Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
-
Eus
-
Contacteer:
Bericht
door Eus » di jul 19, 2011 7:41 am
Hierbij nog wat foto's van afgelopen weekend!
Izegrim
Psychotic Waltz
Helloween
Mayan
Mother Misery
Crimson Glory
Death Angel
Sepultura
Anthrax
My City Burning
Terror
Madball
Life Of Agony
De rest is te vinden op mijn website:
http://www.metal-experience.com onder Photos --> Festivals --> Zwarte Cross
-
Krimhild
- Altijd welkom
Bericht
door Krimhild » di jul 19, 2011 9:48 am
Mollusk schreef:Damn, ik geloof dat ik de enige The Black Crowes-fan ben hier op dit forum

. Te hoog hippiegehalte denk ik.
Ik wilde er wel heen hoor, ik ben geen fan maar het leek me leuk. Maar het was tegelijk met motorheadcoverband denk ik, dus gemist.
nightwing schreef:Anderhalf uur maar? Dan is toch een beetje het hele idee weg eigenlijk....De hele nacht doorhossen of anders niet.
Ja, precies. Beetje erg kut. Ik ging even pissen, ik kom terug, wordt het laatste nummer al ingezet. Doe normaal! Op lowlands was het ideaal dattie dan tot een uur of 4 á 5 door bleef gaan. Dat hoort bij Kees: Dóórgaan.
Mediteren kun je leren!
-
Rubicon
Bericht
door Rubicon » di jul 19, 2011 1:05 pm
Stoeptegel schreef:Life of agony was vet! Heb he-le-maal niets met die band, maar dit kon me wel bekoren. Ze speelden het gehele River runs red-album en aansluitend 5 nummers van Ugly.
Mina Caputo zong alles vol overgave. Het schijnt dan ook het laatste optreden ooit te zijn. De gitarist gaf na de laatste tonen zijn gitaar aan een meid in het publiek.
En Caputo gaf aan van Holland te houden en blij te zijn dat we haar respecteren voor wie ze is.

ik lees net dat verhaal op de frontpage, hilarisch...

-
alicecooper
Bericht
door alicecooper » di jul 19, 2011 9:35 pm
Anthrax was de absolute nummer 1 (in mijn ogen)
Verder was het erg mooi en nat... Nu al zin in volgend jaar, mocht er weer zoon sterke line-up staan.