Ik zoek...
Ik zoek...
Een metalband uit omgeving Tilburg die goed publiek trekt. Ik heb het hier niet over een band van het formaat Severe Torture, om maar wat te noemen, maar gewoon een goeie metal band met veel aanhang.
Het betreft hier een gig op 21 oktober in de LaVida, dat ik zelf organiseer. Uiteraard speelt ondergekende zelf, en daar zal nog een (of twee) mooie headliner aan toegevoegd worden. Wat voorn metal je maakt kan me geen donder interesseren, als je maar een goeie show geeft, goede locale (!) aanhang hebt, en geen schuine zwarte lok voor je ogen hebt hangen met je skinny-jeans.
Als je interesse hebt of een tip voor me hebt, laat het me weten via een persoonlijk bericht of hier, en ontvang meer info.
Cheerio,
Thomas/Bodyfarm
Het betreft hier een gig op 21 oktober in de LaVida, dat ik zelf organiseer. Uiteraard speelt ondergekende zelf, en daar zal nog een (of twee) mooie headliner aan toegevoegd worden. Wat voorn metal je maakt kan me geen donder interesseren, als je maar een goeie show geeft, goede locale (!) aanhang hebt, en geen schuine zwarte lok voor je ogen hebt hangen met je skinny-jeans.
Als je interesse hebt of een tip voor me hebt, laat het me weten via een persoonlijk bericht of hier, en ontvang meer info.
Cheerio,
Thomas/Bodyfarm
Re: Ik zoek...
Foretold?
Tenminste de drummer komt uit Tilburg en ze spelen toevallig aanstaande Zaterdag als opener voor Tribulation en Negative Plane in Little Devil.
Tenminste de drummer komt uit Tilburg en ze spelen toevallig aanstaande Zaterdag als opener voor Tribulation en Negative Plane in Little Devil.
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan
WHAT? Tribulation in NL!?? Godverdomme dan kan ik niet...
Maar ontopic: thanks! Ondanks dat het niet heel tactisch zou zijn om die gasten te vragen (gezien ze nu ook in Tilburg staan) ga ik ze eens checken
Maar ontopic: thanks! Ondanks dat het niet heel tactisch zou zijn om die gasten te vragen (gezien ze nu ook in Tilburg staan) ga ik ze eens checken
Er zit toch minstens 2 maanden tussen. 

Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Lord Volture? Nederlandse heavy metal met wat speed invloeden uit omgeving Boxtel, voor zover ik weet hebben zij aardig wat fans.
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
- CALIBANaan
- Contacteer:
Ik weet nog wel een hele goede Death metal band uit beverwijk. Beverwijk? Ja Beverwijk. (Zwarte markt?)
Ken wel een contact verzorgen voor je met de bassist. Ik kan alleen niet garanderen dat ze veel aanhang meenemen.
Ze heten Funeral Whore en spelen gewoon knalharde goede Death. niets meer, niets minder.
http://www.myspace.com/funeralwhore
Ken wel een contact verzorgen voor je met de bassist. Ik kan alleen niet garanderen dat ze veel aanhang meenemen.
Ze heten Funeral Whore en spelen gewoon knalharde goede Death. niets meer, niets minder.
http://www.myspace.com/funeralwhore
Gelegenheids Satanist
Thanks all. Lord Volture speelt een week van te voren al in Tilburg. Ik ga Nuclear Sushi (what the..) en Flesh Made Sin even checken.
Edit: Als ik Nuclear Sushi laat spelen roept de 013 een fatwa over me uit. Die gasten spelen daar een week later
Edit: Als ik Nuclear Sushi laat spelen roept de 013 een fatwa over me uit. Die gasten spelen daar een week later
Laatst gewijzigd door Tho op do jul 28, 2011 5:47 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Funeral Whore en Bodyfarm kennen elkaar al
maar Tilburg. hmm ik zou het zo niet 123 weten. Lord Volture is wel tof, maar ik weet niet wat het budget is.
Flesh Made Sin doet niet veel, en die zullen wel in dezelfde prijsklasse zitten als Severe Torture..

maar Tilburg. hmm ik zou het zo niet 123 weten. Lord Volture is wel tof, maar ik weet niet wat het budget is.
Flesh Made Sin doet niet veel, en die zullen wel in dezelfde prijsklasse zitten als Severe Torture..
lol, dat zijn maten van ons en die staan al op de bill 

Mijn budget is zeer beperkt. Zelf spelen we, net als Funeral Whore, voor een deurdeal. Bovendien zoek ik geen headliner in dit topic, dat komt sowieso wel goed.Orklord schreef:Funeral Whore en Bodyfarm kennen elkaar al![]()
crustacean misschien?
ah , my good old trustworthy beer , my love for you will never die
Wiping my ass and finding no shit on the toilet paper is equal to a flawless victory in Mortal kombat.
Wiping my ass and finding no shit on the toilet paper is equal to a flawless victory in Mortal kombat.
Die staan volgens mij ook al op dat irritante Mario's Metal Meeting