Datum:zo, 29 jan 2012
Aanvang:21:00
Zaal open:20:00
Prijs:€ 12,50
The Answer @ Hedon: 29-01-2012
- alicecooper
Re: The Answer @ Hedon: 29-01-2012
Tof, daar ben ik wel bij. Goede band, lage prijs, zaal dichtbij.
Snap trouwens niet dat ze in Hedon staan na hun wereldwijde tournee met AC/DC. Ze zijn dus eigenlijk geen stap verder gekomen na die toer.
Snap trouwens niet dat ze in Hedon staan na hun wereldwijde tournee met AC/DC. Ze zijn dus eigenlijk geen stap verder gekomen na die toer.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]
Dat weet je niet. IK weet niet of het de vorige keer uitverkocht was? Maar wie weet nu wel, dan zullen ze daarna wel een stapje hoger willen.
Ze staan volgende maand in Enschede met Whitesnake. Heeft er wellicht ook mee te maken. @Rene, dan drinken we bij dit concert maar weer eens een biertje.
'Mijn leven is net een sprookje. Altijd als ik thuis kom zit die heks op de bank.'
Zekers! Kunnen we verder praten over David Ellefson.Bastiaan schreef:Ze staan volgende maand in Enschede met Whitesnake. Heeft er wellicht ook mee te maken. @Rene, dan drinken we bij dit concert maar weer eens een biertje.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]