Lokerse Feesten 2011
Lokerse Feesten 2011
Dit jaar wederom in het Oost-Vlaanderse Lokeren. Ook is er dit jaar weer een dag vol metal, namelijk zondag 31 juli. Op die dag spelen The Datsuns, Thin Lizzy, Channel Zero, Dream Theater en Soulfly voor maar 25 euro. Ik hoop dat ik mag gaan, maar ik mag niet alleen. Dus ik ben zwaar gefucked als ik niet snel iemand vindt
.

The machine-like movement,
A thought in vision profane.
I emerge in manner ablaze.
And I charge the world’s sanity.
-Last Dream-
-Last Dream-
- alicecooper
Re: Lokerse Feesten 2011
Zorg eerst dat je het bestaande topic vind hieroveryuiyui27 schreef:Dit jaar wederom in het Oost-Vlaanderse Lokeren. Ook is er dit jaar weer een dag vol metal, namelijk zondag 31 juli. Op die dag spelen The Datsuns, Thin Lizzy, Channel Zero, Dream Theater en Soulfly voor maar 25 euro. Ik hoop dat ik mag gaan, maar ik mag niet alleen. Dus ik ben zwaar gefucked als ik niet snel iemand vindt.

Zou graag gaan, want Roger Daltrey komt!!! Helaas op vakantie dan, maar Helsinki is ook vet!!!
Scandinvië!!!!!! Opgepast voor de vikings en Black Metallers!Gijscoman schreef:Zou graag gaan, want Roger Daltrey komt!!! Helaas op vakantie dan, maar Helsinki is ook vet!!!
-Last Dream-
-Last Dream-
Black Metallers kom je eerder tegen in Noorwegen en Zweden.yuiyui27 schreef:Scandinvië!!!!!! Opgepast voor de vikings en Black Metallers!Gijscoman schreef:Zou graag gaan, want Roger Daltrey komt!!! Helaas op vakantie dan, maar Helsinki is ook vet!!!
Ik heb iemand gevonden ik ga!
-Last Dream-
-Last Dream-
-
- Contacteer:
Bovendien hoort Finland strikt gezien niet eens bij Scandinavië.Gijscoman schreef:Black Metallers kom je eerder tegen in Noorwegen en Zweden.yuiyui27 schreef:Scandinvië!!!!!! Opgepast voor de vikings en Black Metallers!Gijscoman schreef:Zou graag gaan, want Roger Daltrey komt!!! Helaas op vakantie dan, maar Helsinki is ook vet!!!
Maar goed, zondag wel aanwezig. Roger Daltrey was ook leuk geweest, maar zaterdag wordt 't toch Fates Warning.
- KoenM
- Contacteer:
Aangekomen tijdens de show van Channel Zero. Niet zo slecht als op Graspop en al helemaal niet zo slecht als de wanvertoning op Fortarock. Maar ik vind het nog steeds een zeer matige dertien-in-een-dozijn halfthrash/groove band. Ik blijf erbij dat België véél metalbands heeft die beter zijn. Overrated.
Dream Theater was in 1 woord magistraal, fantastische setlist, LaBrie was geweldig bij stem en Mangini heeft een perfecte entree gemaakt wmb. Volgende zaaltournee ben ik er zeker weer bij.
Setlist:
Under a Glass Moon
These Walls
Forsaken
Endless Sacrifice
On the Backs of Angels
Caught in a Web
Through My Words
Fatal Tragedy
The Count of Tuscany
-----
The Great Debate
Verder, pintjes aan 2 euro, nog doenbaar in vgl met andere festivals. En niet té druk. Was een leuk avondje. Na Dream Theater maar naar huis gegaan, was alweer laat genoeg. En zat niet te wachten op undostresquatMax na zo'n fantastische show van Dream Theater.
Dream Theater was in 1 woord magistraal, fantastische setlist, LaBrie was geweldig bij stem en Mangini heeft een perfecte entree gemaakt wmb. Volgende zaaltournee ben ik er zeker weer bij.
Setlist:
Under a Glass Moon
These Walls
Forsaken
Endless Sacrifice
On the Backs of Angels
Caught in a Web
Through My Words
Fatal Tragedy
The Count of Tuscany
-----
The Great Debate
Verder, pintjes aan 2 euro, nog doenbaar in vgl met andere festivals. En niet té druk. Was een leuk avondje. Na Dream Theater maar naar huis gegaan, was alweer laat genoeg. En zat niet te wachten op undostresquatMax na zo'n fantastische show van Dream Theater.
Ik ben geen grote fan van DT en eigenlijk alles wat ik ervan graag hoor (de 'mooie' nummers) hebben ze niet gespeeld op Endless Sacrifice na dan. En Mike Mangini is en blijft overrated, maar die drumkit, godverdomme die drumkit! Compleet nutteloos, maar zo cool!KoenM schreef:Aangekomen tijdens de show van Channel Zero. Niet zo slecht als op Graspop en al helemaal niet zo slecht als de wanvertoning op Fortarock. Maar ik vind het nog steeds een zeer matige dertien-in-een-dozijn halfthrash/groove band. Ik blijf erbij dat België véél metalbands heeft die beter zijn. Overrated.
Setlist:
Under a Glass Moon
These Walls
Forsaken
Endless Sacrifice
On the Backs of Angels
Caught in a Web
Through My Words
Fatal Tragedy
The Count of Tuscany
-----
The Great Debate
-Last Dream-
-Last Dream-
- Bleek No. 1
Ik neem mijn liefje a.s. vrijdag een dagje mee voor Robert Plant, wat ze dus nog niet weet.
Ik weet niet of hij met z'n bandje ook Zeppelin klassiekers doet, maar ik hoop het toch wel, voor die 2 uur rijden.
Ik weet niet of hij met z'n bandje ook Zeppelin klassiekers doet, maar ik hoop het toch wel, voor die 2 uur rijden.

Hakkaa päälle pohjan poika!
- KoenM
- Contacteer:
Hoezo overrated? Waar wordt hij overrated?yuiyui27 schreef:Ik ben geen grote fan van DT en eigenlijk alles wat ik ervan graag hoor (de 'mooie' nummers) hebben ze niet gespeeld op Endless Sacrifice na dan. En Mike Mangini is en blijft overrated, maar die drumkit, godverdomme die drumkit! Compleet nutteloos, maar zo cool!KoenM schreef:Aangekomen tijdens de show van Channel Zero. Niet zo slecht als op Graspop en al helemaal niet zo slecht als de wanvertoning op Fortarock. Maar ik vind het nog steeds een zeer matige dertien-in-een-dozijn halfthrash/groove band. Ik blijf erbij dat België véél metalbands heeft die beter zijn. Overrated.
Setlist:
Under a Glass Moon
These Walls
Forsaken
Endless Sacrifice
On the Backs of Angels
Caught in a Web
Through My Words
Fatal Tragedy
The Count of Tuscany
-----
The Great Debate
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Ik zat net hetzelfde te denken... Welke drummers zijn dan vele malen beter en precies waarom? Speelt hij slechter dan Portnoy, of vond je die ook al overrated?
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
-
- Contacteer:
Een stuk van Thin Lizzy gemist wegens onverwacht fileleed richting Antwerpen, maar het deel wat we gezien hebben was overtuigend. Channel Zero kon ons niet boeien, dus toen zijn we maar op de markt escargots gaan eten. Dream Theater was wel erg goed. Soulfly heeft me nooit kunnen boeien, dus dat hebben we na een kwartiertje maar gelaten voor wat 't was.
Is nog iemand naar Roger Daltrey geweest overigens?
KoenM schreef: Hoezo overrated? Waar wordt hij overrated?
Portnoy is volgens mij om te beginnen al beter. Ik vind inderdaad een hele boel drummers beter, maar dat is redelijk subjectief. Er wordt naar mijn mening te veel fuzz gemaakt over de komst van "een van de beste drummers ter wereld" (werd blijkbaar zo aangekondigd). Maar hij kon me niet eens overtuigen dat hij beter was dan de honderden of zelfs duizenden andere drummers die in andere bands spelen. + een drummer die met zo'n kit speelt is of aan het overcompenseren voor iets andersLennert schreef:Ik zat net hetzelfde te denken... Welke drummers zijn dan vele malen beter en precies waarom? Speelt hij slechter dan Portnoy, of vond je die ook al overrated?

Met de trein heb je dat nietMetalTuupLimburg schreef:Een stuk van Thin Lizzy gemist wegens onverwacht fileleed richting Antwerpen, maar het deel wat we gezien hebben was overtuigend. Channel Zero kon ons niet boeien, dus toen zijn we maar op de markt escargots gaan eten. Dream Theater was wel erg goed. Soulfly heeft me nooit kunnen boeien, dus dat hebben we na een kwartiertje maar gelaten voor wat 't was.

-Last Dream-
-Last Dream-
Je, gelukkig is het treinverkeer van Nederland en België zo goed met elkaar verbonden. Not.
A jaa, das waar ook 

-Last Dream-
-Last Dream-
- Bleek No. 1
Morrrrrgen! Als cadeautje voor mijn vriendin; ROBERT PLANT ROBERT PLANT ROBERT PLANT!! ..en voor mezelf 

Hakkaa päälle pohjan poika!
Het lijkt me toch vrij verrassend als hij Zeppelin werk speelt..
Spoiler:Johan schreef:Het lijkt me toch vrij verrassend als hij Zeppelin werk speelt..
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Dus zijn kit was te groot en zijn solo te kort. Ik zou niet betalen voor een lange drumsolo, dus dat lijkt me geen probleem. En beter dan honderden of zelfs duizenden andere drummers: miste je Portnoy of niet? Als het echt zo is dat zijn drumpartijen simpeler waren, dan heb je een punt, als ze hetzelfde klinken, dan doet hij gewoon wat hij hoort te doen.yuiyui27 schreef:KoenM schreef: Hoezo overrated? Waar wordt hij overrated?Portnoy is volgens mij om te beginnen al beter. Ik vind inderdaad een hele boel drummers beter, maar dat is redelijk subjectief. Er wordt naar mijn mening te veel fuzz gemaakt over de komst van "een van de beste drummers ter wereld" (werd blijkbaar zo aangekondigd). Maar hij kon me niet eens overtuigen dat hij beter was dan de honderden of zelfs duizenden andere drummers die in andere bands spelen. + een drummer die met zo'n kit speelt is of aan het overcompenseren voor iets andersLennert schreef:Ik zat net hetzelfde te denken... Welke drummers zijn dan vele malen beter en precies waarom? Speelt hij slechter dan Portnoy, of vond je die ook al overrated?of wilt gewoon stoer doen. Dat moet de meest onpraktische kit aller tijden zijn. Wat voor nut hebben cymbalen als ze een meter boven je hoogd hangen? En dan ook nog 4 bassdrums, nutteloos! 4 conga's van exact hetzelfde formaat, nutteloos! enzoverder... Als je dan toch beslist om zo'n kit te gebruiken moet je ook wel wat speciaal laten zien. HIj heeft een solo van misschien 5 seconden gespeeld. Zelfs ik doe beter en ik speel nog geen jaar drum, nu ja niet dat ik beter ben dan Mangini. Maar ze hadden anderhalf uur de tijd, dus doe er dan iets mee.
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
Ik zit er gewoon een beetje mee dat hij geafficheerd werd als ongeveer de beste drummer aller tijden. HIj is goed, maar niet zo goed.Lennert schreef: Dus zijn kit was te groot en zijn solo te kort. Ik zou niet betalen voor een lange drumsolo, dus dat lijkt me geen probleem. En beter dan honderden of zelfs duizenden andere drummers: miste je Portnoy of niet? Als het echt zo is dat zijn drumpartijen simpeler waren, dan heb je een punt, als ze hetzelfde klinken, dan doet hij gewoon wat hij hoort te doen.
-Last Dream-
-Last Dream-
Keith Moon, John Bonham, Joey Jordison, Franky Costanza, Mario Duplantier en nog een paar vind ik beter. Maar de beste drummer is natuurlijk deze:
Die is inderdaad toch wel de brilliantste! 

-Last Dream-
-Last Dream-