19 JULY - METAL DWELLS WITHIN part 3 @ Ozzy - Apeldoorn
19 JULY - METAL DWELLS WITHIN part 3 @ Ozzy - Apeldoorn
WWW.METALDWELLSWITHIN.TK & WALHALLA
present in co-operation with http://snig.cjb.net
19 JULY - METAL DWELLS WITHIN DEVENTER part 3
the Czech Death/grind Assault
featuring:
DESPISE
POPPY SEED GRINDER
IMPERIAL FOETICIDE
FEEBLE MINDED
EXTERMINATION
Doors: 19:00
First band: 20:00
Entree: €5
More info about festival, bands, MP3, location etc @ www.metaldwellswithin.tk
KEEP THE UNDERGROUND ALIVE....SO BE THERE
present in co-operation with http://snig.cjb.net
19 JULY - METAL DWELLS WITHIN DEVENTER part 3
the Czech Death/grind Assault
featuring:
DESPISE
POPPY SEED GRINDER
IMPERIAL FOETICIDE
FEEBLE MINDED
EXTERMINATION
Doors: 19:00
First band: 20:00
Entree: €5
More info about festival, bands, MP3, location etc @ www.metaldwellswithin.tk
KEEP THE UNDERGROUND ALIVE....SO BE THERE
Laatst gewijzigd door MDW op za jul 05, 2003 2:06 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
www.metaldwellswithin.tk
DESPISE - uncompromising US death/grind madness
IMPERIAL FOETICIDE - extreme deathly undergrind
POPPY SEED GRINDER - ultra fuckin' raw catchy grind
FEEBLE MINDED - brutal death metal
EXTERMINATION - gore grind with utter slamming deaTHCore brutality!!!
More info about bands (bio/MP3/URL) @ www.metaldwellswithin.tk
www.metaldwellswithin.tk
- emillio
- Contacteer:
Is ook leuk, ik heb ze eind vorig jaar nog gezien.
Review is te lezen op www.musketeerofdeath.nl
Review is te lezen op www.musketeerofdeath.nl
www.musketeerofdeath.nl
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
- Heer Petomaan
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Kapsones? Nee hoor, we gaan de pepsi-challenge gewoon aan, dat jij nou laf terugkrabbelt en je verschuilt achter zinloos gebrabbel is jouw probleem.
Over backline gesproken, als je zou weten waar de gemiddelde CZ band mee speelt zou je weten waar ik het over heb, ik heb de meest bonte assortimenten ex-sovjet zelfbouwellende gezien die ik me kon voorstellen.
Maar goed, je bent dus gewoon de zoveelste 'underground' prutser die drukker is met een fictief imago van 'oncommercieel' en 'underground' zijn dan met muziek, geeft niet, ook de Deathcult kan vermaak gebruiken.
Het aanbod blijft dus staan, regel die shit en en hou je aan je eerdere uitspraken of hou je smoel en kruip terug in je fantasiewereldje waar iedereen elkaar veren in de reet steekt en voor 50 euro en een krat bier komt spelen.
Over backline gesproken, als je zou weten waar de gemiddelde CZ band mee speelt zou je weten waar ik het over heb, ik heb de meest bonte assortimenten ex-sovjet zelfbouwellende gezien die ik me kon voorstellen.
Maar goed, je bent dus gewoon de zoveelste 'underground' prutser die drukker is met een fictief imago van 'oncommercieel' en 'underground' zijn dan met muziek, geeft niet, ook de Deathcult kan vermaak gebruiken.
Het aanbod blijft dus staan, regel die shit en en hou je aan je eerdere uitspraken of hou je smoel en kruip terug in je fantasiewereldje waar iedereen elkaar veren in de reet steekt en voor 50 euro en een krat bier komt spelen.
-
- Contacteer:
Zoals je in meerdere interviews kunt lezen zijn wij een van die weinige bands die de underground hebben overgeslagen (slechts een kroegoptreden). Dat is het voordeel van ervaren muzikanten en een professionele instelling, en de moed om te provoceren en te investeren.
>>>Maar alle gekheid op een stokje<<<
mijn mening over de Tsjechische (sp?) bands blijft staan. Ik denk niet dat we er in Apeldoorn nog tussen kunnen, bovendien kan onze drummer dan niet, als ik de agenda goed in mijn hoofd heb zitten. Ik heb al enkele malen met mijn andere bands of MDW gespeeld en ik weet dat de onderhandelingsruimte voor de gage beperkt is (toen het nog in Deventer was wel tenminste), en als wij er tussen komen zitten gaat de gage voor de CZ bands weer omlaag, en zoals ik kan inschatten komen die jongens al voor een appel en een ei half europa doortuffen. Niet echt nice om nog wat van die gage af te snoepen dus.
Gent, de Frontline? We zijn altijd geinteresseerd uiteraard, en ik kan meerdere interessante packages voor je regelen, (o.a. Flesh made sin, I.N.R.I., Thanatos, To Elysium, e.v.a.).
Laat me een keer weten wat je voor ons kunt betekenen, of neem contact op met onze Great Big Bookingschief Tjerk, www.loudnoise.nl.
No hard feelings overigens!
>>>Maar alle gekheid op een stokje<<<
mijn mening over de Tsjechische (sp?) bands blijft staan. Ik denk niet dat we er in Apeldoorn nog tussen kunnen, bovendien kan onze drummer dan niet, als ik de agenda goed in mijn hoofd heb zitten. Ik heb al enkele malen met mijn andere bands of MDW gespeeld en ik weet dat de onderhandelingsruimte voor de gage beperkt is (toen het nog in Deventer was wel tenminste), en als wij er tussen komen zitten gaat de gage voor de CZ bands weer omlaag, en zoals ik kan inschatten komen die jongens al voor een appel en een ei half europa doortuffen. Niet echt nice om nog wat van die gage af te snoepen dus.
Gent, de Frontline? We zijn altijd geinteresseerd uiteraard, en ik kan meerdere interessante packages voor je regelen, (o.a. Flesh made sin, I.N.R.I., Thanatos, To Elysium, e.v.a.).
Laat me een keer weten wat je voor ons kunt betekenen, of neem contact op met onze Great Big Bookingschief Tjerk, www.loudnoise.nl.
No hard feelings overigens!
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
- emillio
- Contacteer:
Ha ha een rel.....ben je gek. Beetje meningsverschil is goed zo op z'n tijd.
Inderdaad de Frontline. I.N.R.I., wil ook wel komen spelen. Dus lijkt me aardige package.
En wat die CZ bands betreft. Ik ben al blij dat mensen hier ze een kans geven te spelen. Want er zit echt wel talent tussen en dat ze de middelen niet hebben. Ja we leven niet allemaal in zo'n paradijs als NL of B.
Inderdaad de Frontline. I.N.R.I., wil ook wel komen spelen. Dus lijkt me aardige package.
En wat die CZ bands betreft. Ik ben al blij dat mensen hier ze een kans geven te spelen. Want er zit echt wel talent tussen en dat ze de middelen niet hebben. Ja we leven niet allemaal in zo'n paradijs als NL of B.
www.musketeerofdeath.nl
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
Goeie zaak. Maar schrijf me voor voor zaken voor de makkelijkheid even aan over de mail:emillio schreef:Ha ha een rel.....ben je gek. Beetje meningsverschil is goed zo op z'n tijd.
r.n.kokNOSPAM@chello.nl
...zonder het NOSPAM uiteraard.
en idd, over middelen gesproken.. wat ik over zelfbouwspullen zei is niet gelogen. De jongen in de black pes stonden voor 't opbouwen eerst een half uur te geilen op onze backline... ze hebben daar niet veel, en ook geen geld.
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
-
- Contacteer:
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
- Lone Starr
klinkt (bijna) als troepMDW schreef:DESPISE - uncompromising US death/grind madness
"Do is die Bahnhof!!"
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/10x2/guidolemmens.jpeg[/img]
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/10x2/guidolemmens.jpeg[/img]
-
- Contacteer:
- ruben somewhere online
- DoodsRidder
- The Gr!ndk!ller
- Contacteer:
zo een gehakketak ben ik als Belg niet gewoon.
(tussen Emillio en Monolith).
Maakt mij niet uit.
wat ik wel weet is dat ik Monolith zag op Stonehenge
en ook foto's heb gemaakt, iemand van Monolith heeft ze ook bekeken en ergens ook iets over gezegd
ik zal eerlijk zijn zelf was ik niet zo onder de indruk van het muzikale van de band.
Maar da's mijn mening.
En als je nu ook wil schelden naar mij, je doet maar
ik reageer der niet op.

Ik ben een undergrounder en als dat niet professioneel is dan is dat zo Maakt me geen reet uit.
(tussen Emillio en Monolith).
Maakt mij niet uit.
wat ik wel weet is dat ik Monolith zag op Stonehenge
en ook foto's heb gemaakt, iemand van Monolith heeft ze ook bekeken en ergens ook iets over gezegd
ik zal eerlijk zijn zelf was ik niet zo onder de indruk van het muzikale van de band.
Maar da's mijn mening.
En als je nu ook wil schelden naar mij, je doet maar
ik reageer der niet op.

Ik ben een undergrounder en als dat niet professioneel is dan is dat zo Maakt me geen reet uit.