Door mijn vakantie heb ik dat dus helemaal niet meegekregen.
Tjongejongejonge.

Waarschijnlijk omdat ze de kaarten met Rammstein toch wel kwijt geraken.Rubicon schreef: Het gaat mij er niet om dat ik nu precies op vakantie was, maar ik vraag mij af waarom dergelijke aankondigingen en de start van de voorverkoop zo idioot kort achter elkaar moeten liggen.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
Gezien de vorige tour dan?Nefarian schreef:70 euro voor Rammstein, lekker aan de prijs Zo geweldig zijn ze niet meer.
de laatste 10 jaar weinig inderdaad...af en toe de melkweg,paradiso of hmh...dat omdat het allemaal in de buurt ligt voor me,ik heb geen zin om stad en land af te reizen voor een band.....komt mischien wel weer die tijd want een concert is altijd leuk om mee te maken.lampje schreef:Jij gaat nooit naar een concert?
Als ge de tekst heel letterlijk wilt nemen dan staat er dat ze de support zijn voor de tourdata in 2011...kjonge schreef:Deathstars in het voorprogramma bij Rammstein.
http://www.rammstein.de/en/news/tour-support-2011/
Lol, je hebt gelijk valt me nu pas op...Ik hoop van wel, ik vind ze zelf zeker niet slecht de nummer die ik gehoord heb.75metallicat schreef: Als ge de tekst heel letterlijk wilt nemen dan staat er dat ze de support zijn voor de tourdata in 2011...
De optredens in Rotterdam en Antwerpen, die zijn in2012.
Nu, ik denk wel dat ze bedoelen "de hele tour" maar toch.
Heb net wat gegoogled en ik vind er in ieder geval niet veel aan![]()
Combichrist was gewoon een slechte grap in mijn ogen, dus veel erger kan het niet zijn.kjonge schreef:Lol, je hebt gelijk valt me nu pas op...Ik hoop van wel, ik vind ze zelf zeker niet slecht de nummer die ik gehoord heb.75metallicat schreef: Als ge de tekst heel letterlijk wilt nemen dan staat er dat ze de support zijn voor de tourdata in 2011...
De optredens in Rotterdam en Antwerpen, die zijn in2012.
Nu, ik denk wel dat ze bedoelen "de hele tour" maar toch.
Heb net wat gegoogled en ik vind er in ieder geval niet veel aan![]()
Ik kan hier persoonlijk meer mee dan combichrist die ze vorige keer hadden...
Ik vind het wel een geschikt voorprogramma voor Rammstein.
Free Record Shop geeft laatste duo-ticket + exclusieve meet & greet met RAMMSTEIN weg
Op donderdag 8 maart komt Rammstein, Duitslands ruwste exportproduct, optreden in het Antwerpse Sportpaleis. Dit concert was op amper 2 uur tijd uitverkocht maar Free Record Shop slaagde er in een laatste duo-ticket te bemachtigen. Die hard fans begaan hier waarschijnlijk een moord voor, Free Record Shop maakt het ze gemakkelijker: wie volgende week het laatste nieuwe album ‘Made in Germany 1995-2011’ aankoopt bij eender welke Free Record Shop in België, krijgt een voucher mee met daarop een code. Eventjes doormailen naar tickets@freerecordshop.be en op woensdag wordt er dan een winnaar gekozen die persoonlijk verwittigd zal worden. De lucky bastard krijgt het allerlaatste duo-ticket voor het concert donderdagavond in het Sportpaleis. Niet alleen kan de winnaar van dit ticket het concert meepikken, hij of zij wint meteen ook een meer dan exclusieve meet & greet met de band. Rammstein doet dit zelden of nooit en maakt dus op 8 maart een grote uitzondering. Zin in een avondje Rammsteinfun pur sang, rep je dan volgende week naar Free Record Shop!
Praktische info:
Waar: Free Record Shop
Wanneer: Maandag 5 maart, dinsdag 6 maart, woensdag 7 maart 2012