Nader sadek
- XnegativeX
- Contacteer:
Nader sadek
Flo Mounier (Cryptopsy) op drums, Blasphemer (ex-Mayhem) op gitaar en Steve Tucker (ex-Morbid angel) op zang...
Hebben wel al een harde plasser beste mede MF-ers? Zijn we al een beetje nat? En terecht!
Nader sadek is een death metal project opgericht door de Egyptische meneer Nader Sadek. De beste man schijnt verantwoordelijk te zijn voor een aantal visuele effecten tijdens de shows van Mayhem.
Bij dit project is hij vooral verantwoordelijk voor het concept. De kapstok waar de muzikanten hun ideeen op kwijt kunnen.
Voor mij brengt Nader sadek met hun album In the flesh het album uit waar ik al op wacht sinds Formulas fatal to the flesh. Een geweldige mix van techniek, sfeer, gevoel en pure bruutheid. Ja, het lijkt erg op Morbid angel ten tijde van Formulas maar toch heeft Nader sadek ook een duidelijk eigen gezicht. Dit vooral door het gitaarwerk van Blasphemer.
Death metal fans moeten dit zeker checken.
Hebben wel al een harde plasser beste mede MF-ers? Zijn we al een beetje nat? En terecht!
Nader sadek is een death metal project opgericht door de Egyptische meneer Nader Sadek. De beste man schijnt verantwoordelijk te zijn voor een aantal visuele effecten tijdens de shows van Mayhem.
Bij dit project is hij vooral verantwoordelijk voor het concept. De kapstok waar de muzikanten hun ideeen op kwijt kunnen.
Voor mij brengt Nader sadek met hun album In the flesh het album uit waar ik al op wacht sinds Formulas fatal to the flesh. Een geweldige mix van techniek, sfeer, gevoel en pure bruutheid. Ja, het lijkt erg op Morbid angel ten tijde van Formulas maar toch heeft Nader sadek ook een duidelijk eigen gezicht. Dit vooral door het gitaarwerk van Blasphemer.
Death metal fans moeten dit zeker checken.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
Re: Nader sadek
Is al door MF besproken in het deathmetal-topic
Maar deze band verdient zeker een eigen topic. Ben ook zeer te spreken over In The Flesh en idd, hij heeft wel wat weg van Formulas Fatal to the Flesh.

Ja ik ben wel een beetje nat. Goeie zooi dit.
- CALIBANaan
- Contacteer:
Ken er de volgende keer een link bij? Nou heb ik zelf moeten zoeken. 
Voor de mensen die net zo lui zijn als ik:

Voor de mensen die net zo lui zijn als ik:
Gelegenheids Satanist
- CALIBANaan
- Contacteer:
Gave cd! Heb hem intussen al een poosje in huis!
Toffe plaat inderdaad, maar ik vind hem wel erg aan de korte kant. Meestal is een half uur voor een death-album best okee, maar deze stopt er al mee als ik er net lekker inzit.
Dat is dan ook het enige minpuntje aan de cd 

- CALIBANaan
- Contacteer:
- NailgunMassacre
..hele vette orginele plaat!
bedankt Neggie voor het omhoog schoppen van deze band, aangezien ik niet heel vaak in het detah metal topic kijk had ik ze anders waarschijnlijk gemist, en dat zou jammer zijn, want dit is toch een erg fijn schijfje.