Gezocht: electrische gitaar
Gezocht: electrische gitaar
jim wil heel graag gitaar leren spelen dus ben ik op zoek naar een gitaar
heb geen idee waar ik naar moet kijken en wil ook niet teveel uitgeven natuurlijk (2e handsje is goed genoeg)
hij wil heel graag nummers van megadeth leren spelen en staat nu al 2 weken voor youtube met zijn zelfgemaakte gitaar, tijd voor een echte!
wie heeft tips voor ons?
heb geen idee waar ik naar moet kijken en wil ook niet teveel uitgeven natuurlijk (2e handsje is goed genoeg)
hij wil heel graag nummers van megadeth leren spelen en staat nu al 2 weken voor youtube met zijn zelfgemaakte gitaar, tijd voor een echte!
wie heeft tips voor ons?
Re: Gezocht: electrische gitaar
Ik heb hier nog een oude gitaar liggen waar ik ooit mee begonnen ben. Die gitaar ligt nu in een hoekje op zolder stof te verzamelen dus je mag die wel van me overnemen. Ik heb er alleen geen versterker bij, die was kapot gegaan
owja die heb ik natuurlijk ook nodig maar goed, je woont wel heel ver weg.
Ja klopt natuurlijk, maar waar woon jij dan?
-
idd, de andere kant van nederland
Mijn welgemeende excuses, ik had geen idee dat dat bestond.
Dat leren ze zeker niet meer.... "Bij Lobith komt de Rijn Nederland binnen."
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan
jammer dat lobith niet aan de rijn ligt
Ja, niet meer... Dat was echter wel de uitspraak.
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan
Je hebt dus wel enigzins gelijk. Ik wist het niet, maar daar ben ik waarschijnlijk te jong voor om dat geleerd te hebben.De Rijn komt bij Lobith ons land binnen.
Niet waar. Veel (oudere) Nederlanders hebben op school geleerd dat de Rijn bij Lobith Nederland binnenstroomt, maar daar klopt niks meer van. Er is ooit in de geschiedenis van Nederland wel een tijd geweest dat dat wel zo was, maar die tijd ligt al ver achter ons. Lobith ligt tegenwoordig niet eens meer aan de Rijn.
De Rijn komt Nederland binnen bij het plaatsje Spijk. Tot 1817 was dat Duits grondgebied, maar het dorp werd in 1817 bij Nederland gevoegd. De Rijn komt daarom sinds 1817 ons land binnen bij Spijk.