Graspop 2011
Re: Graspop 2011
Verdomme, ik zie net dat Gwar en Kreator elkaar overlappen. Kreator is qua muziek natuurlijk de veel gaver band, maar ik zou die show van Gwar ook welleens willen zien.
Ik las ergens dat Slipknot had gecanceld en vervangen werd door Iggy And The Stooges....
Lijkt me kolder.
Iggy and Stooges als afsluiter op GMM zie ik niet gebeuren.
Iggy and Stooges als afsluiter op GMM zie ik niet gebeuren.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
Prima dat Slipknot cancelt,
misschien nog een mogelijkheid om In Flames naar Graspop te halen, zou een goeie afsluiter zijn
misschien nog een mogelijkheid om In Flames naar Graspop te halen, zou een goeie afsluiter zijn
Misschien ben ik de zaterdag aanwezig, mijn broer wil Ozzy en Judas Priest graag zien, en zelf vind ik Priest, Monster Magnet, Electric Wizard, Whitesnake, Triptykon en Ghost wel de moeite waard. En nog wel een paar andere leuke bandjes die dag, ga het nog druk hebben dan!
het hele weekend aanwezig zoals ieder jaar 
Volbeat, Terror, Black Dahlia Murder, Ozzy, Foreigner, Arch Enemy, Kreator, Wayne Static, D.R.I., Architects, Pro-pain en GWAR gaan zeker door mij gezien worden.

Volbeat, Terror, Black Dahlia Murder, Ozzy, Foreigner, Arch Enemy, Kreator, Wayne Static, D.R.I., Architects, Pro-pain en GWAR gaan zeker door mij gezien worden.
... rawr ...
- KoenM
- Contacteer:
Waar dan? Dat zou namelijk een dikke tegenvaller zijn. Al heb ik ook moeite met dat te geloven.MetalJan schreef:Ik las ergens dat Slipknot had gecanceld en vervangen werd door Iggy And The Stooges....
Iggy and the Stooges staan anders ook op Hellfest een week eerder.
- alicecooper
Zolang het niet officieel word bekend gemaakt wacht ik geduldig af.
Ben blij dat ik niet ga, hoef ik mij tenminste niet op te winden over dergelijke geruchten...

Zou wel een behoorlijke domper zijn! maarja Iggy kan ook leuk zijn
Op: http://forum.fest.nl/modules/newbb/view ... &start=700KoenM schreef:Waar dan? Dat zou namelijk een dikke tegenvaller zijn. Al heb ik ook moeite met dat te geloven.MetalJan schreef:Ik las ergens dat Slipknot had gecanceld en vervangen werd door Iggy And The Stooges....
gebruiker: Hellyeah1
Niet echt betrouwbaar dus

- KoenM
- Contacteer:
Al 2 overlaps opgelost: Parkway Drive en Triptykon zie ik op Fortarock. Dus Iced Earth en All Shall Perish zal het zijn.
- fetuskiller
- Contacteer:
All Shall Perish heeft hun Europese tour toch afgezegd?
Edit: Heb het tour-schema op hun myspace even bekeken en daar wordt Graspop niet (meer) vermeld...
Edit: Heb het tour-schema op hun myspace even bekeken en daar wordt Graspop niet (meer) vermeld...
- Bleek No. 1
Hoppakee, of je komt er ineens achter dat Graspop al over een goede maand is! Waar is de tijd toch gebleven?
Hakkaa päälle pohjan poika!
Heb er echt super veel zin in. Word mn eerste graspop en hoop dat hij echt gruwelijk word
-
- Contacteer:
Ik denk dat je de Dikke Van Dale er even bij moet pakken.
- Bleek No. 1
Straattaal, Tuup. GRUWELIJK, OUWE! Je weet wel, het iets ontzettend gaaf vinden is heel gruwelijk... Don't ask me why. I just don't know.
Hakkaa päälle pohjan poika!
- KoenM
- Contacteer:
Ik lees ook net zoiets. En we krijgen Bleed From Within er voor terug. Tja...fetuskiller schreef:All Shall Perish heeft hun Europese tour toch afgezegd?
ik heb dr zin an... ondanks t feit dat ik eigenlijk te oud wordt voor dit soort grappen... ik voel m'n voeten nu al 

... rawr ...
- 75metallicat
never too old too rock!Tatzel schreef:ik heb dr zin an... ondanks t feit dat ik eigenlijk te oud wordt voor dit soort grappen... ik voel m'n voeten nu al
Kan bijna niet wachten tot het zo ver is en ben niet van plan om onder te doen voor de "jeugd"
![Headbanger [headbang]](./images/smilies/rockdevil.gif)
Organisatie van Graspop heeft gisteren via de Facebook-pagina laten weten dat Bleed from Within de vervanger van All Shall Perish wordt, dus het is zeker. Erg jammer, BFW vind ik een stuk minder spannend...KoenM schreef:Ik lees ook net zoiets. En we krijgen Bleed From Within er voor terug. Tja...fetuskiller schreef:All Shall Perish heeft hun Europese tour toch afgezegd?
It is my job as a human being to let my ignorance take control
Dat woord in dat verband hier gebruiken moet maar eens afgestraft worden, vind ik.Black No. 1 schreef:Straattaal, Tuup. GRUWELIJK, OUWE! Je weet wel, het iets ontzettend gaaf vinden is heel gruwelijk... Don't ask me why. I just don't know.
Pagan's Mind vervangt Wayne Static op de zondag als openingsact op het hoofdpodium.
gelukkig geen band die ik graag wilde zien.
Pagans Mind vind ik 100x beter dan Wayne Static
Jahhaaa, Kennis van me heeft net 2 kaartje's geregeld voor de zaterdag 25 juni.
Ben benieuwd naar dat festival daar.
We gaan erheen voor Ozzy osbourne en ik voor Judas priest en Arch enemy.
AAARRCCCHH ENNEEEEMMMYYYYY!metaljur schreef:Jahhaaa, Kennis van me heeft net 2 kaartje's geregeld voor de zaterdag 25 juni.

The machine-like movement,
A thought in vision profane.
I emerge in manner ablaze.
And I charge the world’s sanity.
-Last Dream-
-Last Dream-
ach jah Whitesnake is ook wel gaaf.
Word ook mijn eerste graspop dit jaar, al is het maar 1 dag.
Word ook mijn eerste graspop dit jaar, al is het maar 1 dag.
Ook eff belangrijke vraag hehe.
Wat voor bier schenken ze daar op graspop
?
Palm?
Wat voor bier schenken ze daar op graspop

Palm?
Aaarrrggg serieus?
Pis bier nummer 1 is dat Jupiler..
Pis bier nummer 1 is dat Jupiler..
Bij 1 standje verkopen ze ook Leffe bier.
Zijn er meerdere graspoppen per jaar dan?metaljur schreef: Word ook mijn eerste graspop dit jaar, al is het maar 1 dag.
Jupiler, is altijd nog beter dan Meas, wat ze eerst hadden.
Trotse vader sinds 25/02/10.
Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light
Far over the Misty Mountains cold,
To dungeons deep and caverns old,
The pines were roaring on the heights,
The winds were moaning in the night,
The fire was red, it flaming spread,
The trees like torches blazed with light
Uiteraard is zaterdag de enige dag dat een echte metalfanner zich laat zien op graspop!!Natasja schreef:Ik ga ook maar 1 dag, op zaterdag uiteraard.
-Last Dream-
-Last Dream-
boeiend wat voor merk het is. festival-tapbier is toch nooit te zuipen.
en nadat je de 5e naar binnen hebt gegoten proef je er toch niks meer van.
en nadat je de 5e naar binnen hebt gegoten proef je er toch niks meer van.
- alicecooper
Lijkt me toch echt een kwestie van smaak.yuiyui27 schreef:Uiteraard is zaterdag de enige dag dat een echte metalfanner zich laat zien op graspop!!Natasja schreef:Ik ga ook maar 1 dag, op zaterdag uiteraard.
In ieder geval ben ik er het gehele weekend te vinden.
- innuendo
- Lult over cdtjes
Ik was met mijn vriendin aan het overwegen om 1 dag te komen. Maar 76 fokking euro? Nee, ik sla het maar lekker weer over. Een combiticket van Roadburn was misschien wel duurder, maar dat programma was vele malen beter dan dat van graspop.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
- 75metallicat
Flauwekul maar allez.yuiyui27 schreef:Uiteraard is zaterdag de enige dag dat een echte metalfanner zich laat zien op graspop!!Natasja schreef:Ik ga ook maar 1 dag, op zaterdag uiteraard.
Ik ben aanwezig op zaterdag en zondag en heb er verschrikkelijk veel zin in!!!!
![Headbanger [headbang]](./images/smilies/rockdevil.gif)
Flauwekul is mijn vakdomein! En de enige reden waarom ik de zondag ook niet ga is omdat mijn ouders stom zijn75metallicat schreef:Flauwekul maar allez.yuiyui27 schreef:Uiteraard is zaterdag de enige dag dat een echte metalfanner zich laat zien op graspop!!Natasja schreef:Ik ga ook maar 1 dag, op zaterdag uiteraard.
Ik ben aanwezig op zaterdag en zondag en heb er verschrikkelijk veel zin in!!!!

-Last Dream-
-Last Dream-
Natuurlijk is het een kwestie van smaak, daarom ga ik alleen op zaterdag.
http://www.last.fm/user/Natasja-84
Want onze smaak is superieur!!Natasja schreef:Natuurlijk is het een kwestie van smaak, daarom ga ik alleen op zaterdag.

-Last Dream-
-Last Dream-
Ik lees net dat een van de co-headliners zijn show gecanceld heeft. Namelijk Rob Zombie:( Dit is wat er op de graspop site staat.
Ik snap dat tie nog komt maar snap er geen kut van van wat er nu gaat gebeurenROB ZOMBIE has cancelled his shows as from June 26th. Luckily for us he will still be present at Graspop Metal Meeting! Feast your eyes and ears on this creative centipede at GMM2011!
Ik moet wel wat aan mijn engels gaan doen en beter lezen want hij canceld helemaal niet
Het ligt niet (alleen) aan jou, maar aan het gebrekkige Engels van de schrijver van dat persbericht. Zoals het daar staat, zou Rob Zombie vanaf zondag 26 juni, dus inclusief het optreden op Graspop die dag, de tour afgelast hebben. In werkelijkheid is Graspop echter de laatste Europese show van Rob Zombie die (voorlopig) doorgaat. Alle shows die daarna komen, heeft hij wegens onduidelijke "familie-omstandigheden" afgezegd. Het zou wel heel erg balen zijn als hij nu alsnog besluit om nog iets eerder terug naar de VS terug te vliegen, want ik zou hem graag een keertje zien en heb mede daarom een weekendticket genomen (i.p.v. alleen een dagticket voor de vrijdag).Cjmormon schreef:Ik moet wel wat aan mijn engels gaan doen en beter lezen want hij canceld helemaal niet
Alles op de graspopsite staat is eigenlijk gebrekkig engels 

-Last Dream-
-Last Dream-