Voor 16 heb ik paar post hoger een hint gezetKoenM schreef:Dat was een lastige. 16 ben ik nog steeds niet uit, de rest ongeveer wel.
FortaRock - The Festival 2011
Re: FortaRock - The Festival 2011
-
hahahaha
geniaal :p

- KoenM
- Contacteer:
Nu heb ik ze allemaal, maar twijfel ik over 10.
Lees mijn eerste zin nog eens... Ik scheer stiekem alle bands die ik niet perse hoef te zien over een kam.Latebloomer schreef:Er is geen enkele band die op meer dan 1 van genoemde festivals speelt.Woutjinho schreef:Ik vind dat er over het algemeen dezelfde bands staan... Bands die ik niet perse hoef te zien.
Ik ben nog niet vaak overtuigd om naar zoiets heen te gaan terwijl organisaties in Duitsland dat wel lukt. Wellicht omdat brutal death metal nu levendiger is in Duitsland?
Misschien heb jij gewoon iets met Duitschland, oder?
Dus toch, ik wist het eigenlijk al vrij zeker. Maar ik dacht ''zal wel iemand zijn die op hem lijkt en beroemder is''Stoeptegel schreef:Nou, nummer 4 dan maar!
(echt, ik moet gewoon eens meedoen met die quiz, maar ja, dan moet het me wel boeien
hmmm.... Ik kan de foto niet meer vinden waar ik met hem op de foto sta na concert in 2005.
Die andere twee prijsvragen vond ik nog best makkelijk, deze daarintegen.. 

http://www.last.fm/user/Natasja-84
- Latebloomer
jongens flikker 's op met dat gedoe over die prijsvragen; kan er apart topic 'prijsvragen' worden aangemaakt?
- fetuskiller
- Contacteer:
Voor zeiken hebben we ook een apart topic...
- Spirit In Black
fetuskiller schreef:Voor zeiken hebben we ook een apart topic...

- Spirit In Black
De heren van Immortal en Triptykon zijn al een dag eerder in Nijmegen dus wellicht ook te vinden op de pre-party als bezoeker.
Verwacht overigens geen extra surprise gig o.i.d. Die komt er nl. niet
Verwacht overigens geen extra surprise gig o.i.d. Die komt er nl. niet
Wacht je op een running order of meer bands die toegevoegd worden?Latebloomer schreef:jongens flikker 's op met dat gedoe over die prijsvragen; kan er apart topic 'prijsvragen' worden aangemaakt?

Volgens mij heb ik de antwoorden van de prijsvraag goed, maar het kan ook helemaal fout zijn. Bij 6 dacht ik ff aan onze grote gitaarspelende vriend van Sabbath, maar dat is m toch niet.
Trouwens, mijn broertje is 14, een klasgenoot die ook meegaat is ook 14 en een klasgenoot van mij is 15. Ze doen denk dus wel moeilijk bij het binnengaan, omdat zij een begeleider van 18 nodig hebben, of valt dat moeilijk doen mee. (Vooral één van hen ziet eruit alsof hij 8 is xD)
Als je jonger bent dan 16, moet je in gezelschap zijn van iemand ouder dan 18 jaar.
Staat er op de site.
Ik weet niet hoe "gezelschap" geinterpreteerd moet worden, maar dat lijkt me op die dag voldoende aanwezig.

Dacht ik al, maar mn broertje was een beetje in panieklampje schreef:Als je jonger bent dan 16, moet je in gezelschap zijn van iemand ouder dan 18 jaar.
Staat er op de site.
Ik weet niet hoe "gezelschap" geinterpreteerd moet worden, maar dat lijkt me op die dag voldoende aanwezig.

Ik speel wel voor papa als het nodig is haha.
(ik draag geen verantwoordelijkheden en in het verleden behaalde resultaten, bieden geen garantie voor de toekomst)
(ik draag geen verantwoordelijkheden en in het verleden behaalde resultaten, bieden geen garantie voor de toekomst)
Haha, ik vind wel iemand, en misschien doen ze niet eens moeilijk!Woutjinho schreef:Ik speel wel voor papa als het nodig is haha.
Leuk dat ze 'm opgenomen hebben in Kronenburg park (was Park Brakkenstein niet logischer?) 

Mee eens. Ik ga ff vragen of mn oma de opnames heeft gezien. Ze woont in die flats, dus kan t gezien hebben.Sorcha schreef:Leuk dat ze 'm opgenomen hebben in Kronenburg park (was Park Brakkenstein niet logischer?)
- fetuskiller
- Contacteer:

Sjonge jonge... Lekker belangrijk zeg.
Wanneer zou de uitslag van de prijsvraag 4 komen en prijsvraag 5 erop gezet worden.
- KoenM
- Contacteer:
Met een Parkway Drive deuntje erbij, hehe.
- Spirit In Black
Antwoord prijsvraag #4 staat online net als de de nieuwe: een luisterquiz
Laatst gewijzigd door Spirit In Black op vr jun 03, 2011 12:01 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
de trailer was gelukkig nog niet geplaatst.
- Spirit In Black
check!Took schreef:de trailer was gelukkig nog niet geplaatst.

Had bij de vorige vraag 3 fout... Cavalera gelukkig wel goed.Spirit In Black schreef:Antwoord prijsvraag #4 staat online net als de de nieuwe: een luisterquiz
Nu beginnen met 5.
Nummer 11 en 15, geen flauw idee.. 

- KoenM
- Contacteer:
Lol, ik had ipv Glenn Danzig Cristina Scabbia. De rest goed. Bummer. De nieuwe is overigens best lastig. Herken er niet zo heel veel bij de eerste keer luisteren.
Ik herkende iets van 7 nummers en een paar vermoedens.
Mensen die mij een warm hart toedragen, klink even op deze link, scroll naar mijn foto en "like" hem.
Dank U !!
Dank U !!
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
Ik herkende 2 nummers, maar weet er eentje niet meer van. Een nummer heb ik via de lyrics gevonden. Vooral nummer 1 vind ik lastig, al moet het eigenlijk niet lastig zijn om een 9 minuten durend instrumentaal nummer te zoeken met alleen maar solo's... Trouwens weet ik 15 ook!
Fuck, één klinkt me heel bekend in de oren zonder dat ik het nummer ooit eerder gehoord heb. Cacophony waarschijnlijk? Wie het ook is, ik ga er eens wat van opdoen. Verder ken ik welgeteld één nummer, hehe.
Probeer naar lyrics te luisteren. Bij 3 en 19 is dat goed te doen! 19 heb je met 1 bep. woord al genoeg!Bart schreef:Fuck, één klinkt me heel bekend in de oren zonder dat ik het nummer ooit eerder gehoord heb. Cacophony waarschijnlijk? Wie het ook is, ik ga er eens wat van opdoen. Verder ken ik welgeteld één nummer, hehe.
Bedankt voor de tip, maar ik ga niet voor de prijsvraag. Ben wel benieuwd naar de uitslag though.
Ik heb t al opgegeven, die vraag. Misschien als ik morgen op school mn vrienden spreek, ga ik toch door. Althans, als zij er wat hebben gevonden. Dan werken we wel ff samen!Bart schreef:Bedankt voor de tip, maar ik ga niet voor de prijsvraag. Ben wel benieuwd naar de uitslag though.
Alleen bij nummers 9 en 11 kan ik er maar niet opkomen wie dat zijn (en op de teksten googlen, voorzover er iets te verstaan is, levert ook geen resultaat op). 
Met nummer 15 zat ik even te worstelen, maar bij nader inzien had ik toch direct goed gegokt welke artiest het was. Alleen duurde het even voordat ik de juiste release had gevonden (hint: hij staat niet op een full-length album).
De rest wist ik meteen.

Met nummer 15 zat ik even te worstelen, maar bij nader inzien had ik toch direct goed gegokt welke artiest het was. Alleen duurde het even voordat ik de juiste release had gevonden (hint: hij staat niet op een full-length album).
De rest wist ik meteen.
3, 6, 15 en 20 heb ik.
4 doet me denken aan een bepaalde groep, alleen is 't m toch niet, geloof ik.
Ik mis er nog 8.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
Hoeveel grindcorebands ken jij die in het Duits zingen?Gijscoman schreef:3, 6, 15 en 20 heb ik.
En nummer 1 is hierboven helaas al voorgezegd.
Ik wist niet dat dat nummer 1 was, die groep die Bart noemde. xD
Sowieso ben ik niet zo bekend met Grindcore.
Sowieso ben ik niet zo bekend met Grindcore.
Ik moet alleen nummer 11 nog, heb nog steeds geen flauw idee wat dat is.
Ik moet ook alleen nummer 11 nog, zo frustrerend. 

- EricMaiden
Dikke zwans met die prijsvragen!
Zojuist maar 2 kaartjes besteld!

Oden Will Bring Us Home When We Die!
http://www.last.fm/user/ericmaiden666
http://www.facebook.com/downfallofempires
http://www.last.fm/user/ericmaiden666
http://www.facebook.com/downfallofempires
- Latebloomer
Tweewerf: "gelijk heb je"!EricMaiden schreef:Dikke zwans met die prijsvragen!
Haha nou ik heb de luisterquiz eindelijk opgelost, zo even insturen.
- Latebloomer
Kunnen dit soort 'mededelingen' niet op twitter?Natasja schreef:Haha nou ik heb de luisterquiz eindelijk opgelost, zo even insturen.
PS: het is zwaar bewolkt. En ik ga zo sporten.
- innuendo
- Lult over cdtjes
festivaltopics bevatten voor 95% weinig bruikbare info. Dat je dit uitgerekend tegen Natasja zegt, vind ik wel vermakelijk.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
Woo! Ik denk dat ik tóch ga! Nog eventjes kijken hoe alles loopt, maar denk het wel! ~zin in~
Behold the beast, behold his queen. Behold their pact of obscenity!