Wat was je TOFSTE concert ooit?!

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Gebruikersavatar
Cjmormon
Berichten: 1018
Lid geworden op: do okt 14, 2010 8:27 pm

Re: Wat was je TOFSTE concert ooit?!

Bericht door Cjmormon » di jun 07, 2011 11:03 pm

Bart schreef:
Gijscoman schreef: Maar ik doel meer op artiesten al Marduk (ken de muziek niet, maar een fan, dronken of niet, tegen de vlakte werpen??? Zo gedraag je je niet tegen je fans) die dus gewelddadig zijn tegen fans. De knuffelbaarheidsfactor hoeft van mij ook niet per se hoog te zien, maar het geeft wel wat extra's!

Heb ik de lyrics verkeerd overgenomen???
Haha, dat incident met Marduk is behoorlijk controversieel geworden. Ik kan er wel om grijnzen en eerlijk gezegd past het ook gewoon bij de band. Hoe vervelend is het als een dronken idioot je om je nek gaat hangen terwijl je op een punt staat een harde blackmetalshow af te leveren... Ik denk trouwens dat het vooral een cultuurverschil is, Zuid-Amerikanen zijn nu eenmaal een stuk 'fysieker' ingesteld dan de mensen in Noord-Europa die daar over het algemeen niets van moeten hebben. Maar fans of niet, aanhankelijke dronkenlappen zijn gewoon zwaar irritant.

En ja, je hebt er een fout in staan. Vind je het erg als ik je de hengel in plaats van de vis geef? :D

Voor iemand met zo'n aardige mening heb je trouwens wel een behoorlijk inconsequent onderschrift.
Denk in het toekomstig ethisch dilemma aan 'WWLD' ---> What would Lucifer do? :')
Dat Filmpje is echt geniaal. Ik kon er de eerste keer smakelijk om lachen en begrijp volkomen dat hij hem op de grond pleurde, wat ik dan minder snap ik tijdens de show in Doornroosje. Mijn buurman ging stagediven maar werd door de zanger van het podium af gestampt. Hij werd ook niet opgevangen en ging vol met zn smoel tegen te vloer. Agja hij vond het cool en ik vond het best ernstig dat Mortus hem eraf knikkerde.

Gebruikersavatar
sanguis
Berichten: 4983
Lid geworden op: di okt 18, 2005 1:38 pm
Locatie: Zundert
Contacteer:

Re: Wat was je TOFSTE concert ooit?!

Bericht door sanguis » di jun 07, 2011 11:24 pm

Ik kan aan kant wel begrijpen dat bands niet op stagedivers zitten te wachten.

Gebruikersavatar
Cjmormon
Berichten: 1018
Lid geworden op: do okt 14, 2010 8:27 pm

Re: Wat was je TOFSTE concert ooit?!

Bericht door Cjmormon » di jun 07, 2011 11:28 pm

Ja okee maar je beukt ze ook niet van het podium af toch? Het was nog tijdens de toegift ook. Volgendsmij staat het op Internet. Ik zal het van de week ff opzoeken! wel butt kwaliteit natuurlijk.

EDIT: 500ste Post :P

Gebruikersavatar
r1Co
Berichten: 2323
Lid geworden op: ma aug 22, 2005 4:13 pm
Locatie: Ljouwert
Contacteer:

Re: Wat was je TOFSTE concert ooit?!

Bericht door r1Co » wo jun 08, 2011 12:14 am

Shining (Swe) @ Romein
Enslaved @ Romein
Metallica @ Fields of Rock 2003
Riverside @ Ittervoort
Alcest opener @ Romein voor The Vision Bleak
Machine Head @ Melkweg 2003
Emperor @ Wacken 2006
Solstafir allemaal
At the Gates @ Wacken 2008

dit zijn de eersten die me te binnen schieten

Gebruikersavatar
Dufniall
Berichten: 1222
Lid geworden op: za apr 17, 2010 11:59 am
Locatie: Wackeningen
Contacteer:

Re: Wat was je TOFSTE concert ooit?!

Bericht door Dufniall » wo jun 08, 2011 8:28 am

sanguis schreef:Ik kan aan kant wel begrijpen dat bands niet op stagedivers zitten te wachten.
Beste soortgelijke actie is toch wel van Maynard van Tool, waarbij hij een podiumklimmer tackelt, vast pint en ondertussen geen woord zang mist.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=jqKdCcJR ... re=related[/youtube]

Doet me er trouwens aan denken dat de show van Tool op Pinkpop ook belachelijk gaaf was, dus beschouw die maar als nummer 6 in mijn top 5. ;)

Gebruikersavatar
Appelflap
Berichten: 9328
Lid geworden op: ma mei 19, 2008 1:02 am
Contacteer:

Re: Wat was je TOFSTE concert ooit?!

Bericht door Appelflap » wo jun 08, 2011 4:27 pm

Zagato schreef:
Zagato schreef:
Zagato schreef:Top 5 is echt lastig, ik weet er wel zo een paar die een onuitwisbare indruk hebben achtergeleten:

-Slayer met Overkill in het voorprogramma in de Maaspoort in Den Bosch, zelder zo hard omver geblazen
-Prince in Ahoy, Sign of the Times tour. Geen metal maar wel geweldig!
-Rush, R30 tour in Ahoy. 3 uur lang prefectie!
-Aardschokdag met Metallica, Celtic Frost en Crimson Glory (of haal ik nu een paar Aardschokdagen door elkaar?)
-Iron Maiden, World Slavery tour (Groenoorhallen Leiden?)
-Dio, Sacred Heart tour, IJsselhal Zwolle
-Queensryche (voorprogramma van Bon Jovi, hoe verzin je het?) Rijnhal Arnhem?
-Bon Jovi, voorprogramma van Kiss (1984?) kende niets van de band maar het enthousiasme was erg aanstekelijk.

en dan vergeet ik het optreden van Tool in Dusseldorf nog....
ow, en Cynic op Dynamo Open Air....en in 013 een paar jaar geleden.
Had je ze in Sleepinn/Arena in 1993 moeten zien. Dat was pas vet. Ik geloof zo'n 30 man publiek, volgens mij stonden ze niet eens op een verhoogd podium en ze hadden volgens mij een keyboardspeler erbij. Dat was echt een vet optreden!!!
🚫 voor een verbod op scootmobielen, bladmuziek en overwerk

Gebruikersavatar
Appelflap
Berichten: 9328
Lid geworden op: ma mei 19, 2008 1:02 am
Contacteer:

Re: Wat was je TOFSTE concert ooit?!

Bericht door Appelflap » wo jun 08, 2011 4:32 pm

Rubicon schreef:Alle shows van Obituary die ik heb mogen aanschouwen!
Ik ben nog min of meer roadie van ze geweest (ze deden een tour met Donor, Nederlandse band). Wat zaten die gasten de hele tijd aan de hashpijp zeg....
🚫 voor een verbod op scootmobielen, bladmuziek en overwerk

Gebruikersavatar
Zagato
Berichten: 3699
Lid geworden op: do mar 31, 2005 12:29 pm

Re: Wat was je TOFSTE concert ooit?!

Bericht door Zagato » wo jun 08, 2011 4:48 pm

Appelflap schreef:
Zagato schreef:.....


ow, en Cynic op Dynamo Open Air....en in 013 een paar jaar geleden.
Had je ze in Sleepinn/Arena in 1993 moeten zien. Dat was pas vet. Ik geloof zo'n 30 man publiek, volgens mij stonden ze niet eens op een verhoogd podium en ze hadden volgens mij een keyboardspeler erbij. Dat was echt een vet optreden!!!
Tja, baas boven baas....
a fool with a tool is still a fool
[url=http://www.last.fm/user/FrCl/?chartstyle=asimpleblue5][img]http://imagegen.last.fm/asimpleblue5/recenttracks/FrCl.gif[/img][/url]

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 2643
Lid geworden op: zo apr 24, 2011 5:23 pm
Locatie: Nijmegen/Groningen

Re: Wat was je TOFSTE concert ooit?!

Bericht door Gijscoman » wo jun 08, 2011 7:34 pm

fetuskiller schreef:
Gijscoman schreef:
Heb ik de lyrics verkeerd overgenomen???
Ik zou heel graag willen weten waar je die lyrics vandaan hebt dan :lol:
http://www.songlyrics.com/ghost/con-cla ... io-lyrics/

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 2643
Lid geworden op: zo apr 24, 2011 5:23 pm
Locatie: Nijmegen/Groningen

Re: Wat was je TOFSTE concert ooit?!

Bericht door Gijscoman » wo jun 08, 2011 7:39 pm

En ik heb spelfout gezien. Die faalt wel erg hard :)

me(n)taldisorder
Berichten: 12
Lid geworden op: zo jun 05, 2011 9:05 pm

Re: Wat was je TOFSTE concert ooit?!

Bericht door me(n)taldisorder » wo jun 08, 2011 8:35 pm

Het lijkt alsof vergeten wordt wat het Topic-onderwerp is en toevallig precies op datzelfde moment schoten me ineens nog wat concerten te binnen (was zowat bij elk concert dronken, of tenminste aangeschoten vandaar dat het een tiental jaren kan duren vooraleer me opeens weer wat te binnen schie)t. En wat al helemaal diep weg gezakt is zijn de voorprogramma's, die haal ik hartstikke door elkaar. Heb in "Those Times" voorprogrammas gezien die nu headliners zijn en het was voor Hoofd acts die nu al weer vergeten zijn. Zo heb ik Lita Ford, Queensryche, Bon Jovi, Alice Cooper (He!!! Aha Erlebnis, van hem weet ik opeens zeker dat hij voorprogramma was van Bon Jovi in Arnhem! Bon Jovi had toen nog wel wat, mag er niet aan denken om er nu naar te luisteren) als supporting acts mogen zien.

Anyway, memorabele concerten zijn ook geweest:

* Beasty Boys in Jaap Edenhal Amsterdam, 1987 voorprogramma.... Run DMC! Ja echt. En met wie heb ik staan kletsen in het publiek.... die zanger van Poison, Bret Michaels, die was in die tijd in Amsterdam.
* Ozzy Osbourne (toen ook al hoofdact hoor, maak je geen zorgen, Ozzy heeft altijd een bepaalde klasse gehad) en het voorprogramma... pfff... volgens mij was dat Lita Ford, in Zwolle dus! God het stonk daar altijd tijdens die concerten want die concerten waren ergens midden in de week en de zaterdag daarvoor was er dan veemarkt geweest, je hoefde geen Overijsselse boer te zijn om dat ook zonder Agrarisch Dagblad Agenda wel te kunnen weten. Volgens mij gebeurd er nooit meer wat daar in de ijsselhal, zonde.
* Iron Maiden in Groenoordhal met zekerteweten WASP als voorprogramma en volgens mij zelfs ook nog The Cult als voor-voorprogramma, maar zoals ik al zei, ben vreeslijk in de war met die voorprogramma's.
* Ik ben er nu uit over Manowar, het was niet in Kaatsheuvel zoals ik eerder vermelde maar in Enschede. Het was volgens mij geen Aardschokdag maar wel een soortgelijk festivalachtig georganiseerd gebeuren in ENSCHEDE. en wie daar ook speelden was H-BOMB !! (Wie kent die band?). Een hardrocker kreeg slaande ruzie met een Manowarlid (dit gebeurde op de trap van de manowartoerbus) omdat zijn vriendin in de bus eh ........ gebr... werd door die lui van Manowar.
* Kreator in Scum Katwijk, ook midden jaren '80, geen idee wanneer en ook geen idee hoe we daar zijn gekomen en/of overnacht hebben.

Ik was jong maar ging naar veel concerten, veelal gratis kwa entree. Weet je hoe ik dat flikte? Mijn ouders hadden de KRO-gids en daar stond in het "colofon" een telefoonnummer van de radioredactie. Wat gebeurde er nu, je had zo'n hardrockradioprogramma en daarin verlootten ze concertkaartjes (voor de grotere concerten, Priest, Maiden, Osbourne), wie het antwoord op de vraag wist (vaak heel simpel, bijv. "in welke band speelde Ozzy Osbourne voor hij met zijn eigen band tourde?") moest dan een telefoonnummer DRAAIEN (zo ging dat toen nog, toetsen had je niet)dat na de vraag vermeld werd aan de luisteraars en als je de eerste was met telefonisch "er door komen" kwam je in de uitzending en als het antwoord goed was won je de kaartjes. Op het moment dat die Deejay de vraag begon te stellen draaide ik al het nummer uit de KRO-gids (ander telnr. dan ze in uitzending gingen noemen na de vraag) en "ondertussen" (al woest van rechts naar links draaiende, zo ging dat met die toestellen) hoorde ik dan de vraag, wist het antwoord al en won vervolgens de kaartjes!! Dit truukje heb ik echt wel 8x uitgehaald! Er staan gewoon allerlei telefoons daar in die studio en eentje gaat over en ze nemen op en een enthousiaste luisteraar verteld het antwoord. hahaha! zo cool, ze hadden echt niet door dat het verkeerde toestel werd gebruikt. Ik kan het nu rustig vermelden want de zaak is al verjaard denk ik.

Anyway,
hier nog een opname van Slayer in Luttenberg waarvan een bootleg is gemaakt die vrij bekend is. Het gaat om het geluid, de beelden zijn van Dynamo, maar het geluid van (mijn cassetterecorder in) Luttenberg 1985.
Ach ja, ouwe opa's hebben soms leuke verhalen, in de metal is dat niet anders. "Vroeger was alles beter" ligt op de loer om te gaan zeggen, maar dat ga ik niet zeggen. De huidige Trash en Metalscene is helemaal top, een nooit uitstervend ras, die true metalheads.

http://www.youtube.com/watch?v=se9KAZO0gnk

(down from the crypts of Hell!!)

:-))

Gebruikersavatar
zwarte krijser
Berichten: 3392
Lid geworden op: do mei 13, 2004 2:37 am
Locatie: Eindhoven

Re: Wat was je TOFSTE concert ooit?!

Bericht door zwarte krijser » wo jun 08, 2011 8:54 pm

Het optreden van Celtic Frost op wacken 2006.

Gebruikersavatar
Appelflap
Berichten: 9328
Lid geworden op: ma mei 19, 2008 1:02 am
Contacteer:

Re: Wat was je TOFSTE concert ooit?!

Bericht door Appelflap » wo jun 08, 2011 11:10 pm

me(n)taldisorder schreef: * Beasty Boys in Jaap Edenhal Amsterdam, 1987 voorprogramma.... Run DMC! Ja echt.
daar was ik ook :-)
🚫 voor een verbod op scootmobielen, bladmuziek en overwerk

Gebruikersavatar
CTTS
Berichten: 4866
Lid geworden op: ma nov 14, 2005 10:37 pm
Locatie: Rijswijk
Contacteer:

Re: Wat was je TOFSTE concert ooit?!

Bericht door CTTS » do jun 09, 2011 1:08 pm

fetuskiller schreef: Obituary - zomer 2005 (denk ik). Mijn eerste keer Obituary, en dan met zo als alleen oud materiaal want Frozen In Time was nog niet uit toen. Het was in de kleine zaal van 013 op een snikhete dag, volgens mij was het rond de 40/45 graden in de zaal, iedereen was drijfnat wat het allemaal nóg intenser maakte. Die show vergeet ik echt nooit meer.
Daar was ik ook, was echt belachelijk heet toen inderdaad. Vond de Obituary shirts stuk voor stuk vreselijk lelijk maar heb er toch maar een gekocht omdat het shirt wat ik aanhad compleet doorweekt was :)

Eddy the Eagle
Berichten: 180
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 11:30 am

Re: Wat was je TOFSTE concert ooit?!

Bericht door Eddy the Eagle » do jun 23, 2011 1:35 pm

Morbid Angel in Paradiso, Amsterdam .. begin jaren 90
Slayer op Clash of the Titans, Groenoordhallen
Vicious Rumours op de 2e editie van Dynamo open Air

The Chosen
Berichten: 4342
Lid geworden op: zo nov 14, 2004 1:55 pm
Locatie: Hilversum

Re: Wat was je TOFSTE concert ooit?!

Bericht door The Chosen » do jun 23, 2011 3:37 pm

Hank Williams III in Hamburg
Comus op Roadburn
Goatsnake op Roadburn
Pentagram in de 013
Emperor op Wacken
Roger Waters in Gelredome (DsotM & The Wall)
Godspeed You! Black Emperor in Paradiso

Gebruikersavatar
Buzz
Berichten: 3497
Lid geworden op: za mei 01, 2004 12:55 pm
Locatie: Amersfoort

Re: Wat was je TOFSTE concert ooit?!

Bericht door Buzz » do jun 23, 2011 6:28 pm

Tofste concert dan denk ik toch aan de twee waar ik met kippenvel stond te luisteren en waar de sfeer perfect was en dat is een gedeelde plaats met Tool in Dusseldorf op hun laatste tour en APC in Tilburg.
Zou graag beiden nog eens willen zien!

Gebruikersavatar
Crises
Berichten: 6133
Lid geworden op: wo feb 13, 2008 1:57 pm
Locatie: Zutphen

Re: Wat was je TOFSTE concert ooit?!

Bericht door Crises » vr jun 24, 2011 1:18 am

Eens zien, laten we tofste vallen en vervangen we het met memorabele, dan wil ik nog wel een aantal noemen:

Chronologisch
1 Aardschok presents: Generation X-treme (Threnody, Creepmime, Ministry of Terror) 1995
Gewoon omdat het mijn eerste (metal)optreden ooit was. Ik heb nog steeds de CD-single die daar uitgedeeld werd.

2 Rolling Stones Bridges To Babylon Tour. 1998
Daar heb ik de hele dag in de rij gestaan en had ik zo'n geil bandje waarmee je in het afgesloten gedeelte vooraan kon staan en inderdaad in en uitlopen.
Oh en het feit dat mijn moeder er was (maar dan zitplaatsen) en wist waar ik stond met dank aan de 'Dreft in een tube' strandballen die ik had gekregen op mijn eindexamenfeestje).

3 Lynyrd Skynyrd Arrow Classic Rock 2003
Op mijn verjaardag, een vrijdag, nadat ik mijn toenmalige vriendin gesproken had via de telefoon (zij zat namelijk voor 4 maanden in Mexico in verband met haar afstudeerscriptie).
Wat geniaal live.

4 Osdorp Posse 2005 Leiden
Wat ging het kapot los op mijn oude studentenvereniging en wat hadden ze er toch fokking veel zin in. Een van de shows die me altijd zullen bij blijven. Alle grote hits kwamen voorbij. Osdorp Posse, wat een helden.

5 Satyricon, Baroeg 2005, Zo het eerste BM concert voor mij in 7 jaar samen met Dimas en Metalhead. Een last minute beslissing om te gaan. Ik ging ook direct vanuit werk erheen. Eerste band missen. De Baroeg helemaal kapot geheerscht en de alcoholcontrole in Leiden, waarbij Metalhead nogal lekker zich aan het uitleven was over zijn grote vrinden van de politie.

6 Muse (Ahoy) 2010
Dit was het meest perfect verzorgde en gespeelde concert dat ik ooit heb gezien.

7 Wolves In The Throne Room (Doornroosje) 2010
Dit optreden heeft me verliefd doen worden op de zaal. Ik heb zelden zo'n gave sfeer meegemaakt als toen. En Wolves In The Throne Rome! Geweldig wat een show.

8 Primordial Doornroosje 2011
Dit was ook een geweldige show. Ik was echt sprakeloos na afloop en Dimas ook.
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan

Gebruikersavatar
CALIBANaan
Berichten: 9709
Lid geworden op: vr jul 18, 2003 7:59 pm
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Wat was je TOFSTE concert ooit?!

Bericht door CALIBANaan » vr jun 24, 2011 4:02 am

Jaaaaaaaaa, weer een "top of lijst". Maar aan deze werk ik graag mee.
Beste/vetste/meest memorabele/enz............ concerten.
1; DISSECTION - BAROEG (Laatste show in NL 2005)
2; Tool - HMH ( weet even het jaar niet meer, 2006 of 2007 ?)
3; 1349 - W.O.A 2011
4; Fun loving Criminals - Melkweg (2002)
5; Satyricon - Melkweg (2007 of 8)
6; Queen - Ahoy ((((1989!!!!!!!!!!!!!!!!!))))
7; Slipknot ; D.O.A. 2000
8; Hate eternal - Xmass metalfest (200?)
9; Tool - Pinkpop (2005)
10; All of the rest!!!!!!!!!
Gelegenheids Satanist

Daniel Chaos
Berichten: 61
Lid geworden op: di nov 02, 2010 5:49 pm

Re: Wat was je TOFSTE concert ooit?!

Bericht door Daniel Chaos » vr jun 24, 2011 1:52 pm

Zonder twijfel NEGATIVE APPROACH in Antwerpen (2007). 20 minuten mayhem, één grote kolkende massa van punks, hardcore kids, metalheads, skins. Die shit was zo hard dat er 12 ambulances aan te pas moesten komen om de gewonden af te voeren.
PATRONAAT: 10-10 VALIENT THORR | 05-11 ANNIHILATOR | 11-12 MANTAR | 18-12 BRUTAL OBSCENITY | 01-02 CANCERBATS

Bakema NL
Berichten: 540
Lid geworden op: do apr 21, 2011 2:22 pm

Re: Wat was je TOFSTE concert ooit?!

Bericht door Bakema NL » vr jun 24, 2011 2:57 pm

Ik ben bij zoveel concerten geweest en het was altijd tof.

Maar ok, dan noem ik Paul Rodgers...zal ergens halverwege de jaren '90 zijn geweest, in Paradiso. Wat een geweldig concert en wat een onwijs heerlijke sfeer. We hebben toch een partij gefeest toen in de zaal, niet normaal meer......uiteraard hielp het bier ook prettig mee.
En onvergetelijk was Walter Trout, ook rond die tijd, ook in Paradiso geloof ik. Ik was weer met het vaste clubje vrienden en eentje was zo ongelooflijk dronken dat hij staand tegen een muur speakers in slaap was gevallen, terwijl de band stond te spelen..........dan ben je ver heen hoor om gewoon niet bij positieven te blijven. Jammer genoeg waren er toen nog geen mobieltje met camera, maar vergeten doe ik het nooit meer, wat een prachtgezicht was dat. :lol:

Gebruikersavatar
dudes
Berichten: 533
Lid geworden op: di aug 15, 2006 9:52 pm
Contacteer:

Re: Wat was je TOFSTE concert ooit?!

Bericht door dudes » vr jun 24, 2011 4:11 pm

CALIBANaan schreef:Jaaaaaaaaa, weer een "top of lijst". Maar aan deze werk ik graag mee.
Beste/vetste/meest memorabele/enz............ concerten.
6; Queen - Ahoy ((((1989!!!!!!!!!!!!!!!!!))))

Jaloers !! 8) Die had ik ooit graag live willen zien.

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24904
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Re: Wat was je TOFSTE concert ooit?!

Bericht door Kriestof » vr jun 24, 2011 4:25 pm

Daniel Chaos schreef:Zonder twijfel NEGATIVE APPROACH in Antwerpen (2007). 20 minuten mayhem, één grote kolkende massa van punks, hardcore kids, metalheads, skins. Die shit was zo hard dat er 12 ambulances aan te pas moesten komen om de gewonden af te voeren.
ja, dat was voor mij ook het ultieme hardcore concert, meer hardcore bestaat niet, alles wat je op de gekste videos op internet ziet, zag je gebeuren, gaf serieus een kick

voor de rest iron maiden in 99 op ed hunter comeback tour met bruce, met mijn vader heen geweest, was super leuk en goeie setlist toen

voor de rest anathema in 99 ook, voor het eerst kippenvel tijdens een concert gehad

en oude morbid angel concerten vond ik ook altijd super

daarna was nieuwe eraf, dus niets kon aan dit toppen
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Eddy the Eagle
Berichten: 180
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 11:30 am

Re: Wat was je TOFSTE concert ooit?!

Bericht door Eddy the Eagle » di jun 28, 2011 1:15 pm

Kriestof schreef: en oude morbid angel concerten vond ik ook altijd super
Helemaal mee eens: maar als ik de recente beelden van 013 bekijk heb ik echt heel veel spijt dat ik niet ben geweest ... :(

Eddy the Eagle
Berichten: 180
Lid geworden op: wo okt 24, 2007 11:30 am

Re: Wat was je TOFSTE concert ooit?!

Bericht door Eddy the Eagle » di jun 28, 2011 1:15 pm

De eerste edities van D.O.A. waren trouwens ook hoogtepunten!

Softige Bertus
Berichten: 15
Lid geworden op: do jun 23, 2011 4:16 pm

Re: Wat was je TOFSTE concert ooit?!

Bericht door Softige Bertus » di jun 28, 2011 2:31 pm

Alle shows van Metallica en Slayer in de 80's!!!!! [headbang]

Gebruikersavatar
vengeancefan
Lult over cdtjes
Berichten: 1701
Lid geworden op: vr dec 15, 2006 10:07 pm
Locatie: Breda
Contacteer:

Re: Wat was je TOFSTE concert ooit?!

Bericht door vengeancefan » do jun 30, 2011 1:26 am

Goed, het zit in m'n username, maar dan zeg ik Vengeance ergens in 1984 bij de opening van een nieuw motorclub home in Dongen (NB); mijn eerste (en overweldigende) ervaring met Vengeance.
Verder Status Quo in Leiden (1982) en Lana Lane in 2004 in de Bosuil in Weert, met Kelly Keeling als gastzanger.
Deze staan me nog het meeste bij. Ook House Of Lords en Kane'd in 2009 staat nog erg helder op het netvlies.

Gebruikersavatar
EricMaiden
Berichten: 2121
Lid geworden op: ma sep 21, 2009 12:43 pm
Locatie: Zwolle

Re: Wat was je TOFSTE concert ooit?!

Bericht door EricMaiden » do jun 30, 2011 11:12 pm

Afgelopen weekend concert bijgewoond van Ad Hominem in Zuid-Frankrijk, en ik denk dat die toch behoorlijk bovenaan staat.
Wat een bazen optreden was dat!
Niet Nor-maal!

Gebruikersavatar
Draconian
Lult over cdtjes
Berichten: 11068
Lid geworden op: di mar 02, 2004 9:12 pm
Locatie: De Geitenberg

Re: Wat was je TOFSTE concert ooit?!

Bericht door Draconian » do jun 30, 2011 11:35 pm

Je armbandje omgedaan?
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world

Gebruikersavatar
Crises
Berichten: 6133
Lid geworden op: wo feb 13, 2008 1:57 pm
Locatie: Zutphen

Re: Wat was je TOFSTE concert ooit?!

Bericht door Crises » vr jul 01, 2011 12:02 am

Goede opmerking, Draco...
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan

Gebruikersavatar
EricMaiden
Berichten: 2121
Lid geworden op: ma sep 21, 2009 12:43 pm
Locatie: Zwolle

Re: Wat was je TOFSTE concert ooit?!

Bericht door EricMaiden » vr jul 01, 2011 12:25 am

Crises schreef:Goede opmerking, Draco...
*stopt vinger in Draco's kont*

Gebruikersavatar
Tho
Berichten: 1208
Lid geworden op: zo mei 16, 2010 4:08 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Wat was je TOFSTE concert ooit?!

Bericht door Tho » vr jul 01, 2011 12:33 am

Draconian schreef:Je armbandje omgedaan?
Graag wat concreet bewijs dat aantoont dat ze openlijk moffenfans zijn dan?


Mijn gaafste gigs waren:
Suffocation in Utrecht
Metallica in Arnhem
Obituary in 013
en nog veel meer.

Jaartallen zou ik niet weten

Gebruikersavatar
John Lydon
Berichten: 404
Lid geworden op: ma sep 21, 2009 8:35 pm
Locatie: Somewhere in Dordt

Re: Wat was je TOFSTE concert ooit?!

Bericht door John Lydon » za jul 02, 2011 10:50 am

De jaartallen staan me niet zo helder meer voor de geest maar begin jaren '90 zag ik een show van At The Gates samen met My Dying Bride en Anathema in Paradiso. Was geweldig!!! Verder Dynamo Open Air 1995 uiteraard. Ozzy Osbourne in Central Studio's,Utrecht met Fear Factory als support was ook gaaf. Motorhead als afsluiting van Noorderlicht,Tilburg en Savatage als opening van 013 blijft me ook wel bij. (waren iig laatste en eerste show voor mij in die zalen).
You tell me that I'm a sinner.You say I'm going to hell. So once your judgement condemns You,I shall see you there....

Gebruikersavatar
Ernst-Jan
Berichten: 11330
Lid geworden op: do okt 07, 2004 3:41 pm
Locatie: Linschoten

Re: Wat was je TOFSTE concert ooit?!

Bericht door Ernst-Jan » za jul 02, 2011 11:19 am

In willekeurige volgorde:
Metallica- For 2003(1e keer Metallica, en toen speelden ze One niet.)
Metallica- arena 2004
Metallica Gelredome(MOP-concert)
Iron Maiden Graspop 2005
Roger waters Gelredome 2007
Rolling Stones 1999(Groningen)
Volbeat in Paradiso met Dako.
Trotse vader sinds 25/02/10.

Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light

Plaats reactie