Shining (NOR), 8+9-11-2011 in Haarlem en Nijmegen
Shining (NOR), 8+9-11-2011 in Haarlem en Nijmegen
Zoals de topic-titel al zegt komen in November onze vrienden van Shining weer voor twee concertjes onze kant op.
8 november staan ze in het Patronaat in Haarlem
9 november staan ze in Doornroosje in Nijmegen
8 november staan ze in het Patronaat in Haarlem
9 november staan ze in Doornroosje in Nijmegen
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
Re: Shining (NOR), 8+9-11-2011 in Haarlem en Nijmegen
Ben niet zo heel bekend met Shining maar als ze in Nijmegen optreden ga ik toch wel even kijken, denk ik.
De Noorse jazz/black metal Shining wel te verstaan, dus niet de Zweedse black metal band die de meesten zullen kennen
.

Ja, precies, staat daarom ook (nor) in de topic-titel.
Voorprogramma in Nijmegen is het geweldige Dead Neanderthals!!! Ga helaas niet, aangezien het midden in de week is, de dag naar mijn broertjes verjaardag is en ik een gebrek aan geld heb rond die tijd.
Gijscoman schreef:Voorprogramma in Nijmegen is het geweldige Dead Neanderthals!!! Ga helaas niet, aangezien het midden in de week is, de dag naar mijn broertjes verjaardag is en ik een gebrek aan geld heb rond die tijd.

Oeps, helemaal overheen gelezen. In dat geval ZEKER aanwezig.Meridian schreef:De Noorse jazz/black metal Shining wel te verstaan, dus niet de Zweedse black metal band die de meesten zullen kennen.

Nu wil mijn broertje ook, dus wordt een reden om niet te gaan juist een reden om wel te gaan. Enfin, ik ga niet met 2 redenen.Siego schreef:Gijscoman schreef:Voorprogramma in Nijmegen is het geweldige Dead Neanderthals!!! Ga helaas niet, aangezien het midden in de week is, de dag naar mijn broertjes verjaardag is en ik een gebrek aan geld heb rond die tijd.dit keer zelfs al 3 redenen om niet te gaan, chapeaux!
-
Je kunt niet alles meemaken. Moet je ook niet willen.Gijscoman schreef:Nu wil mijn broertje ook, dus wordt een reden om niet te gaan juist een reden om wel te gaan. Enfin, ik ga niet met 2 redenen.Siego schreef:Gijscoman schreef:Voorprogramma in Nijmegen is het geweldige Dead Neanderthals!!! Ga helaas niet, aangezien het midden in de week is, de dag naar mijn broertjes verjaardag is en ik een gebrek aan geld heb rond die tijd.dit keer zelfs al 3 redenen om niet te gaan, chapeaux!
Geen.
- Latebloomer
zo, en ook dit ticket in de pocket! November wordt wel errug druk zo... (9: Shining, 10: Tyr/Moonsorrow, 13: Neckbreaker's Ball, 17: Gorgoroth/Vader, 20: Kvelertak, 25: In Flames/Trivium/Ghost, 30: Machinehead/DevilDriver/Darkest Hour, en dan had ik ook nog graag naar Opeth, Textures en Saxon gewild, maar goed, zoals Stoeptegel al meldde: je kunt niet alles meemaken...)
- CALIBANaan
- Contacteer:
Nou als ik dit zo lees, doe je er een flinke gooi naar.Latebloomer schreef:zo, en ook dit ticket in de pocket! November wordt wel errug druk zo... (9: Shining, 10: Tyr/Moonsorrow, 13: Neckbreaker's Ball, 17: Gorgoroth/Vader, 20: Kvelertak, 25: In Flames/Trivium/Ghost, 30: Machinehead/DevilDriver/Darkest Hour, en dan had ik ook nog graag naar Opeth, Textures en Saxon gewild, maar goed, zoals Stoeptegel al meldde: je kunt niet alles meemaken...)
ONTOP: Ik ga naar Haarlem. De Noorse Shining nog nooit live gezien.
Gelegenheids Satanist
een van die dagen zal ik er zeker bij zijn
Heerlijk Helder Taalloeder
- Hieronimus
Interessant, ik zet het op de agenda. Lijkt me een bizarre band live.
Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
Ik heb ze éénmaal eerder gezien, op roadburn. Van te voren vroeg ik me ook af hoe ze in godsnaam zulke muziek live gingen brengen, en warempel: het was live net zo goed/gestoord als op album.Hieronimus schreef:Interessant, ik zet het op de agenda. Lijkt me een bizarre band live.

heb ze een jaar geleden gezien op de affaire en was stom verbaast dat ze die gestoorde muziek zo goed live speelden. Ben er ook dit keer bij denk ik
Zag de poster hangen bij Aura Noir woensdag. Wel van plan om te gaan in Haarlem
Ga nu waarschijnlijk toch in Nijmegen. Heb namelijk kaarten gewonnen. Helaas is 't wel in de Proefwerkweek, maar ik heb de dag daarna alleen Frans lees- (of schrijf-) en luistertoets en een Engels mondeling. Dat moet wel lukken, als ik genoeg koffie drink.
Wel weer kut dat het op een woensdag is natuurlijk ...
Jep! Maar ik blijf ook niet tot laat, al denk ik niet dat het laat zal worden. Dead Neanderthals speelt waarschijnlijk maar een kwartiertje, dus als het om 20.30 begint, zal Shining om 21.00 spelen. Dan wordt het maximaal 22.30. Maar ik weet t niet zekeryowannuzz schreef:Wel weer kut dat het op een woensdag is natuurlijk ...

Was er graag bijgeweest, maar kreeg niemand mee naar deze "takkeherrie"....zucht, de cultuurbarbaren.....
Hoe was het?
Hoe was het?
I drink therefore I am
Zou 't niet weten. Kon op het laatste moment niet komen... Helaas een geweldig concert gemist... Maar daardoor wel een 9 voor m'n Engels mondeling!wyrm schreef:Was er graag bijgeweest, maar kreeg niemand mee naar deze "takkeherrie"....zucht, de cultuurbarbaren.....
Hoe was het?

Ik ben ook niet meer geweest, iets met geld.