het geluid was ook niet echt opperbest.
Oathbreaker. Ga weg en sterf. Kutmuziek, en zero interactie met het publiek, mede doordat die haren in hun gezicht zaten.
Pestilence bewees vergane glorie te zijn. Een redelijk spannende intro werd afgekapt, en toen kwamen de bandleden op hun gemakje het podium op. Mameli hield een raar praatje en toen begonnen ze. Vreselijk geluid in de zaal, en een raspende gitaartone. Het enige was prettig was was het geweldige baswerk/tone van de bassist. Mameli is een rare vogel, geen touw aan z'n praatjes vast te knopen. Het was wachten op 'Out Of The Body', maar die zou nooit gespeeld worden. edit: ik herinner me nu dat ze hem wel speelden, maar het was zo abominabel dat ik weg ben gelopen
Kelder, doe volgende keer wat beter je best om een goeie line up neer te zetten, en promote die zooi verdomme eens een keer.
Laatst gewijzigd door Tho op zo mei 08, 2011 10:20 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- fetuskiller
- Contacteer:
Tja... Beetje een dubbel gevoel over gehouden aan de avond. Het was vooral in de avond gelukkig wel fucking gezellig, ik heb zo'n beetje de hele avond staan ouwehoeren met iedereen. Gezelligheid was er dus wel en de goede optredens kwamen van For Blood And Vengeance en Divine Sins die als eerste speelde, dus er was nog nauwelijks publiek binnen wat gezien het weer ook wel logisch is. Seita vond ik vrij saai, en Izegrim eigenlijk ook. Het geluid was matig, en muzikaal is het gewoon simpel, standaard en saai. Oathbreaker heb ik helaas gemist, maar hoorde al van iedereen dat het kut was. Pestilence tenslotte was dramatisch. Kut geluid, en ook weer erg saai qua presentatie. Erg slecht ook dat Mameli zich verlaagd om over de bekerfinale te beginnen. Voetbal en muziek moet je gewoon gescheiden houden als muzikant vind ik. Ik ben nu ook echt klaar met Pestilence live. Ik heb het nu drie keer geprobeerd, en het was drie keer dramatisch. Jammer maar helaas.
Verder was het dus erg gezellig, maar muzikaal was alles ver, maar dan ook ver beneden pijl.
Verder was het dus erg gezellig, maar muzikaal was alles ver, maar dan ook ver beneden pijl.
- Latebloomer
Ik vind van niet. Althans, niet per definitie.fetuskiller schreef:Voetbal en muziek moet je gewoon gescheiden houden als muzikant vind ik.
Zodan, lees zojuist het Pestilence interview hier op Metalfan en naar aanleiding van deze uitspraak; ,,Men denkt altijd dat Pestilence en Hail Of Bullets als water en vuur zijn. Dat komt dan voornamelijk vanwege Martin Van Drunen, die zorgt er altijd voor dat er stress is. Stefan komt gewoon naar me toe en geeft me een handje en zegt van "wow, wat een gaaf stukje in de Aardschok over de Zuid-Amerika tour." Dat getuigt van karakter en daar gaat het toch om" wil ik geloof ik toch mijn gegeven handje terug... 

-
*Postbus 7 Flashback*
tja man, je geeft ze een hand en ze nemen je hele onderarm!Wordfuhrer TMDC schreef:*Postbus 7 Flashback*

![Tank [tank]](./images/smilies/tank.gif)
Ik had het er al met Theo over ja. "someone's gonna be pretty fucken mad"Stephan G schreef:Zodan, lees zojuist het Pestilence interview hier op Metalfan en naar aanleiding van deze uitspraak; ,,Men denkt altijd dat Pestilence en Hail Of Bullets als water en vuur zijn. Dat komt dan voornamelijk vanwege Martin Van Drunen, die zorgt er altijd voor dat er stress is. Stefan komt gewoon naar me toe en geeft me een handje en zegt van "wow, wat een gaaf stukje in de Aardschok over de Zuid-Amerika tour." Dat getuigt van karakter en daar gaat het toch om" wil ik geloof ik toch mijn gegeven handje terug...

ach, ik vind het (zowel het voorval als de desbetreffende band) allemaal niet zo boeiend, alleen een beetje jammer dat je zo'n voorvalletje dan weer gebruikt om je ex-bandlid zwart te maken....Tho schreef:Ik had het er al met Theo over ja. "someone's gonna be pretty fucken mad"Stephan G schreef:Zodan, lees zojuist het Pestilence interview hier op Metalfan en naar aanleiding van deze uitspraak; ,,Men denkt altijd dat Pestilence en Hail Of Bullets als water en vuur zijn. Dat komt dan voornamelijk vanwege Martin Van Drunen, die zorgt er altijd voor dat er stress is. Stefan komt gewoon naar me toe en geeft me een handje en zegt van "wow, wat een gaaf stukje in de Aardschok over de Zuid-Amerika tour." Dat getuigt van karakter en daar gaat het toch om" wil ik geloof ik toch mijn gegeven handje terug...