Op woensdag 3 augustus a.s zal Sepultura een optreden verzorgen in The Rock Temple in Kerkrade.
Aamvang is 21.00uur, tickets kosten €27,- in de voorverkoop.
Er zal deze avond geen support spelen....
Meer info: www.therocktemple.nl
Sepultura naar The Rock Temple
-
-
Re: Sepultura naar The Rock Temple
27 Euro?
Allemensen zeg!
Ik begrijp sowieso niet zo goed hoe de Rocktemple kan blijven bestaan.
Relatief grote namen in een relatief dun afzet gebied.
Of zie ik dat verkeerd?
Allemensen zeg!
Ik begrijp sowieso niet zo goed hoe de Rocktemple kan blijven bestaan.
Relatief grote namen in een relatief dun afzet gebied.
Of zie ik dat verkeerd?
Geen.
Ik heb me dat ook wel eens afgevraagd, maar ja, ben er zelf nooit geweest, dus ik kan niet beoordelen of de avonden goed bezocht worden.
Dun afzetgebied? Wel als Zuid-Limburg een schiereiland zou zijn, maar er wonen op korte afstand natuurlijk veel Belgen en vooral Duitsers. Er spelen in de Rock Temple niet voor niets veel old-school bandjes die in Duitsland en Vlaanderen een stuk populairder zijn dan bij ons. Daarbij zijn de artiesten die normaliter in de Rock Temple spelen niet van het niveau Sepultura. En als er een echt dure band naar Kerkrade komt (zoals Alice Cooper, Manowar of Whitesnake), dan staat die natuurlijk in de grote Rodahal.Stoeptegel schreef:Ik begrijp sowieso niet zo goed hoe de Rocktemple kan blijven bestaan.
Relatief grote namen in een relatief dun afzet gebied. Of zie ik dat verkeerd?
Ik heb echt geen idee of de Rock Temple (inclusief de concerten die ze in de Rodahal en elders organiseren) goed draait hoor, maar dat argument van relatief grote namen in een relatief dun afzetgebied begrijp ik niet. Dan denk ik toch eerder aan de Waerdse Tempel in Heerhugowaard, waar je in tegenstelling tot de Rock Temple wel te maken hebt met een erg grote zaal en (dankzij Noordzee en Ijsselmeer) klein afzetgebied.
De vraag Arises eerder of dat een toegangsprijs van zo'n 30 euro rechtvaardigt voor enkel Sepultura....
Daarnaast is het ook nog eens zo dat ik niet verwacht dat mensen van heinde en verre naar Kerkrade komen voor Sepultura. Eind juni staan ze nog in Zwolle, 24 juni op Graspop, op 15 juli op de Zwarte Cross, en 5 augustus in Steenwijkerwold. En dan heb ik het nog niet eens over alle optrdens in Duitsland in juli en augustus.
Daarnaast is het ook nog eens zo dat ik niet verwacht dat mensen van heinde en verre naar Kerkrade komen voor Sepultura. Eind juni staan ze nog in Zwolle, 24 juni op Graspop, op 15 juli op de Zwarte Cross, en 5 augustus in Steenwijkerwold. En dan heb ik het nog niet eens over alle optrdens in Duitsland in juli en augustus.