Graspop 2011

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22284
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Re: Graspop 2011

Bericht door KoenM » do jun 30, 2011 10:09 am

alicecooper schreef:Dit was mijn eerste keer Graspop en zeker niet de laatste keer.
Vond het een behoorlijk goed georganiseerd festival. Al hadden er wel wat meer wc's mogen staan.
Priest was wat mij betreft het gaafst over de 3dagen en Ghost vond ik de grootste verassing.
De wc's op Graspop vind ik nou juist een sterk punt t.o.v. andere festivals. Het zijn echte wc's, geen dixies. Ze worden regelmatig schoongemaakt. En als je je tijdstippen uitkiest kun je in 1 x doorlopen én van een schone wc gebruikmaken. Dat heb ik wel al anders meegemaakt.
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Bloody Nails
Berichten: 14
Lid geworden op: wo dec 01, 2010 3:09 pm

Re: Graspop 2011

Bericht door Bloody Nails » do jun 30, 2011 12:05 pm

Ik was zaterdag naar Graspop en het was reuze vet!!
Ozzy heeft afgezegt en inplaats van Ozzy was Judas Priest de headliner met een 2 uur durende optreden + laser show.
Top-bands (na mijn mening natuurlijk) die ik heb mogen zien waren Black Label Society, Lacuna Coil, Suicidal Silence, Arch Enemy en Whitesnake
Killing is for the pussy's, torturing is for the pro's and cannibalism is for the master's

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 2643
Lid geworden op: zo apr 24, 2011 5:23 pm
Locatie: Nijmegen/Groningen

Re: Graspop 2011

Bericht door Gijscoman » do jun 30, 2011 12:08 pm

Bloody Nails schreef:Ozzy heeft afgezegt en inplaats van Ozzy was Judas Priest de headliner met een 2 uur durende optreden + laser show.
Goh. Heeft Ozzy echt afgezegt? Ik dacht dat hij had afgezegd.

NB: Wel hypocriet dat ik dit zo stel. :D

breda barst
Berichten: 2
Lid geworden op: do jun 30, 2011 12:21 pm

Re: Graspop 2011

Bericht door breda barst » do jun 30, 2011 12:30 pm

Was inderdaad weer een prima weekendje, althans, de vrijdag en zaterdag, want op zondag zat er maar weinig interessants tussen. Voor Fotoverslag:
http://www.flickr.com/photos/jschort10/ ... 928182699/
(klik rechts op slideshow voor toffe foto's van tof weekendje (classic)rock met Scorpions, Journey, Foreigner, Judas Priest, Volbeat, Whitesnake, Korn etc.

grtz, Jeroen
http://www.bredabarst.nl

Gebruikersavatar
MegaDood
Berichten: 996
Lid geworden op: vr okt 24, 2003 2:35 pm
Locatie: AZ Alkmaar

Re: Graspop 2011

Bericht door MegaDood » do jun 30, 2011 1:10 pm

Heeft iemand trouwens nog 't optreden van The Spiritual Beggars gezien?

Dit viel -pindakaas- samen met Black Label Society dus heb ik niet gezien.

breda barst
Berichten: 2
Lid geworden op: do jun 30, 2011 12:21 pm

Re: Graspop 2011

Bericht door breda barst » do jun 30, 2011 2:12 pm

MegaDood schreef:Heeft iemand trouwens nog 't optreden van The Spiritual Beggars gezien?

Dit viel -pindakaas- samen met Black Label Society dus heb ik niet gezien.
Yep, was prima. Stuk heavier dan hun dvd's en zanger kwam beter tot zijn recht dan uurtje eerder bij Firewind. En goeie gitarist zeg (net Schenker, en ook mét Flying V)!

Gebruikersavatar
dako
Berichten: 23104
Lid geworden op: wo mei 19, 2004 9:52 am
Locatie: Polder

Re: Graspop 2011

Bericht door dako » do jun 30, 2011 2:23 pm

Firewind vond ik trouwens erg tegenvallen, slappe bak.
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Gebruikersavatar
MegaDood
Berichten: 996
Lid geworden op: vr okt 24, 2003 2:35 pm
Locatie: AZ Alkmaar

Re: Graspop 2011

Bericht door MegaDood » do jun 30, 2011 2:27 pm

dako schreef:Firewind vond ik trouwens erg tegenvallen, slappe bak.
Zeg maar gewoon ronduit slecht

Gebruikersavatar
alicecooper
Berichten: 2415
Lid geworden op: do mar 09, 2006 2:10 pm
Locatie: Almelo

Re: Graspop 2011

Bericht door alicecooper » do jun 30, 2011 5:03 pm

KoenM schreef:
alicecooper schreef:Dit was mijn eerste keer Graspop en zeker niet de laatste keer.
Vond het een behoorlijk goed georganiseerd festival. Al hadden er wel wat meer wc's mogen staan.
Priest was wat mij betreft het gaafst over de 3dagen en Ghost vond ik de grootste verassing.
De wc's op Graspop vind ik nou juist een sterk punt t.o.v. andere festivals. Het zijn echte wc's, geen dixies. Ze worden regelmatig schoongemaakt. En als je je tijdstippen uitkiest kun je in 1 x doorlopen én van een schone wc gebruikmaken. Dat heb ik wel al anders meegemaakt.
Dat is dan allemaal ook wel weer zo :wink:

Gebruikersavatar
fetuskiller
Berichten: 14316
Lid geworden op: di sep 23, 2003 12:24 pm
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Graspop 2011

Bericht door fetuskiller » do jun 30, 2011 5:25 pm

Wel cool dat veel mensen Suicide Silence tof vonden, terwijl hier zo veel Deathcore-haters rondhangen...
Open Your Closed Mind, Close Your Open Mouth!

Last.fm

Bolhoed
Berichten: 103
Lid geworden op: wo mar 09, 2011 6:48 pm

Re: Graspop 2011

Bericht door Bolhoed » do jun 30, 2011 5:45 pm

Suicide Silence is wat mij betreft, zelfs binnen haar genre, een poepband. Desondanks zijn ze live best vermakelijk.

Gebruikersavatar
yuiyui27
Berichten: 1080
Lid geworden op: za apr 02, 2011 4:51 pm
Locatie: Leuven

Re: Graspop 2011

Bericht door yuiyui27 » do jun 30, 2011 9:27 pm

fetuskiller schreef:Wel cool dat veel mensen Suicide Silence tof vonden, terwijl hier zo veel Deathcore-haters rondhangen...
Boe deatcore das voor losers, das geen metal... Niet waar natuurlijk, ik vind het zelf niet zo goed. Maar ze verdienen zeker hun plaats en zal ook wel cool live zijn.

De wc's waren zeker een plus, er mochten er wel meer zijn. Momenteel is Rock Werchter hier bezig (praktisch in mijn achtertuin) en de wc's zijn hier van die vatsige bakjes die zohard stinken dat zelfs de meest ervaren festivalgangers alleen al bij het idee eraan 6 maanden op voorhand al beginnen te kotsen. En dat is niet overdreven! :(
The machine-like movement,
A thought in vision profane.
I emerge in manner ablaze.
And I charge the world’s sanity.

-Last Dream-

Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Re: Graspop 2011

Bericht door cataclysm child » do jun 30, 2011 11:23 pm

Werchter en Pukkelpop zijn echt een ramp qua sanitaire voorzieningen in vergelijking met Graspop. En dat zijn dan de twee grootste Belgische festivals...
Faustian Spirit of the Earth

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 2643
Lid geworden op: zo apr 24, 2011 5:23 pm
Locatie: Nijmegen/Groningen

Re: Graspop 2011

Bericht door Gijscoman » vr jul 01, 2011 9:30 am

WTF??? Je bent naar Graspop geweest en waar praat je vervolgens over: de WC´s op het festival.

Gebruikersavatar
Siego
Berichten: 1602
Lid geworden op: di jun 08, 2004 11:47 pm
Locatie: Harkema

Re: Graspop 2011

Bericht door Siego » vr jul 01, 2011 12:14 pm

zeker nog nooit een 3-daags festival meegemaakt

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 2643
Lid geworden op: zo apr 24, 2011 5:23 pm
Locatie: Nijmegen/Groningen

Re: Graspop 2011

Bericht door Gijscoman » vr jul 01, 2011 1:37 pm

Siego schreef:zeker nog nooit een 3-daags festival meegemaakt
Inderdaad.

Gebruikersavatar
Natasja
Berichten: 1039
Lid geworden op: do dec 09, 2004 2:01 pm
Locatie: Goes
Contacteer:

Re: Graspop 2011

Bericht door Natasja » vr jul 01, 2011 1:51 pm

Uhm het mag in een topic over een festival best over de voorzieningen gaan hoor, en dat was sowieso niet het enige wat hij zei over Graspop..
http://www.last.fm/user/Natasja-84

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25349
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Graspop 2011

Bericht door Jeroen » vr jul 01, 2011 1:56 pm

Gijscoman schreef:
Siego schreef:zeker nog nooit een 3-daags festival meegemaakt
Inderdaad.
Ga voor de grap eens naar Wacken, waar je met pech de keutels van een ander aan je kont voelt kriebelen als je nodig moet :P
Hoewel Wacken wel een stuk beter is geworden en inmiddels ook beschikt over normale toiletten in plaats van Dixies.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Natasja
Berichten: 1039
Lid geworden op: do dec 09, 2004 2:01 pm
Locatie: Goes
Contacteer:

Re: Graspop 2011

Bericht door Natasja » vr jul 01, 2011 2:00 pm

Ga voor de grap eens naar Hellfest, daar sta je tussen de stront en maandverbanden te douchen en hebben ze misschien 30 dixies voor 20.000 mensen op de camping. ;)
http://www.last.fm/user/Natasja-84

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 2643
Lid geworden op: zo apr 24, 2011 5:23 pm
Locatie: Nijmegen/Groningen

Re: Graspop 2011

Bericht door Gijscoman » vr jul 01, 2011 2:02 pm

Natasja schreef:Uhm het mag in een topic over een festival best over de voorzieningen gaan hoor, en dat was sowieso niet het enige wat hij zei over Graspop..
Ik zei ook niet dat t niet mag. Het viel me alleen op. :D

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25349
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Graspop 2011

Bericht door Jeroen » vr jul 01, 2011 2:14 pm

Natasja schreef:Ga voor de grap eens naar Hellfest, daar sta je tussen de stront en maandverbanden te douchen en hebben ze misschien 30 dixies voor 20.000 mensen op de camping. ;)
Om te kotsen zoiets, bah.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
number_17
Berichten: 3176
Lid geworden op: vr okt 12, 2007 11:15 pm

Re: Graspop 2011

Bericht door number_17 » vr jul 01, 2011 2:17 pm

Natasja schreef:Ga voor de grap eens naar Hellfest, daar sta je tussen de stront en maandverbanden te douchen en hebben ze misschien 30 dixies voor 20.000 mensen op de camping. ;)
De romantiek van Frankrijk.
[url=http://ashladan.be]Mijn E-zine[/url]
[url=http://www.last.fm/user/Thurisazz/]Last.fm[/url]

Gebruikersavatar
ketter
Berichten: 10429
Lid geworden op: vr jul 22, 2005 2:56 pm

Re: Graspop 2011

Bericht door ketter » vr jul 01, 2011 2:29 pm

Ik wordt ook nog altijd gillend wakker van de dixies van Wacken 2006.

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25349
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Re: Graspop 2011

Bericht door Jeroen » vr jul 01, 2011 2:41 pm

Hehe, daar hebben we in 2007 nog een avontuur mee beleefd. Een niet nader te noemen forumlid was zijn beurs verloren en in alle staten is hij toen met een zaklamp naar de Dixie terug gegaan waar hij zojuist zijn behoefte had gedaan. Turend (met behulp van de zaklamp) in het donkere gat ontwaarde hij de meest gruwelijke vormen, maar zijn knip lag er niet tussen. Uiteindelijk bleek het ding gewoon in de tent te liggen. :' )
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
Sorcha
Lult over cdtjes
Berichten: 2842
Lid geworden op: wo okt 05, 2005 9:23 pm
Locatie: Arnhem

Re: Graspop 2011

Bericht door Sorcha » vr jul 01, 2011 3:09 pm

Haha ben nu wel benieuwd wie dat was :P

Overigens erg zuur om je portemonnee kwijt te raken. Het is mij twee keer gebeurd en ik heb 'm in beide gevallen gelukkig wel teruggekregen.

Gebruikersavatar
yuiyui27
Berichten: 1080
Lid geworden op: za apr 02, 2011 4:51 pm
Locatie: Leuven

Re: Graspop 2011

Bericht door yuiyui27 » vr jul 01, 2011 3:24 pm

Ben ik toch blij dat ik op 10 min van Werchter woon en dus (behalve de pisbakken of wtf dat ook moet voorstellen) nooit toiletten hier zal moeten gebruiken. Ze hebben hier tegenwoordig ook bio toiletten, recyclage zeker? :(

Hoe dan ook net festivalitis op Jim over GMM gezien. Het geen me het meest opviel aan da ganse reportage waren toch we de boobs van An Lemmens :oops: .
The machine-like movement,
A thought in vision profane.
I emerge in manner ablaze.
And I charge the world’s sanity.

-Last Dream-

Gebruikersavatar
Gijscoman
Berichten: 2643
Lid geworden op: zo apr 24, 2011 5:23 pm
Locatie: Nijmegen/Groningen

Re: Graspop 2011

Bericht door Gijscoman » vr jul 01, 2011 4:30 pm

yuiyui27 schreef:Ben ik toch blij dat ik op 10 min van Werchter woon en dus (behalve de pisbakken of wtf dat ook moet voorstellen) nooit toiletten hier zal moeten gebruiken. Ze hebben hier tegenwoordig ook bio toiletten, recyclage zeker? :(

Hoe dan ook net festivalitis op Jim over GMM gezien. Het geen me het meest opviel aan da ganse reportage waren toch we de boobs van An Lemmens :oops: .
Dus als we eens naar Werchter gaan, zijn we dan welkom om jullie huis onder te schijten???

MetalJan
Berichten: 5524
Lid geworden op: wo okt 27, 2004 2:53 pm
Locatie: Alblasserdam

Re: Graspop 2011

Bericht door MetalJan » vr jul 01, 2011 8:04 pm

KoenM schreef:
alicecooper schreef:Dit was mijn eerste keer Graspop en zeker niet de laatste keer.
Vond het een behoorlijk goed georganiseerd festival. Al hadden er wel wat meer wc's mogen staan.
Priest was wat mij betreft het gaafst over de 3dagen en Ghost vond ik de grootste verassing.
De wc's op Graspop vind ik nou juist een sterk punt t.o.v. andere festivals. Het zijn echte wc's, geen dixies. Ze worden regelmatig schoongemaakt. En als je je tijdstippen uitkiest kun je in 1 x doorlopen én van een schone wc gebruikmaken. Dat heb ik wel al anders meegemaakt.
Ik zat daar een keer op de plee en toen ging opeens de deur open (terwijl ik 'm op slot gedaan had). Stond er zo'n schoonmaakvrouwtje voor m'n neus. Dat hoeft van mij dan ook weer niet: schoonmaken, terwijl je nog aan het kakken bent :P

Gebruikersavatar
yuiyui27
Berichten: 1080
Lid geworden op: za apr 02, 2011 4:51 pm
Locatie: Leuven

Re: Graspop 2011

Bericht door yuiyui27 » za jul 02, 2011 11:10 am

Gijscoman schreef:
yuiyui27 schreef:Ben ik toch blij dat ik op 10 min van Werchter woon en dus (behalve de pisbakken of wtf dat ook moet voorstellen) nooit toiletten hier zal moeten gebruiken. Ze hebben hier tegenwoordig ook bio toiletten, recyclage zeker? :(

Hoe dan ook net festivalitis op Jim over GMM gezien. Het geen me het meest opviel aan da ganse reportage waren toch we de boobs van An Lemmens :oops: .
Dus als we eens naar Werchter gaan, zijn we dan welkom om jullie huis onder te schijten???
Wel nee, er slapen wel mensen in de tuin dus dat kan wel geregeld worden. Die zijn met een man of twintig en hebben samen 3 combitickets gekocht. En toch raken ze allemaal binnen :D . Maar ze moeten wel naar de dixie hier in de straat, ocharme! Hoe dan ook morgen Iron Maiden hier op Werchter! En als Maiden in je tuin speelt, dan ga je!
The machine-like movement,
A thought in vision profane.
I emerge in manner ablaze.
And I charge the world’s sanity.

-Last Dream-

Noensie
Berichten: 137
Lid geworden op: ma jan 03, 2011 10:28 pm

Re: Graspop 2011

Bericht door Noensie » ma jul 04, 2011 5:44 pm

Vrijdag:

Dio Disciples : Goeie show, goede songkeuze, maakt het wel extra pijnlijk om te weten dat de meester himself nooit meer op een podium gaat staan...
The Black Dahlia Murder : zeer goed, kende hier nog niet veel van, maar daar komt snel verandering in :)
Foreigner: niet 100% mijn ding, maar had het veel erger verwacht.
Journey: Idem, enkel de nummers als "Faithfully" en "Don't stop believing" klonken me bekend in de oren. Zeer goeie zanger trouwens :)
Watain: Kutgeluid... Daarom helemaal niet van genoten... Spijtig, want was één van de bands waar ik het meest naar uitkeek.
Korn: Geniaal optreden zoals altijd bij deze heren. Zeer goede setlist, enkel die gitarist loopt zich wat te vervelen heb ik de indruk...
Volbeat: Ontdekking van het weekend! Al heel veel van gehoord, maar nog nooit echt aandacht aan gegeven. Ik weet dat het een hele hype is geweest/is, maar naar mijn mening is hun stijgende populariteit wel terecht :)
Iced Earth: HET concert van vrijdag, wat een show zeg! Blijft ongeloofelijk jammer dat Barlow ermee ophoudt, wat een geniale zangprestatie! Nuja, zien of die nieuwe zanger wat meevalt, maar dit concert overtreffen ze nooit meer.
Scorpions: bleh, tegenvaller. Ik miste nummers als "Send me an angel" of "Wind of change' niet, maar ik had veel meer verwacht van deze Duitsers. Vooral de zanger ging vaak de mist in qua zuiver zingen.

Zaterdag:
Black Label Society: een maat van mij wou absoluut naar deze band kijken dus ging ik mee, achteraf geen spijt van gehad. Zeer goeie en opzwepende rock met een geweldige zanger. Al vond ik die indianenhoed/halve kalkoen er wel over :D
Triptykon: Bwa, had er veel meer van verwacht. Het geluid kon beter imo, en zoveel sfeer was er niet. Hopen dat het in Trix beter wordt :)
Times Of Grace: weer een slecht geluid... Maar voor de rest was er niks op aan te merken, al ze weer in België staan, ben ik erbij!
Channel Zero: gezien omdat heel het gezelschap waarmee ik optrek deze band wou zien, vind er persoonlijk niks aan. En aan de nieuwe nummers zeker niet :)
Whitesnake: Goede show! Véél beter dan hun optreden in 2008, Coverdale was bij momenten wel zeer goed bij stem.
Judas Priest: Voor mij het beste optreden op deze editie van Graspop. Kippevel all the way! Wat een immens verschil tegenover hun optreden in 2008! Ik hoop dat ze nog eens in een zaal komen voordat ze ermee kappen, maar ik vrees ervoor...

Zondag:
Steak Number Eight: Zeker niet slecht! Moet mij precies wat verdiepen in dit genre...
Amorphis: Veel te kort optreden... Goeie show, goeie setlist en veel sfeer tijdens dit optreden. In de biebob ben ik er gewoon weer bij :)
Kreator: 3de keer dat ik deze heren zie en de 3de keer dat ze een goeie show afleveren. Raar dat een band als deze zo vroeg op de dag al staat te spelen trouwens...
Mastodon: even wat van gezien, en dat overtuigde me helemaal niet. Op cd kan ik deze heren wel pruimen, maar live wil het maar niet lukken...
Opeth: Goede show, al vond ik hun optreden in de lotto arena een paar jaar terug veel beter.
Rob Zombie: wat een klucht was dit... Sorry hoor, het publiek vragen om je eigen naam te roepen? Sjonge jonge, afvoeren!
Slipknot: ben niet de grootste Slipknot fan, maar dit optreden stond als een huis! Voor mij samen met Priest en Korn de beste shows op Graspop 2011.

Noensie
Berichten: 137
Lid geworden op: ma jan 03, 2011 10:28 pm

Re: Graspop 2011

Bericht door Noensie » ma jul 04, 2011 5:44 pm

Vrijdag:

Dio Disciples : Goeie show, goede songkeuze, maakt het wel extra pijnlijk om te weten dat de meester himself nooit meer op een podium gaat staan...
The Black Dahlia Murder : zeer goed, kende hier nog niet veel van, maar daar komt snel verandering in :)
Foreigner: niet 100% mijn ding, maar had het veel erger verwacht.
Journey: Idem, enkel de nummers als "Faithfully" en "Don't stop believing" klonken me bekend in de oren. Zeer goeie zanger trouwens :)
Watain: Kutgeluid... Daarom helemaal niet van genoten... Spijtig, want was één van de bands waar ik het meest naar uitkeek.
Korn: Geniaal optreden zoals altijd bij deze heren. Zeer goede setlist, enkel die gitarist loopt zich wat te vervelen heb ik de indruk...
Volbeat: Ontdekking van het weekend! Al heel veel van gehoord, maar nog nooit echt aandacht aan gegeven. Ik weet dat het een hele hype is geweest/is, maar naar mijn mening is hun stijgende populariteit wel terecht :)
Iced Earth: HET concert van vrijdag, wat een show zeg! Blijft ongeloofelijk jammer dat Barlow ermee ophoudt, wat een geniale zangprestatie! Nuja, zien of die nieuwe zanger wat meevalt, maar dit concert overtreffen ze nooit meer.
Scorpions: bleh, tegenvaller. Ik miste nummers als "Send me an angel" of "Wind of change' niet, maar ik had veel meer verwacht van deze Duitsers. Vooral de zanger ging vaak de mist in qua zuiver zingen.

Zaterdag:
Black Label Society: een maat van mij wou absoluut naar deze band kijken dus ging ik mee, achteraf geen spijt van gehad. Zeer goeie en opzwepende rock met een geweldige zanger. Al vond ik die indianenhoed/halve kalkoen er wel over :D
Triptykon: Bwa, had er veel meer van verwacht. Het geluid kon beter imo, en zoveel sfeer was er niet. Hopen dat het in Trix beter wordt :)
Times Of Grace: weer een slecht geluid... Maar voor de rest was er niks op aan te merken, al ze weer in België staan, ben ik erbij!
Channel Zero: gezien omdat heel het gezelschap waarmee ik optrek deze band wou zien, vind er persoonlijk niks aan. En aan de nieuwe nummers zeker niet :)
Whitesnake: Goede show! Véél beter dan hun optreden in 2008, Coverdale was bij momenten wel zeer goed bij stem.
Judas Priest: Voor mij het beste optreden op deze editie van Graspop. Kippevel all the way! Wat een immens verschil tegenover hun optreden in 2008! Ik hoop dat ze nog eens in een zaal komen voordat ze ermee kappen, maar ik vrees ervoor...

Zondag:
Steak Number Eight: Zeker niet slecht! Moet mij precies wat verdiepen in dit genre...
Amorphis: Veel te kort optreden... Goeie show, goeie setlist en veel sfeer tijdens dit optreden. In de biebob ben ik er gewoon weer bij :)
Kreator: 3de keer dat ik deze heren zie en de 3de keer dat ze een goeie show afleveren. Raar dat een band als deze zo vroeg op de dag al staat te spelen trouwens...
Mastodon: even wat van gezien, en dat overtuigde me helemaal niet. Op cd kan ik deze heren wel pruimen, maar live wil het maar niet lukken...
Opeth: Goede show, al vond ik hun optreden in de lotto arena een paar jaar terug veel beter.
Rob Zombie: wat een klucht was dit... Sorry hoor, het publiek vragen om je eigen naam te roepen? Sjonge jonge, afvoeren!
Slipknot: ben niet de grootste Slipknot fan, maar dit optreden stond als een huis! Voor mij samen met Priest en Korn de beste shows op Graspop 2011.

MetalTuupLimburg
Berichten: 4857
Lid geworden op: ma feb 10, 2003 11:24 pm
Locatie: Wijlre
Contacteer:

Re: Graspop 2011

Bericht door MetalTuupLimburg » ma jul 04, 2011 9:11 pm

Weer een heel geslaagde editie, op een gestolen telefoon na. Enkele hoogtepunten waren Iced Earth, Opeth, Amorphis, Judas Priest, Kreator, Journey, Scorpions (beter dan op Hellfest) Whitesnake en Soilwork. Daarnaast waren de afterparty's in de metaldome ook steeds weer amusant. En inderdaad, de voorzieningen op Graspop zijn vele malen beter dan op de meeste andere festivals.

Plaats reactie