AMM. Waardeloos schel kutgeluid hadden ze toen,Oak schreef:Refereer je hier naar het optreden bij Arnhem Metal Meeting toen, of het optreden in de Goudvishal (ergens eind 2005?). Dat laatst genoemde optreden is misschien wel een van de beste concerten die ik ooit heb mogen meemaken.Draconian schreef: Ik heb ze één keer in Arnhem gezien en dat was waardeloos
1349
- Draconian
- Lult over cdtjes
Re: 1349
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
Een kutgeluid ligt dan aan de geluidsmensen, niet aan hen zelf. Kan een optreden goed verzieken inderdaad. Als ik zoiets mee maak wil ik desbetreffende band graag nogmaals zien, net als Paradise Lost op Forta (1e keer voor mij, denk ik).. geluid was bagger maar op CD klinken ze goed dus geef ze graag nog een kans.
Maar goed ik zal het zelf gaan ervaren, uiteraard deel ik mijn ervaring hier dan. ;]
Maar goed ik zal het zelf gaan ervaren, uiteraard deel ik mijn ervaring hier dan. ;]
Behold the beast, behold his queen. Behold their pact of obscenity!
- Jeroen
- That bastard from Metalfan.nl
- Contacteer:
Mja, maar in de studio kun je het tig keer overdoen. Op Waldrock vond ik 1349 ook niet bepaald strak spelen, eerder rommelig.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
Op Waldrock vond ik er ook niks aan. Erg matig optreden. En op cd kan het mij ook al niet bekoren.
Ben er ook niet echt kapot van. Klinkt op zich best leuk maar wat ik ook van ze luister, het is het steeds net niet.
Hellfire vind ik persoonlijk toch echt een heerlijke plaat.
- AmnesJAn
- Lult over cdtjes
Klopt en op AMM was ook ruk. echter heb ik ze ook eens in 013 gezien en dat was echt een geweldig optreden. Ze kunnen het dus wel.Orklord schreef:Op Waldrock vond ik er ook niks aan. Erg matig optreden. En op cd kan het mij ook al niet bekoren.

לֹא אעבוד
- cataclysm child
Zeker en vast. Daar mag je mij bij wijze van spreken 's nachts voor wakker maken. Ook Liberation vind ik heel erg sterk. Demonoir en Beyond the Apocalypse zijn ook goed, maar bevallen me toch wat minder dan Hellfire en Liberation. Over Revelations of the Black Flame ga ik het niet hebbensanguis schreef:Hellfire vind ik persoonlijk toch echt een heerlijke plaat.

Faustian Spirit of the Earth
Ik heb ook naast Hellfire alleen Beyond....., en die is inderdaad iets minder sterk (maar ook zeker zeer goed). Demonoir heb ik eigenlijk nog steeds geen kans gegeven. Moet ik toch eens verandering in gaan brengen na al die tijd.
Laatst ook Hellfire aangeschaft, en dan kom je er toch weer achter wat een goed album dat toch is.
- Seventh King of Edom
En er werden ook veel fouten gemaakt, 3x in een nummer is wel erg >:[Jeroen schreef:Mja, maar in de studio kun je het tig keer overdoen. Op Waldrock vond ik 1349 ook niet bepaald strak spelen, eerder rommelig.
Vind er eigenlijk geen ruk aan, misschien moet ik het wat vaker luisteren maar ik vind ze ook op plaat erg rommelig.
- CALIBANaan
- Contacteer:
Gelegenheids Satanist