FortaRock - The Festival 2011
Re: FortaRock - The Festival 2011
Dankjewel !!!
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
Hoezo wie wil er nou niet als 12 jarig jongetje bij Sayricon voor aan staan:D ik was igg 14.... ownee jaartje ouderGijscoman schreef:Was nog een beetje te jong (en begon de eerste editie net meer metal dan Black Sabbath te luisteren)!Woutjinho schreef:Tja, een beetje die-hard is naar ELKE editie geweest sinds het begin der tijdGijscoman schreef:(Al is het vreemd om rond te lopen met een festivalshirt van een festival waar je niet was geweest)?
Bij tweede editie leerde ik de meeste bands pas na het festival kennen...
Waarom vind je dat jammer?Cjmormon schreef:Mooi tijdschema alleen jammer dat er alleen bij de "grote" 4, 5 minuten tussen de optredens zit
Ik zal van deweek (als ik ff tijd heb) foto's maken van de oude shirts. de eerste is echt Lame maar de 2e is wel okeWoutjinho schreef:Ik heb trouwens nooit shirts ervan gezien. Hebben die ook een artwork of alleen het logo?
edit: Wooohaaa!
Krijg je tegenwoordig geen melding meer als je iets post terwijl er niet iemand iets nieuws gepost heeft??MetalJan schreef:Waarom vind je dat jammer?Cjmormon schreef:Mooi tijdschema alleen jammer dat er alleen bij de "grote" 4, 5 minuten tussen de optredens zit
Naja boejen gewoon 3 achter elkaar. Uhhm omdat het erg fijn was als je 2 bands achter elkaar wilde zien. zo miste je niks van alle bands. Als ik het zo zie is het deze editie niet echt een probleem en anders mis ik het einde van sommige bands
Ik was toen 14Cjmormon schreef: Hoezo wie wil er nou niet als 12 jarig jongetje bij Sayricon voor aan staan:D ik was igg 14.... ownee jaartje ouder

Was ik je trouwens niet tegengekomen bij Dagoba? Volgens mij zat je ongeveer naast me in het cafe.
Ook bij Sabaton instore was ik er bij!
Dit wordt mijn 3e Fortarock.
Prijsvraag doorgemaild trouwens.
Prijsvraag doorgemaild trouwens.
- EricMaiden
Snap niet echt dat Arch Enemy headliner is. Zal me ook een zorg wezen verder.
Immortal komt dus ik moet wel
Immortal komt dus ik moet wel

Oden Will Bring Us Home When We Die!
http://www.last.fm/user/ericmaiden666
http://www.facebook.com/downfallofempires
uhhhm moet ik ff denken, ik weet dat k een paar jagers op had en toen bij de laatste wall of death tijdens waves of doom op mn achterhoofd ben gevallen en dat het licht toen ff uit ging in het cafe hahaha sukkel:F dus gezichten kan ik me niet echt herinderen, Sabaton Instore was echt gaaf. Was je niet bij Leaves Eyes?Gijscoman schreef:Ik was toen 14Cjmormon schreef: Hoezo wie wil er nou niet als 12 jarig jongetje bij Sayricon voor aan staan:D ik was igg 14.... ownee jaartje ouderHet ´jongetje´ klopt trouwens wel.
Was ik je trouwens niet tegengekomen bij Dagoba? Volgens mij zat je ongeveer naast me in het cafe.
De die-hardsyowannuzz schreef:Dit wordt mijn 3e Fortarock.

Ik neem tenminste aan dat ik ook ga.
Het wordt ook mijn 3de
Als ik temminste kan gaan.

[img]http://media.nuclearblast.de/openx/www/images/fd395dc9a150325eaefd6903672007d5.gif[/img]
- EricMaiden
Als we toch allemaal zo trve bezig zijn, het wordt ook mijn 3e keer! 

Oden Will Bring Us Home When We Die!
-
- Contacteer:
Ik ben al sinds de eerste editie elk jaar aanwezig geweest, dat klinkt toch nog een stuk beter.
- fetuskiller
- Contacteer:
Ik ben de eerste twee keer ook geweest, ja... Álle edities meegemaakt man 

Nou, als de trvie jaarlijkse aanwezigheid zo'n issue is
: het wordt mijn ontmaagding (en dat twee dagen voor m'n 43ste verjaardag).

- KoenM
- Contacteer:
Het wordt ook mijn eerste keer. De enige band die ik niet hoef te zien is Channel Zero eigenlijk, hehe.
Dat klinkt een stuk toffer ja, al vanaf de eerste editieMetalTuupLimburg schreef:Ik ben al sinds de eerste editie elk jaar aanwezig geweest, dat klinkt toch nog een stuk beter.

Ik heb altijd zo'n schik om die grootdoenerij van "ik ben al twee keer geweest, ik al drie keer...", hoe vaker hoe cooler natuurlijk. Misschien is het wel jaloezie van mijn kant, aangezien ik verdomme heel diep moet nadenken om alle edities Dynamo, Graspop, Waldrock of andere concerten boven te halen. Het bovenmatige alcoholgebruik is daar vrees ik debet aan...

-
Ik doe niet mee met de prijsvraag; maar ik ben wel benieuwd naar welk band/album nummer 10 verwijst?
Ik gok blackmetal?
Ik gok blackmetal?
Geen.
Nee, doom 

Eigenlij van alles, doom, maar ook veel meer!Orklord schreef:Nee, doom
Niet bij Leaves Eyes. Was jou tegengekomen voordat Dagoba aanving! Daarna nie meer.Cjmormon schreef:uhhhm moet ik ff denken, ik weet dat k een paar jagers op had en toen bij de laatste wall of death tijdens waves of doom op mn achterhoofd ben gevallen en dat het licht toen ff uit ging in het cafe hahaha sukkel:F dus gezichten kan ik me niet echt herinderen, Sabaton Instore was echt gaaf. Was je niet bij Leaves Eyes?Gijscoman schreef:Ik was toen 14Cjmormon schreef: Hoezo wie wil er nou niet als 12 jarig jongetje bij Sayricon voor aan staan:D ik was igg 14.... ownee jaartje ouderHet ´jongetje´ klopt trouwens wel.
Is het geluid trouwens goed te doen bij Fortarock als je vooraan staat? Of wisselt dat per band? Of moet ik gewoon overal oordoppen voor indoen.
Denk trouwens dat ik bij Dark Tranquility pauze houd. Hoe leuke groep ik het ook vind...
Denk trouwens dat ik bij Dark Tranquility pauze houd. Hoe leuke groep ik het ook vind...
De hele dag is toch 1 grote pauze? Lekker luieren, beetje kletsen, biertje drinken, prettig muziekje er bij....... Ik relax me helemaal suf.Gijscoman schreef: pauze
Maar ik moet ook eten... Maar ik ga me sowieso voor Kvelertak helemaal volgooien. (Fijn is het, als je in de buurt woont)lampje schreef:De hele dag is toch 1 grote pauze? Lekker luieren, beetje kletsen, biertje drinken, prettig muziekje er bij....... Ik relax me helemaal suf.Gijscoman schreef: pauze
Voor de 3e keer op rij niet aanwezig! 

Waarom? Leuke editie dit jaar!MetalJan schreef:Voor de 3e keer op rij niet aanwezig!
Inderdaad, waarschijnlijk aanwezig.
Jammer dat Kvelertak als eerste band is, al moet ik wel zeggen dat het waarschijnlijk een goede warming-up gaat worden. 

- KoenM
- Contacteer:
Dat is de hele dag rennen tussen de podia. Enige bands die ik niet móet zien zijn Valient Thorr, God Dethroned en Channel Zero.
Als je Valient Thorr live hebt gezien denk je daar wel anders over! (Of misschien ben ik gewoon redelijk fan van die groep, waardoor ik niet objectief kan spreken, hetgeen toch al bijna niet kan over muziek)KoenM schreef:Dat is de hele dag rennen tussen de podia. Enige bands die ik niet móet zien zijn Valient Thorr, God Dethroned en Channel Zero.
Valient Thorr is live inderdaad erg gaaf.
Was je ook bij De-Affaire?
nee, ik heb ze enkele jaren terug al 's aan het werk gezien.
Ok. Dat betekent dat ze dus al jaren meegaan als een geweldige liveband!
Heb ze voor het eerst gezien op de affaire en ze waren gruwelijk! daarna nog 1keertje gezien en nu dus voor de 3e keer op fortarock
Ik zou God Dethroned ook meepakken; een van de laatste concerten van ze.
Cjmormon schreef:Heb ze voor het eerst gezien op de affaire en ze waren gruwelijk!
gruwelijk, oftewel verschrikkelijk kut? zo erg dat je over je nek gaat?
nee gruwelijk in de vorm van awesome
Waar waren ze daarna nog meer? Heb ik dat verdomme gemist...Cjmormon schreef:Heb ze voor het eerst gezien op de affaire en ze waren gruwelijk! daarna nog 1keertje gezien en nu dus voor de 3e keer op fortarock
- KoenM
- Contacteer:
Als ik het zo lees heb ik alleen chilltijd tijdens Channel Zero. Lekker festivalletje dan.
Channel Zero is ook goed live. Alleen dat nummer Help is best saai. Black Fuel is best vet.
Als ik al echt pauze houd, dan is het tijdens DT, maar ik kan ook veel eten meenemen zodat ik tijdens het lopen van concert naar concert eet. En dan vraag ik mn broertje, die wel pauze houdt of hij mij een frietje kan geven. Dan heb ik ook nog avond eten, maar natuurlijk prop ik me van te voren ook al vol. Dus tijdens Kvelertak niet moshen, anders kan ik al het eten nog een keer naar binnen werken...
Als ik al echt pauze houd, dan is het tijdens DT, maar ik kan ook veel eten meenemen zodat ik tijdens het lopen van concert naar concert eet. En dan vraag ik mn broertje, die wel pauze houdt of hij mij een frietje kan geven. Dan heb ik ook nog avond eten, maar natuurlijk prop ik me van te voren ook al vol. Dus tijdens Kvelertak niet moshen, anders kan ik al het eten nog een keer naar binnen werken...
- KoenM
- Contacteer:
Channel Zero kan me echt aan mijn reet roesten. Overgewaardeerde zooi imho.
Trouwens, die prijsvraag vind ik best moeilijk. Heb de hele linkerrij niet, maar dat is ook het enige. Ik ga nu echt veel te veel bands langs. Die 1 komt me bekend voor, maar die zombie is niet Eddie, dus waar ik t van ken weet ik niet...
Voor nummer 5 kan ik je wel wat hints geven: De titelsong haalde indertijd de Vuurwerk 50. Er zit een x in de bandnaam. De groep bracht eind jaren tachtig twee albums uit. Een paar jaar geleden kwamen ze naar eigen zeggen weer bij elkaar, maar we wachten nog steeds op nieuw materiaal en een Europese tour. Dat zou toch genoeg moeten zijn.Gijscoman schreef:Trouwens, die prijsvraag vind ik best moeilijk. Heb de hele linkerrij niet, maar dat is ook het enige. Ik ga nu echt veel te veel bands langs. Die 1 komt me bekend voor, maar die zombie is niet Eddie, dus waar ik t van ken weet ik niet...

1 is het debuutalbum van één van de meest succesvolle deathmetalbands ooit.Gijscoman schreef:Trouwens, die prijsvraag vind ik best moeilijk. Heb de hele linkerrij niet, maar dat is ook het enige. Ik ga nu echt veel te veel bands langs. Die 1 komt me bekend voor, maar die zombie is niet Eddie, dus waar ik t van ken weet ik niet...
De band is een paar jaar uit elkaar geweest, maar bracht in 2005 een comebackplaat uit en is sindsdien bijna onafgebroken aan het touren.
Recent waren ze nog één van de grotere namen op Neurotic Deathfest.
Schande trouwens dat je het niet direct weet.
Hehe, die kwam me erg bekend voor en ik meende me te herinneren dat het om een (bekende) deathmetalband moest gaan, maar ik blijk die cd dus zelfs in mijn kast te hebben staan.yowannuzz schreef:1 is het debuutalbum van één van de meest succesvolle deathmetalbands ooit.
De band is een paar jaar uit elkaar geweest, maar bracht in 2005 een comebackplaat uit en is sindsdien bijna onafgebroken aan het touren.
Recent waren ze nog één van de grotere namen op Neurotic Deathfest.
Schande trouwens dat je het niet direct weet.

Dont Worry, het was niet in Nederland. Ik ging de dag erna op vakantie naar madrid voor 3 weken en in de eerste week kwam ik een poster tegen en ben er toen naartoe gegaanGijscoman schreef:Waar waren ze daarna nog meer? Heb ik dat verdomme gemist...Cjmormon schreef:Heb ze voor het eerst gezien op de affaire en ze waren gruwelijk! daarna nog 1keertje gezien en nu dus voor de 3e keer op fortarock
@Cjmormon: Vet! Helaas heb ik trouwens wel een hele hoop Karma To Burn concerten gemist en zal die paar die er gaan komen waarschijnlijk ook allemaal missen...
@yowannuz: Ik schaam me diep
Er is overigens iemand die zich nog dieper mag schamen. Die was namelijk op Neurotic Deathfest en heeft zoveel over o.a. die groep gepraat dat ik er gek van werd. Maar hij is fan, en wist 't niet. Dan mag je je pas schamen!
@Gilbert: Daar moet ik nog maar ff over nadenken.
@yowannuz: Ik schaam me diep

@Gilbert: Daar moet ik nog maar ff over nadenken.
De line-up doet me, op Immortal en Gjiora na dan, eigenlijk niet zoveelGijscoman schreef:Waarom? Leuke editie dit jaar!MetalJan schreef:Voor de 3e keer op rij niet aanwezig!

MetalJan schreef:Gjiora