Party san 2011

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Gebruikersavatar
Sorcha
Lult over cdtjes
Berichten: 2842
Lid geworden op: wo okt 05, 2005 9:23 pm
Locatie: Arnhem

Re: Party san 2011

Bericht door Sorcha » ma aug 15, 2011 6:15 pm

Ik vond het ook een prima festival. Fijne line up, aardig geregeld en niet te groot. Als ik dan toch verbeterpunten moet noemen: warm water bij de douches, wat meer keuze voor vega's en betaaltoiletten op het terrein zelf. Hoogtepunten waren voor mij (overigens totaal onverwacht) 1349 en Watain. Primordial, Enslaved en Heidevolk hadden tegenvallend geluid, Ensiferum was dankzij de sterallures van Morbid Angel veel te kort en Negura was zoals altijd sfeervol. Alleen jammer dat ik vanwege de drukte in de tent niets zag van de bands. Verder enorm leuke mensen ontmoet op het festival en de Abba-afterparty was geniaal. Overigens nog kudo's voor de Nederlandse pizzabakker die ons nog vier stukken kwam brengen nadat het terrein al zo ongeveer gesloten was. Al met al: volgend jaar zeker weer! :)

Gebruikersavatar
Dimas
Berichten: 2462
Lid geworden op: do jul 31, 2003 2:23 pm
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: Party san 2011

Bericht door Dimas » di aug 16, 2011 5:39 pm

Nefarian schreef:
Dimas schreef:Watain (oude zooi set).
Dat was al vantevoren bekend gemaakt dat ze voornamelijk oud werk zouden spelen op PS.
Bij ons op RIB (een dag eerder dan PS) speelden ze wel nummers van de laatste plaat; o.a. Total Funeral, Malfeitor en zelfs het 14 minuten lange Waters of Ain :-)
Oh, dat wist ik ook hoor. Maar ik vond het juist fijn dat ze een old school set deden. De nieuwe nummers heb ik al op Metalcamp gezien.

Nefarian
Berichten: 1107
Lid geworden op: vr mar 25, 2011 9:35 pm
Locatie: Wuppertal/Germany

Re: Party san 2011

Bericht door Nefarian » di aug 16, 2011 6:27 pm

Ok dacht namelijk even dat je dat kut vond. Najah, over 2,5 week zie ik ze weer :-)

Gebruikersavatar
Rubicon
Berichten: 1477
Lid geworden op: do okt 01, 2009 10:21 am

Re: Party san 2011

Bericht door Rubicon » di aug 16, 2011 7:56 pm

Wat een line up. Daar moet ik volgend jaar mijn zuur verdiende en gedevalueerde euro's ook maar eens over de balk gaan gooien.

Gebruikersavatar
sanguis
Berichten: 4983
Lid geworden op: di okt 18, 2005 1:38 pm
Locatie: Zundert
Contacteer:

Re: Party san 2011

Bericht door sanguis » wo aug 17, 2011 9:14 pm

Zo dat was weer een tof jaar.
Nieuwe lokatie is goed bevallen en ook de bands waren weer prima. Alleen jammer van de regen tijdens Morbid Angel en het feit dat ze een half uur te kort hebben gespeelt.

Gebruikersavatar
Crises
Berichten: 6133
Lid geworden op: wo feb 13, 2008 1:57 pm
Locatie: Zutphen

Re: Party san 2011

Bericht door Crises » wo aug 17, 2011 9:34 pm

Het was erg leuk dit jaar, gelukkig niet zo'n naar koud en nat gebeuren als de vorige editie.

Ik heb me uitermate goed vermaakt met Primordial, Hail of Bullets, Taake, Nachtmystium en Enslaved.
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Re: Party san 2011

Bericht door yowannuzz » wo aug 17, 2011 9:35 pm

Dat was jij toch die me aansprak terwijl in het gras lag, Crises ?
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Gebruikersavatar
Crises
Berichten: 6133
Lid geworden op: wo feb 13, 2008 1:57 pm
Locatie: Zutphen

Re: Party san 2011

Bericht door Crises » do aug 18, 2011 4:12 pm

Inderdaad. Heb je je verder nog vermaakt op Party San? ;-)
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan

Gebruikersavatar
yowannuzz
Berichten: 14623
Lid geworden op: di mar 16, 2004 8:20 pm
Locatie: Roermond

Re: Party san 2011

Bericht door yowannuzz » vr aug 19, 2011 11:41 pm

Ja, was een fantastisch feest !!
Misschien wel voor herhaling vatbaar, maar dat hangt ook af van de programmering.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Gebruikersavatar
goddethroned
Berichten: 1483
Lid geworden op: za jul 16, 2005 2:50 pm
Locatie: Heino

Re: Party san 2011

Bericht door goddethroned » ma aug 22, 2011 5:53 pm

Weer terug na de combinatie Party San/ Summer Breeze. Eerste keer PS is mij prima bevallen, het weer vond ik over het algemeen prima te doen evenals de bands. Hoogtepunten qua bands voor mij: 1349, Exhumed, Negura Bunget, Taake, Decapitated en At The Gates. Misschien volgend jaar weer die kant op.
[i]In the shadow of the light from a black sun
Frigid statue standing icy blue and numb
Where are the frost giants I've begged for protection?
I'm freezing [/i]

Plaats reactie