Noisear

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Plaats reactie
Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Noisear

Bericht door XnegativeX » za aug 20, 2011 9:53 am

Tijd om weer eens een grindcore bandje in de spotlight te zetten.

Noisear is een Amerikaanse grind-band op Relapse. Opzich zou dat alleen al genoeg moeten zeggen over de kwaliteit.

Wat mij betreft heeft Noisear met Subvert the dominant paradigm (samen met Dirge van Wormrot) de beste grind cd van dit jaar uitgebracht. En het zou mee echt sterk verbazen als er dit jaar nog een album overheen gaat.

De muziek van Noisear is eigenlijk grind in z'n puurste vorm. Snel, opgefokt en ongelovelijk intens. Wat deze Amerikanen "anders" maakt is dat ze erg technisch te werk gaan. Er wordt op hoogstaand niveau gemusiceerd waardoor de verveling nooit toeslaat. En het mooiste van alles is dat ze het voor elkaar krijgen om 2 grote valkuilen te ontwijken. Ze vervallen geen moment in oeverloos gefreak en de voet gaat geen moment van het gaspedaal.
Dit maakt Subvert the dominant paradigm voor mij een wereldplaat.

Alleen jammer van de ellenlange noise track op het eind van de cd.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Tatzel
Berichten: 415
Lid geworden op: di jan 19, 2010 11:06 am
Locatie: Hoofddorp
Contacteer:

Re: Noisear

Bericht door Tatzel » za aug 20, 2011 7:20 pm

wereldplaat inderdaad, maar ik vind de productie iets té basic. grindplaat van het jaar vind ik te veel credit, persoonlijk doet de nieuwe Rotten Sound me veeeel meer.
maar ik denk dat we inderdaad nog best veel kunnen verwachten van noisear. zowiezo een naam om in de gaten te houden.
... rawr ...

Plaats reactie