Ortega zoekt toetsenist / sampler / noise artiest
Ortega zoekt toetsenist / sampler / noise artiest
Ortega uit Groningen zoekt een toetsenist/sampler/noise artiest als extra lid voor live shows en eventueel sessie lid voor nieuwe opnames.
De stijl valt een beetje terug te vinden binnen Neurosis, Cult of Luna e.d.
Een beetje affiniteit binnen de doom/sludge is eigenlijk wel een must!
Om een indruk te krijgen staat ons debuut album nu in zijn geheel op bandcamp,(ook als gratis download)
http://ortegaband.bandcamp.com/
De nieuwe ep is zo goed als af, en wordt na de zomer uitgebracht.
Wij zoeken iemand die in ieder geval 1x per maand kan komen repeteren in Groningen.
Voor vragen, mail: ortegaonline AT gmail DOT com
De stijl valt een beetje terug te vinden binnen Neurosis, Cult of Luna e.d.
Een beetje affiniteit binnen de doom/sludge is eigenlijk wel een must!
Om een indruk te krijgen staat ons debuut album nu in zijn geheel op bandcamp,(ook als gratis download)
http://ortegaband.bandcamp.com/
De nieuwe ep is zo goed als af, en wordt na de zomer uitgebracht.
Wij zoeken iemand die in ieder geval 1x per maand kan komen repeteren in Groningen.
Voor vragen, mail: ortegaonline AT gmail DOT com
Re: Ortega zoekt toetsenist / sampler / noise artiest
Beetje offtopic, maar toch: Gaat leuk worden op De-Affaire!!! Ben er zeker bij!
Volgens mij ben je in de war met de nijmeegse rock band Captain OrtegaGijscoman schreef:Beetje offtopic, maar toch: Gaat leuk worden op De-Affaire!!! Ben er zeker bij!

Verdorie, dus ik ga jullie niet zien...CptOrtega schreef:Volgens mij ben je in de war met de nijmeegse rock band Captain OrtegaGijscoman schreef:Beetje offtopic, maar toch: Gaat leuk worden op De-Affaire!!! Ben er zeker bij!

Ik vrees het. Helaas!Gijscoman schreef:Verdorie, dus ik ga jullie niet zien...CptOrtega schreef:Volgens mij ben je in de war met de nijmeegse rock band Captain OrtegaGijscoman schreef:Beetje offtopic, maar toch: Gaat leuk worden op De-Affaire!!! Ben er zeker bij!
Ach Gijs, als je het verschil toch niet weet maakt het toch ook niet uit?Gijscoman schreef:Verdorie, dus ik ga jullie niet zien...

Haha, Burn!lampje schreef:Ach Gijs, als je het verschil toch niet weet maakt het toch ook niet uit?Gijscoman schreef:Verdorie, dus ik ga jullie niet zien...

Ik had jullie ook gevonden toen ik zag dat er Captain Ortega stond. Ben dus me helemaal gaan voorbereiden op jullie muziek! Daarom heb ik Captain Ortega direct op mn must-see lijstje gezet! Naamgenoot nu ook gehoord, maar die is wel minder dan jullie. Ik hoor het verschil dus wel xD.