27 Mei - Kutschurft @ Staddijk
27 Mei - Kutschurft @ Staddijk
Joehoe, Kutschurft in Nijmegen!
De rest van de bands wordt nog bekend gemaakt.
De rest van de bands wordt nog bekend gemaakt.
Re: 27 Mei - Kutschurft @ Staddijk
oww hier ben ik waarschijnlijk wel bij:D
De line up is compleet!
Kutschurft
Hymen Holocaust
Kaasschaaf
Hectometerpaaltje 66.6
Kutschurft
Hymen Holocaust
Kaasschaaf
Hectometerpaaltje 66.6
kaasschaaf?
moet ik weer naar die tent
moet ik weer naar die tent
- fetuskiller
- Contacteer:
Hymen Holocaust en Kutschurft... Leuk. Deze schrijven we op.
- King of Beer
- Contacteer:
Uiteraard aanwezig. 

http://metal-exposure.com/
http://www.last.fm/user/Rob_Caine
LOLWoutjinho schreef:Hectometerpaaltje 66.6

Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
- fetuskiller
- Contacteer:
Morgen mensen!
Hymen Holocaust is vervangen door KhaoZ... Ik ben er dus ook bij. Zin an!
Hymen Holocaust is vervangen door KhaoZ... Ik ben er dus ook bij. Zin an!

Relaxed, ik ben er uiteraard ook bij. Na Kutschurft denk ik dat ik ook nog even naar de Backstage ga.
edit: helemaal klaar voor, bulletbelt zit al in mijn tas. Geld op zak zodat ik dadelijk in die uithoek van Nijmegen niet moeilijk hoef te doen.
edit: helemaal klaar voor, bulletbelt zit al in mijn tas. Geld op zak zodat ik dadelijk in die uithoek van Nijmegen niet moeilijk hoef te doen.
Uithoek??? Ik woon daar in de buurt! Kan helaas nie komen. Mn pa is vandaag jarig en ik heb muziekles.Woutjinho schreef:Relaxed, ik ben er uiteraard ook bij. Na Kutschurft denk ik dat ik ook nog even naar de Backstage ga.
- King of Beer
- Contacteer:
Ik ben er straks, ben nu onderweg en heb er zin in.
Het ligt een stuk af van het centrum. Maar ik ben nou heel dichtbij Dukenburg, dus dat is ook maar 10 minuten fietsen.Gijscoman schreef:Uithoek??? Ik woon daar in de buurt! Kan helaas nie komen. Mn pa is vandaag jarig en ik heb muziekles.Woutjinho schreef:Relaxed, ik ben er uiteraard ook bij. Na Kutschurft denk ik dat ik ook nog even naar de Backstage ga.
Maar het is wel een uithoek... 5 minuten lopen en je staat buiten Nijmegen.
Ja balen dat je niet kan, maar je vader is volgend wel weer jarig, maar volgend jaar staat Kutschurft waarschijnlijk niet weer in Staddijk

Maar we kunnen erop hopen uiteraard.
Deels blij niet gegaan te zijn. Anders was ik in slaap gevallen... Om 22.30 lag ik al diep in slaap... Anders was ik nu dood
Trouwens ben ik nog nooit bij een concert op Staddijk geweest. Steeds kom ik er te laat achter wat er komt... Maar ik hoop dat iedereen een leuke avond gehad heeft!

Trouwens ben ik nog nooit bij een concert op Staddijk geweest. Steeds kom ik er te laat achter wat er komt... Maar ik hoop dat iedereen een leuke avond gehad heeft!
- fetuskiller
- Contacteer:
Bijna vergeten om nog even te reageren...
Was een leuke avond, leuke en goed gevulde zaal, met voornamelijk jonge mensen, maar dat is niet vreemd gezien het een JC is en Kutschurft de headliner was. Goed om te zien dat de jeugd op dit soort shows af komt.
Over de twee eerste bands kan ik vrij kort zijn: Bagger. De bands probeerde grappig over te komen, door enorm domme titels de zaal in te slingeren, het daarop volgende nummer bestond uit een akkoord en een blastbeat met geschreeuw er overheen. Leuk zijn is niet voor iedereen weggelegd, want deze twee orkestjes faalde enorm.
KhaoZ was eigenlijk de enige serieuze band van de dag en viel daarom op papier misschien wat uit de boot. Het publiek was het daar gelukkig niet mee eens en liet de haren al flink wapperen en er ontstond een leuk pit zo af en toe.
Kutschurft kwam, zag en overwon. Net als in Utrecht een paar weken eerder speelde de heren ook in Nijmegen het dak eraf. Altijd leuk om te zien, deze galbakken.
Was een leuke avond, leuke en goed gevulde zaal, met voornamelijk jonge mensen, maar dat is niet vreemd gezien het een JC is en Kutschurft de headliner was. Goed om te zien dat de jeugd op dit soort shows af komt.
Over de twee eerste bands kan ik vrij kort zijn: Bagger. De bands probeerde grappig over te komen, door enorm domme titels de zaal in te slingeren, het daarop volgende nummer bestond uit een akkoord en een blastbeat met geschreeuw er overheen. Leuk zijn is niet voor iedereen weggelegd, want deze twee orkestjes faalde enorm.
KhaoZ was eigenlijk de enige serieuze band van de dag en viel daarom op papier misschien wat uit de boot. Het publiek was het daar gelukkig niet mee eens en liet de haren al flink wapperen en er ontstond een leuk pit zo af en toe.
Kutschurft kwam, zag en overwon. Net als in Utrecht een paar weken eerder speelde de heren ook in Nijmegen het dak eraf. Altijd leuk om te zien, deze galbakken.
Ik heb ook een leuke avond gehad.
Beetje achterin gezeten, met een glaasje wijn, gewoon een keer lekker rustig aan.
De eerste band, Kaasschaaf, goede opener opzich.
Tweede band, hectometerpaaltje 66.6 vond ik eigenlijk echt best wel grappig. Was wel een leuke show.
KhaoZ. Misschien iets te serieus voor deze avond, maar niet slecht.
Kutschurft: 2 nummers van gezien, klonk best wel goed. Meer kan ik er eigenlijk ook niet vertellen, heb niet de hele show gezien.
Beetje achterin gezeten, met een glaasje wijn, gewoon een keer lekker rustig aan.
De eerste band, Kaasschaaf, goede opener opzich.
Tweede band, hectometerpaaltje 66.6 vond ik eigenlijk echt best wel grappig. Was wel een leuke show.
KhaoZ. Misschien iets te serieus voor deze avond, maar niet slecht.
Kutschurft: 2 nummers van gezien, klonk best wel goed. Meer kan ik er eigenlijk ook niet vertellen, heb niet de hele show gezien.
2/6: Fortarock festival
30/6: Houten Deathfest
28/09: Secrets of the Moon
06/10: Overkill
26/10: Aurora Infernalis
14/12: Eindhoven Metal Meeting
30/6: Houten Deathfest
28/09: Secrets of the Moon
06/10: Overkill
26/10: Aurora Infernalis
14/12: Eindhoven Metal Meeting
- King of Beer
- Contacteer:
Ik vond het een erg gezellige en mooie avond.
Ik vond ons eigen optreden wel lekker gaan.
Hectometerpaaltje 66.6 vond ik wel erg gaaf.
Khaoz was best een toffe band ondanks dat het er niet helemaal in paste, maar ach, zoveel boeit dat ook weer niet.
Kutschurft heb ik enorm van genoten, mooie show was dat zeg.
Kijk er wel naar uit voor aanstaande zaterdag in Zeist.
Ik vond ons eigen optreden wel lekker gaan.
Hectometerpaaltje 66.6 vond ik wel erg gaaf.
Khaoz was best een toffe band ondanks dat het er niet helemaal in paste, maar ach, zoveel boeit dat ook weer niet.
Kutschurft heb ik enorm van genoten, mooie show was dat zeg.
Kijk er wel naar uit voor aanstaande zaterdag in Zeist.
Wat je hoort aan muziek was juist allemaal de bedoeling. Zo'n bands zijn niet voor iedereen weggelegd.fetuskiller schreef:Over de twee eerste bands kan ik vrij kort zijn: Bagger. De bands probeerde grappig over te komen, door enorm domme titels de zaal in te slingeren, het daarop volgende nummer bestond uit een akkoord en een blastbeat met geschreeuw er overheen. Leuk zijn is niet voor iedereen weggelegd, want deze twee orkestjes faalde enorm.
- fetuskiller
- Contacteer:
Oh ik kan er prima tegen hoor, dat is het probleem niet. Bandjes als Gronibard, Last Days Of Humanity, Birdflesh, Anal Cunt... Prima muziek, maar daar kwamen boven genoemde bands bij lange na niet in de buurt, terwijl ze wel die stijl na streven. Volgens mij waren het ook beginnende bandjes, dus wat niet is kan nog komen hé... Ik moet wel zeggen dat een van die zangers van Kaasschaaf een heerlijke squeal in huis heeftWoutjinho schreef:Wat je hoort aan muziek was juist allemaal de bedoeling. Zo'n bands zijn niet voor iedereen weggelegd.fetuskiller schreef:Over de twee eerste bands kan ik vrij kort zijn: Bagger. De bands probeerde grappig over te komen, door enorm domme titels de zaal in te slingeren, het daarop volgende nummer bestond uit een akkoord en een blastbeat met geschreeuw er overheen. Leuk zijn is niet voor iedereen weggelegd, want deze twee orkestjes faalde enorm.

Inderdaad, het zijn beginnende bandjes. Die squeels vind ik ook erg gaaf.
Maar kaasschaaf is wel belachelijk slecht, Beginnend of niet.