Forces Of Metal 2012
Re: Forces Of Metal 2012
Hoe kom je erbij dat Samael hier speelt ?
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
Ze passen bij de tot-nu-toe bevestigde bands.Orklord schreef:Misschien een mooi festival voor de Scorpions?
- John Lydon
yowannuzz schreef:Hoe kom je erbij dat Samael hier speelt ?
Had net het artikel op de frontpage gelezen. Maar bij nadere bestudering blijkt dat het persbericht Samael vermeld maar dat ze niet op de poster staan. Beetje verwarrend .. Dus nu is enkel Dark Funeral interessant.
You tell me that I'm a sinner.You say I'm going to hell. So once your judgement condemns You,I shall see you there....
PRESS RELEASE:
FOR IMMEDIATE RELEASE
WARNING!!
Onlineticketshop.nl are offering tickets to Forces Of Metal.
DO NOT BUY THESE TICKETS!
These tickets are NOT official tickets.
Pre-sale does NOT start until October through our own website.
Ik zag net dat ze ook op last.fm vermeld staan bij de line-up.John Lydon schreef:yowannuzz schreef:Hoe kom je erbij dat Samael hier speelt ?
Had net het artikel op de frontpage gelezen. Maar bij nadere bestudering blijkt dat het persbericht Samael vermeld maar dat ze niet op de poster staan. Beetje verwarrend .. Dus nu is enkel Dark Funeral interessant.
Dat zou dan tot nu toe de enige interessante band zijn.
Er zitten zeker nu al wel wat leuke bands tussen, maar de line-up van Fortarock 2009 bevatte grotere namen en dat kostte 32.50. Er komt zeker nog wel wat bij. Ministry misschien??? Of misschien Ozzy??? Judas Priest zou ook aardig zijn. Misschien de Big 4???
Maar ze moeten toch wel wat dingen neer zetten die niet op Graspop staan lijkt mij.
Maar goed ik ben benieuwd en wacht het af.
Maar goed ik ben benieuwd en wacht het af.
Graspop is maar een paar weken later en slechts een half uurtje verderop. Ik denk eigenlijk dat ze zo min mogelijk overlap willen. Want dat winnen ze anders toch niet van Graspop, zeker niet als het in verhouding even duur is (early birds tenminste). Wat van dezelfde artiesten als Metalfest, dat in dezelfde periode is, lijkt mij voor de hand liggend en ook verstandiger (stuur Blind Guardian en Kreator maar door).
Nee dat snap ik, maar goed bands als Kamelot, Edguy, Dark Funeral, The Poodles, Draconian zijn toch bands die vaak ook op graspop staan.
-
Betekenis van vaak is toch: vele malen,dikwijls ... dan kan ik niet volgen,zo vaak hebben die daar nog niet gestaanOrklord schreef:Nee dat snap ik, maar goed bands als Kamelot, Edguy, Dark Funeral, The Poodles, Draconian zijn toch bands die vaak ook op graspop staan.

ik denk dat dat lastig wordt, aangezien Metalfest op een aantal plaatsen tegelijk plaatsvindt, en de artiesten volgens mij van de ene locatie naar de andere locatie gaan.Meridian schreef:Wat van dezelfde artiesten als Metalfest, dat in dezelfde periode is, lijkt mij voor de hand liggend en ook verstandiger (stuur Blind Guardian en Kreator maar door).
- Latebloomer
Samael interessant? Zeker nog nooit live gezien...yowannuzz schreef:Ik zag net dat ze ook op last.fm vermeld staan bij de line-up.John Lydon schreef:yowannuzz schreef:Hoe kom je erbij dat Samael hier speelt ?
-
Een vraagske:Weet iemand de juiste locatie van het festival,want het E3-strand heeft toch ook een naaktstrand-gedeelte 

Echt geen slechte line-up voor de Hardrock en Heavy Metal liefhebbers. Sterker nog ik vind dit nogal veel lef hebben om deze bands in Nederland te boeken!
Echter voorspel ik wel een fiasco als de prijs tov de line-up zo scheeft blijft.
Echter voorspel ik wel een fiasco als de prijs tov de line-up zo scheeft blijft.
Allemaal even normaal doen tegen djent
daar is het. Dit keer dus geen patchjassen en bandshirts, maar alleen natuurlijke berevellen en sleeves van inkt.jantjebeton schreef:Een vraagske:Weet iemand de juiste locatie van het festival,want het E3-strand heeft toch ook een naaktstrand-gedeelte
- 75metallicat
jantjebeton schreef:Een vraagske:Weet iemand de juiste locatie van het festival,want het E3-strand heeft toch ook een naaktstrand-gedeelte

en nu serieus: was ook al zoiets aant denken...

waar ze dat precies gaan doen is mij ook een raadsel, ook met die camping

zou toch wel leuk kunnen zijn om daar ne frisse duik te kunnen nemen 's nachts/ 's morgens

Er zijn wel al verschillende festivals die daar doorgaan maar hoe ze dat juist doen, dat weet ik niet.
Er is één dance/harcore/weet ik veel evenement ergens in juni dacht ik en vroeger was dat ook een meerdaags reggae-festival maar die doen dat niet meer (geldproblemen)
Keertje of 6-7.Latebloomer schreef:Samael interessant? Zeker nog nooit live gezien...yowannuzz schreef:
Ik zag net dat ze ook op last.fm vermeld staan bij de line-up.
+1yowannuzz schreef:Echt zo knap.
12 bands, en er zit niks zinnigs bij.
Een prestatie op zich.
Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat ze alle 6 komen.Gijscoman schreef:Er komt zeker nog wel wat bij... misschien Ozzy??? Judas Priest zou ook aardig zijn. Misschien de Big 4???
Eerst zien, dan geloven, maar het zou de ticketprijs iig rechtvaardigen.Siego schreef:Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat ze alle 6 komen.
Ik had er misschien even een smiley bij moeten zetten. bij deze: 

Ik heb begrepen dat er twee podia komen met ongeveer 30 bands, dus ongeveer 7 per podium per dag. En nog een 3e, kleiner podium met daarop 10 nederlsndse bands waarvoor men cds ofzo kan insturen.
-
Took schreef:Ik heb begrepen dat er twee podia komen met ongeveer 30 bands, dus ongeveer 7 per podium per dag. En nog een 3e, kleiner podium met daarop 10 nederlsndse bands waarvoor men cds ofzo kan insturen.

Nog maar een 20-tal namen te gaan,ze zullen met deze aanbieding in oktober niet veel (goedkope) tickets verkopen

Als ze die hoeveelheid bands willen hebben en ze niet met The Big 4, Iron Maiden en Ozzy aankomen zetten, dan zijn ze al failliet, nog voor het festival begonnen is...
manowar heeft zojuist getekend en komt dus ook langs op forces of metal 2012
als het maar metal is
Vooralsnog geen reden om die kant op te gaan dus.
- alicecooper
Waar haal je die info vandaan?dennis p schreef:manowar heeft zojuist getekend en komt dus ook langs op forces of metal 2012
Zal overigens wel gaaf zijn.
-
Manowar is inderdaad 1 van de headliners !!
This is Joey, Manoel and I are in Amsterdam. We just signed a contract to be the Headliners of Holland's newest Kick Ass Metal Festival "Forces Of Metal" we will crack the fucking earth and bring Holland back to the Glory Days Of True Metal in the spirit of Dynamo, but Bigger and Better. Hail and Fucking Kill see you in June 2012 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
- John Lydon
Manowar mag dan idd een grote band zijn,met de rest van de line-up mikt men voorlopig nog wel erg op de Duitse bezoeker lijkt me.
Dus kom maar op met de verdere Hardcore,Death- en Blackmetal bands.Maar ik wacht nog even met mijn eindoordeel als er in totaal 40 bands moeten komen. Oftewel ik heb nog goede hoop
Dus kom maar op met de verdere Hardcore,Death- en Blackmetal bands.Maar ik wacht nog even met mijn eindoordeel als er in totaal 40 bands moeten komen. Oftewel ik heb nog goede hoop

You tell me that I'm a sinner.You say I'm going to hell. So once your judgement condemns You,I shall see you there....
Verklaart iig de ticketprijs al weer iets meer.
Hoezo is Manowar zo duur?
Omdat zij blijkbaar vinden dat zij dat bedrag X waard zijn, en de prijs blijkbaar ook regelmatig betaald wordt. Vraag en aanbod, marktwerking enz.Gijscoman schreef:Hoezo is Manowar zo duur?
Er is toch ook een enorme vraag naar Justin Bieber CD's, maar toch kosten die niet 50 euro per stuk.lampje schreef:Omdat zij blijkbaar vinden dat zij dat bedrag X waard zijn, en de prijs blijkbaar ook regelmatig betaald wordt. Vraag en aanbod, marktwerking enz.Gijscoman schreef:Hoezo is Manowar zo duur?
ja maar daarvan is het aanbod ook heel hoog. die kun je namelijk zo bijpersen.Gijscoman schreef:Er is toch ook een enorme vraag naar Justin Bieber CD's, maar toch kosten die niet 50 euro per stuk.lampje schreef:Omdat zij blijkbaar vinden dat zij dat bedrag X waard zijn, en de prijs blijkbaar ook regelmatig betaald wordt. Vraag en aanbod, marktwerking enz.Gijscoman schreef:Hoezo is Manowar zo duur?
bij concerten gaat dat wat lastiger, daar komt wat meer bij kijken.
Valt ook samen met Sweden Rock en wat betreft de prijs... is best pittig. Joey zal wel weer een uber deal hebben afgesloten. En Manoel in Amsterdam, lekker belangrijke informatie ook.
Nou Manowar maakt het een stuk interessanter! Voor de liefhebber een sterke line-up. En de prijs goed te doen, scheelt weer de benzine kosten of vliegkosten die je anders moet betalen om in een of ander Duits gat aan te komen.
Allemaal even normaal doen tegen djent
- innuendo
- Lult over cdtjes
Ik vind het ook helemaal niet verkeerd eigenlijk. Dit ga ik sowieso in de gaten houden.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
Wat Ruud zegt! Fijn dat het ook eens lekker in de buurt is 

Die Joey is en blijft ook een mongool he, dat taalgebruik: om te jankenTook schreef:This is Joey, Manoel and I are in Amsterdam. We just signed a contract to be the Headliners of Holland's newest Kick Ass Metal Festival "Forces Of Metal" we will crack the fucking earth and bring Holland back to the Glory Days Of True Metal in the spirit of Dynamo, but Bigger and Better. Hail and Fucking Kill see you in June 2012 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

neemt niet weg dat ze toch wel erg fijne muziek maken.
Denk dat ik aanwezig ga zijn.
Manowar, Edguy & Symfonia en wie weet wat voor moois er nog bij komt.
Nieuwe namen:
Susperia
Pink Cream 69
Wolf
Virgin Snatch
Samael
Tyr
Athorn
Powerstone
Tyr, Wolf en Samael maken het wel interessant. Maar voor het geld niet.
Susperia
Pink Cream 69
Wolf
Virgin Snatch
Samael
Tyr
Athorn
Powerstone
Tyr, Wolf en Samael maken het wel interessant. Maar voor het geld niet.
- innuendo
- Lult over cdtjes
Virgin Snatch? lol, dat ze die Poolse knakenband halen :' )
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
- fetuskiller
- Contacteer:
Nog meer middelmatigheid.... Ze lijken zich echt volledig op het Duitse publiek te richten, zo te zien.
Ach, als het Duitse publiek naar Forces Of Metal gaat, gaan ze misschien niet naar Fortarock.fetuskiller schreef:Nog meer middelmatigheid.... Ze lijken zich echt volledig op het Duitse publiek te richten, zo te zien.

- fetuskiller
- Contacteer:
Dat zou lullig zijn voor Fortarock... Lopen ze een hoop inkomsten mis.
Dat is dan wel weer zo.fetuskiller schreef:Dat zou lullig zijn voor Fortarock... Lopen ze een hoop inkomsten mis.
Hoe groot is de kans overigens dat Fortarock zou uitverkopen en hoe groot is de kans dat dat het geval is bij Forces Of Metal??? Sowieso spreken ze denk ik toch al een grotendeels andere doelgroep aan.
Zoveel Duitsers lopen er volgens mij niet rond op Fortarock ...
Dat is zo, maar als ik verhalen hoor over hun gedrag op festivals mag dat ook zo blijven.yowannuzz schreef:Zoveel Duitsers lopen er volgens mij niet rond op Fortarock ...
Waar slaat dat op dan? Ga eerst maar eens naar een Duits festival voordat je je uitlaat. Duitsers zijn het mooiste festival volk wat er is. Zuipen als een malle, en niet zulke zeikerds als die saaie belgen. Die lui hebben geen rem op zich, maar het is niet zo dat ze irritant zijn. Je ken alles van ze krijgen als je op een festival ben. O verder vind ik dit een treurige line up, Dynamo herleeft hier vast niet mee.
www.last.fm/user/robenroll
Ok, dan had ik het fout! Bedankt voor het mij wijzen hierop!nightwing schreef:Waar slaat dat op dan? Ga eerst maar eens naar een Duits festival voordat je je uitlaat. Duitsers zijn het mooiste festival volk wat er is. Zuipen als een malle, en niet zulke zeikerds als die saaie belgen. Die lui hebben geen rem op zich, maar het is niet zo dat ze irritant zijn. Je ken alles van ze krijgen als je op een festival ben.