Eindhoven Metal Meeting 2011
Re: Eindhoven Metal Meeting 2011
het staat op de site van sepultura zelf
als ik eerlijk ben vindt ik exodus toch een stuk vetter
als ik eerlijk ben vindt ik exodus toch een stuk vetter
als het maar metal is
op de destruction staat trouwens ..ik geloof niet dat sepultura de eerste support is
als het maar metal is
- Latebloomer
?dennis p schreef:op de destruction staat trouwens ..ik geloof niet dat sepultura de eerste support is
dat ze als eerste band zullen moeten spelen op die tour
als het maar metal is
nee Sepultura is de headliner!dennis p schreef:dat ze als eerste band zullen moeten spelen op die tour
- Latebloomer
hoe weet je dat zo zeker? de headliner zou toch pas op 20-8 bekend worden gemaakt?mokka schreef:nee Sepultura is de headliner!dennis p schreef:dat ze als eerste band zullen moeten spelen op die tour
De dagindeling is vanmiddag bekend gemaakt, die ziet er vooralsnog zo uit:
Friday December 16: EINDHOVEN METAL MEETING with Exodus (USA), Destruction (GER), Asphyx (NL) performing 20 years 'The Rack', Nifelheim (SWE), Heathen (USA), Desaster (GER), The Rotted (UK), Balfor (UKR), Disabuse (NL), Semargl (UKR), + more to be announced!
Saturday December 17: EINDHOVEN METAL MEETING with Katatonia (SWE), Heaven Shall Burn (GER), Kataklysm (CAN), Tankard (GER), Triptykon (CH), Marduk (SWE), God Dethroned (NL) last European show ever, Sylosis (UK), Heidevolk (NL), Valkyrja (SWE), Adept (SWE), Milking the Goatmachine (GER), Cripper (GER), Stormrider (NL) + more to be announced!
Tevens wordt gemeld dat morgen een headliner bekend wordt gemaakt.
(Bron: Facebook EMM)
Friday December 16: EINDHOVEN METAL MEETING with Exodus (USA), Destruction (GER), Asphyx (NL) performing 20 years 'The Rack', Nifelheim (SWE), Heathen (USA), Desaster (GER), The Rotted (UK), Balfor (UKR), Disabuse (NL), Semargl (UKR), + more to be announced!
Saturday December 17: EINDHOVEN METAL MEETING with Katatonia (SWE), Heaven Shall Burn (GER), Kataklysm (CAN), Tankard (GER), Triptykon (CH), Marduk (SWE), God Dethroned (NL) last European show ever, Sylosis (UK), Heidevolk (NL), Valkyrja (SWE), Adept (SWE), Milking the Goatmachine (GER), Cripper (GER), Stormrider (NL) + more to be announced!
Tevens wordt gemeld dat morgen een headliner bekend wordt gemaakt.
(Bron: Facebook EMM)
Morbid Angel is bevestigd.
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan
Eindelijk heeft Roman na twee jaar dan toch z'n gedroomde headliner; maar ja, dan ook wel 1 of 2 jaar te laat. De impact zal nu een stuk minder zijn na het nieuwe album en de optredens die inmiddels al gedaan zijn.
Nou, Sepultura is dan eindelijk bevestigd door de organisatie, en zullen dan ook maar meteen de vrijdag afsluiten. Sepultura zal daarbij enkel materiaal van de albums "Beneath The Remains", "Arise" en "Chaos A.D." spelen.
Dat houdt dus ook in dat Sepultura bevestigd is als headliner van de thrash classics tour.
Verdere toevoegingen: Mar de Grises, Saturnian, Azarath, Dawn Of Disease.
Dat houdt dus ook in dat Sepultura bevestigd is als headliner van de thrash classics tour.
Verdere toevoegingen: Mar de Grises, Saturnian, Azarath, Dawn Of Disease.
En de eerste afzegging is ook al weer binnen: Sylosis komt niet, vanwege een blijkbaar interessant aanbod uit de States voor een tour.
- 75metallicat
Ben toch wel aan het overwegen om dit jaar eens te gaan...
Had eerst 't Thrashfest in mijne kop (Trix Antwerpen) maar kan dan net zo goed daar heen gaan.
Had eerst 't Thrashfest in mijne kop (Trix Antwerpen) maar kan dan net zo goed daar heen gaan.
- KoenM
- Contacteer:
Hm, heb een feestje tijdens Thrashfest Antwerpen... misschien dan toch maar de vrijdag naar Eindhoven.
- King of Beer
- Contacteer:
aaargh, Mar De Grises is echt een hele gave toevoeging.
Ik hoop echt dat ze nog ergens anders spelen.
http://metal-exposure.com/
http://www.last.fm/user/Rob_Caine
http://www.last.fm/user/Rob_Caine
- 75metallicat
Seg, het zal wel aan mij liggen maar ik begrijp het niet helemaal
Op EMM komen dezelfde bands als op dat Thrashfest...
Spelen die daar een verkorte versie van wat ze op het Thrashfest zelf doen of is dat evenwaardig?
Ik ben nog nooit op EMM geweest en weet dus niet goed waar ik me aan moet verwachten ALS ik zou gaan.
Of kan het ook zijn dat, in het slechtste geval, ze 2 groepen tegenover elkaar gaan zetten en ik toch beter naar dat Thrashfest kan gaan?

Spelen die daar een verkorte versie van wat ze op het Thrashfest zelf doen of is dat evenwaardig?
Ik ben nog nooit op EMM geweest en weet dus niet goed waar ik me aan moet verwachten ALS ik zou gaan.
Of kan het ook zijn dat, in het slechtste geval, ze 2 groepen tegenover elkaar gaan zetten en ik toch beter naar dat Thrashfest kan gaan?
EMM maakt gebruik van 2 podia, optredens kunnen elkaar gedeeltelijk overlappen, maar zeker nooit helemaal. De verdeling van de bands over de podia wordt pas veel later bekendgemaakt. De Thrashfest tour is onderdeel van EMM. Dat de bands op een festival een wat kortere set zullen spelen is aannemelijk, al heb ik geen idee hoe de speeltijden tijdens de Thrashfest tour zullen zijn.75metallicat schreef:Seg, het zal wel aan mij liggen maar ik begrijp het niet helemaal![]()
Nieuwe toevoegingen: Rompeprop en Torture Division.
MORTAL SIN uit Australie is zojuist confirmed als support band voor de Thrash Fest Classic Tour.
Dus ook op de Eindhoven Metal Meeting te zien op vrijdag 16 December, met enkel nummers van hun eerste 2 platen "Mayhemic Destruction" en "Face Of Despair"
- Latebloomer
Benighted (F) is toegevoegd aan de zaterdag-line-up
- fetuskiller
- Contacteer:
YEAH! Nu wordt het aantrekkelijk!
Fijn orkestje idd, maar ik heb andere bezigheden die twee avonden.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
Ik heb mijn vroege-vogel-kaartje doorverkocht. Voor deze line up doe ik het niet.
In het begin dacht ik ook van dit word 'm niet, maar nu begin ik toch weer te twijfelen.
Alestorm heeft zichzelf via facebook bevestigd voor de zaterdag.
2/6: Fortarock festival
30/6: Houten Deathfest
28/09: Secrets of the Moon
06/10: Overkill
26/10: Aurora Infernalis
14/12: Eindhoven Metal Meeting
30/6: Houten Deathfest
28/09: Secrets of the Moon
06/10: Overkill
26/10: Aurora Infernalis
14/12: Eindhoven Metal Meeting
Heel erg gaaf ja, vooral ook dat Marcelo (de zanger/keyboardist op het debuut album) dit tourtje met Mar De Grises mee zal doen!King of Beer schreef:aaargh, Mar De Grises is echt een hele gave toevoeging.
Verder doen ze nog een show in Spanje (Madrid is the Dark fest.) en Moskou. Zover ik weet komen er geen losse club-shows.
Nervecell er ook nog bij, voor de zaterdag (want is mee op de tour met Morbid Angel).
ik heb alleen een kaartje voor de vrijdag gehaald.... morbid angel al gezien dit jaar en trypthikon kan volgend jaar ook....
Nifelheim voor de win![Headbanger [headbang]](./images/smilies/rockdevil.gif)
Nifelheim voor de win
![Headbanger [headbang]](./images/smilies/rockdevil.gif)
Tullepetoanum Metallius
- 75metallicat
Ik ga toch maar naar 't Thrashfest in Antwerpen, misschien op een ander jaar dat ik toch eens naar EMM ga.
Ik ga alleen de zaterdag, bier drinken met Torture Division. Met die band gaan jullie wat meemaken jongens, dat is echt te gek.
- fetuskiller
- Contacteer:
Is er nu al iets van een tijdenschema?
Was het maar zo'n feest, zij zijn slechts reserveband op de zaterdag.lampje schreef:Nervecell er ook nog bij, voor de zaterdag (want is mee op de tour met Morbid Angel).
Dat las ik later ook ja, grappig om alvast je reserve band aan te kondigen.MetalJan schreef:Was het maar zo'n feest, zij zijn slechts reserveband op de zaterdag.lampje schreef:Nervecell er ook nog bij, voor de zaterdag (want is mee op de tour met Morbid Angel).
- alicecooper
Hier wacht ik ook op.fetuskiller schreef:Is er nu al iets van een tijdenschema?
-
Heerlijk, ik ben een maand geleden van een boerendurp naar de Grote Stad Eindhoven verhuisd en daar is elk weekend wel iets te doen
Ik ga waarschijnlijk wel, maar alleen de zaterdag.

Als dit het is, is dit het en we zullen het wel zien 

Zaterdag aanwezig!
Zojuist even gekeken wat er speelt want dat wist ik nog niet. Dit lijkt me wel weer eens vet om te zien:
GOD DETHRONED ** European Farewell Show **
HEAVEN SHALL BURN
KATAKLYSM
MARDUK
MORBID ANGEL
MORE THAN A THOUSAND
ROMPEPROP
TANKARD
Zojuist even gekeken wat er speelt want dat wist ik nog niet. Dit lijkt me wel weer eens vet om te zien:
GOD DETHRONED ** European Farewell Show **
HEAVEN SHALL BURN
KATAKLYSM
MARDUK
MORBID ANGEL
MORE THAN A THOUSAND
ROMPEPROP
TANKARD
www.last.fm/user/robenroll
Dus je hebt eerst je kaartje gekocht en toen pas gekeken wat er speelt?
Nee ik heb er niet voor hoeven betalen, ga met iemand mee en het boeit me eigenlijk bar weinig wat er staat. Maar toch mooi meegenomen 

www.last.fm/user/robenroll
Ah, beter. Meer voor de gezelligheid heen dus?
Vragen naar de bekende weg 

Is toch ook een logische economische overweging? Ik had z.s.m. een vroege vogel kaartje, ongeacht wat er op dat moment aan namen bekend was. Als je daarop moet wachten betaal je aanzienlijk meer. Mocht ik de line up alsnog ruk vinden, zo'n kaartje raak je tegen kostprijs echt wel weer kwijt.
precies... doe ik zelf ook altijd, is weinig slecht aanlampje schreef:Is toch ook een logische economische overweging? Ik had z.s.m. een vroege vogel kaartje, ongeacht wat er op dat moment aan namen bekend was. Als je daarop moet wachten betaal je aanzienlijk meer. Mocht ik de line up alsnog ruk vinden, zo'n kaartje raak je tegen kostprijs echt wel weer kwijt.

Tullepetoanum Metallius
Cranial schreef:precies... doe ik zelf ook altijd, is weinig slecht aanlampje schreef:Is toch ook een logische economische overweging? Ik had z.s.m. een vroege vogel kaartje, ongeacht wat er op dat moment aan namen bekend was. Als je daarop moet wachten betaal je aanzienlijk meer. Mocht ik de line up alsnog ruk vinden, zo'n kaartje raak je tegen kostprijs echt wel weer kwijt.

Oh. dat is allemaal prima hoor, maar ik krijg de indruk dat Nightwing meer voor de gezelligheid ging. En daar is ook helemaal niks mis meelampje schreef:Is toch ook een logische economische overweging? Ik had z.s.m. een vroege vogel kaartje, ongeacht wat er op dat moment aan namen bekend was. Als je daarop moet wachten betaal je aanzienlijk meer. Mocht ik de line up alsnog ruk vinden, zo'n kaartje raak je tegen kostprijs echt wel weer kwijt.

Het schijnt dat Nervecell toch gewoon speelt 

- Draconian
- Lult over cdtjes
Ik probeerde vanmiddag ook die van mij te regelen, maar de site deed het niet...Morgenvroeg nog maar eens proberen!AmnesJAn schreef:Zo, kaartje is binnen.
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
weet niet echt hoe de site werkt, en OF die werkt, heb mijne bij effenaar zelf gehaald 

Tullepetoanum Metallius
- Draconian
- Lult over cdtjes
Zo, kaartje is binnen!
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Nou dan zie ik jullie daar wel, gok ik zo. 

Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan
Dawn Of Disease speelt niet, vervanger is Lost Dreams (Aut). Het tijdschema laat door deze bandwissel even op zich wachten.