Overkill heeft volgens mij de afgelopen jaren al met zowel Exodus als Destruction door Europa getourd, waarbij Overkill de afsluiter was. Dus die zijn volgens mij wel groot genoeg om te "headlinen", al zal deze package dan niet in grote zalen staan natuurlijk. Plus dat Overkill, Destruction en Heathen al samen op tour zijn geweest dit jaar, dus dat zou wel meer van hetzelfde zijn.
Wat de poll betreft: Daar staan inderdaad wat bands bij die (momenteel) niet meer actief zijn of te klein zijn om boven Exodus en Destruction te staan, maar de vraag is dan ook wie jij als headliner zou
willen, niet wie je als headliner
verwacht. Waarbij een Toxik of Dark Angel bovendien weliswaar over een kleinere fanschare beschikt, maar een mogelijke tour van zo'n act desondanks heel wat specialer zou zijn dan alweer de band die zichzelf nog steeds Exodus noemt, maar slechts twee leden over heeft uit de gouden jaren.

Alleen Metallica heb ik er niet bij gezet, omdat dat vanzelfsprekend wel erg onrealistisch zou worden.
Zelf heb ik op Slayer gestemd, ook al lijkt me dat eveneens onrealistisch. Kreator en Overkill zijn de voor de hand liggende kanshebbers. Suicidal Tendencies zou echter ook best kunnen (met een integrale uitvoering van hun succesalbum "How Will I Laugh Tomorrow"). Die band trekt volgens mij meer publiek dan Exodus of Destruction en het nieuwe album zal volgens Cyco Miko niet voor 2012 uitkomen. Bovendien staat de band de beide dagen voor de bekendmaking op 20 augustus op grote festivals, namelijk Summer Breeze en Pukkelpop. Daarvoor staan ze in augustus ook op wat festivals (zoals Wacken en Nirwana's Tuinfest), terwijl ze in de week na 20 augustus alleen nog wat losse shows in Denemarken en Frankrijk geboekt hebben. Dus in het geval van Suicidal Tendencies zou ik het begrijpen dat ze precies op 20 augustus hun deelname pas mogen bekendmaken. Maar het is maar een wilde gok hoor, aangezien Suicidal Tendencies geen pure thrashmetal is.