Taake (NO black)
Byfrost (NO black / thrash)
Donn The Philosophy (UK black)
Christ Agony (PL black)
Panchrysia (BE black)
Vvk € 14,00 Entree € 16,00 Zaal open 15.00 uur.
www.baroeg.nl/tickets.htm

Als ik ga, ik ook in de Biebob.cataclysm child schreef:Ben erbij in Vosselaar
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
Ik las het net ook. Mooi klote voor degene die naar de Biebob zouden gaan.cataclysm child schreef:Biebob show is gecanceld blijkbaar, zonder duidelijke reden tot nu toe. Mooi is dat
Zeg dat wel. Blijkbaar problemen met de lokale promoter hier, maar ik hoop op een officieel statement.EricMaiden schreef:Ik las het net ook. Mooi klote voor degene die naar de Biebob zouden gaan.cataclysm child schreef:Biebob show is gecanceld blijkbaar, zonder duidelijke reden tot nu toe. Mooi is dat
Als je dit nou een volgende keer ziet hè, zou je dan even de moeite willen nemen om naar 1 van onze portiers te lopen om het te melden? Indien wij een bezoeker dit soort gebaren zien maken, dan wordt hij direct verwijderd. Nu lezen we het achteraf op dit forum en kunnen we niet meer ingrijpen. We hebben het niet gezien namelijk.Metall schreef:Zeer goed optreden van Taake! Anders dan Gr. Dracula vond ik Donn the Philosophy wél de moeite waard, trouwens.
Minpuntje: bepaalde politieke uitingen van een enkele bezoeker. Of het zou moeten zijn dat hij strekkramp van de vingers had gekregen en daardoor geen duivelshoorntjes meer kon maken ...
Zulk gedrag kán negatieve consequenties hebben - intrekking van subsidie, uiteindelijk minder blackmetal concerten in Nederland - als het door de media wordt opgepikt en uitvergroot.
Zoiets melden bij de portier zou gelijkstaan aan het verlinken van een medefan. Dat doe ik niet. En dan is er ook nog het risico dat vlak voor het podium een flinke knokpartij ontstaat en het concert wordt gestaakt.Baroeg R'dam schreef:Als je dit nou een volgende keer ziet hè, zou je dan even de moeite willen nemen om naar 1 van onze portiers te lopen om het te melden? Indien wij een bezoeker dit soort gebaren zien maken, dan wordt hij direct verwijderd. Nu lezen we het achteraf op dit forum en kunnen we niet meer ingrijpen. We hebben het niet gezien namelijk.Metall schreef:Zeer goed optreden van Taake! Anders dan Gr. Dracula vond ik Donn the Philosophy wél de moeite waard, trouwens.
Minpuntje: bepaalde politieke uitingen van een enkele bezoeker. Of het zou moeten zijn dat hij strekkramp van de vingers had gekregen en daardoor geen duivelshoorntjes meer kon maken ...
Zulk gedrag kán negatieve consequenties hebben - intrekking van subsidie, uiteindelijk minder blackmetal concerten in Nederland - als het door de media wordt opgepikt en uitvergroot.
precies.... je laat je politiek maar lekker in de garderobe hangen als je binnen komt, en anders rot je maar lekker opDraconian schreef:Bij het tweede bezwaar kan ik me iets voorstellen, maar 'het verlinken van een medefan'? Kom op zeg....Als je dergelijke uitingen doet, ben je wat mij betreft gewoon een volslagen idioot en echt geen 'medefan'...