fetuskiller schreef:Wat is dat dan ook voor een gezeur elke keer. Iedereen die old school bands noemt wordt serieus genomen maar zodra iemand een band noemt van een wat modernere stijl krijgt diegene meteen een emmer stront over zich heen. Sodemieter nou eens op met al die rommel die we honderd keer gezien hebben, of accepteer tenminste dat er ook mensen zijn die liever nieuw talent zien.
NDF staat bekend als death metalfestival. Binnen die scene zijn er diverse stromingen. Altijd al geweest, en NDF programmeert van al die subgenres verschillende bands dus waarom kappen jullie nu niet eens gewoon met dat gemekker over stijlen die je niet wilt zien.
Zoals ik al zei: hou je lekker bezig met de bands die je wel wilt zien en drink gewoon een biertje aan de bar tijdens een band die je niet boeiend vind. Maar hou een keer op met zeiken, man. Kom op.
omdat ik het toch te makkelijk vind om het zo te zeggen ff wat nuance.
je zegt wel dingen over bands die we ''al 100 keer gezien hebben'' , maar vraag je eens af waarom mensen er 100 keer naartoe gaan en daarna meer willen.....
kwaliteit, sfeer en een goed in elkaar gezette bak herrie, daarom dus.... maar bovenal MEMORABEL.
de reden waarom er tegenwoordig zoveel verschillende stromingen zijn is omdat bands zich muzikaal niet kunnen onderscheiden boven de rest van het al overvolle gros, daarom komt men met termen zoals brutal slam, guttural slam, deathcore, mutantcore, slamcore,scunt bashing barbarity etc etc.....
dit betekent niet dat het een subgebre is, no offense.
en kerel, dit is niet persoonlijk tegen jou, maar je maakt je nu zelf schuldig aan hetgeen wat je predikt tegen te zijn.... je klaagt over mensen en hun smaak.
ik denk dat wat er bedoelt word (ook van mijn kant) dat we graag eens wat anders uit je mond horen komen dan het zoveelste slambandje, het is geen aanval tegen jouw persoonlijk, en als je het wel zo ervaart moet je stoppen met happen naar de eerste de beste comment die iemand maakt.....