Neurotic Deathfest 2012
- fetuskiller
- Contacteer:
Re: Neurotic Deathfest 2012
Ach, Cranial moet eens ophouden met dat eeuwige gezever over bands die hij niet wil zien. De een wil veel old school en de ander ziet Shawn Whitaker graag terug komen. Het is heer Cranial die daar elke keer weer een probleem van maakt. Er worden dusdanig veel bands neergezet dat er voor ieder wat wils is.
Er zal vast een goede reden zijn om Shawn telkens weer naar Tilburg te halen. Daar hoeft jij het niet mee eens te zijn, Cranial. Maar hou nou eens op met iedereen daar steeds persoonlijk op aan te vallen. De beste man speelt toch in de kleine zaal of de (oude) batcave. Het staat aangegeven op het speelschema, dus je weet precies wanneer je daar niet heen moet. Wat is in godsnaam je probleem?
Er zal vast een goede reden zijn om Shawn telkens weer naar Tilburg te halen. Daar hoeft jij het niet mee eens te zijn, Cranial. Maar hou nou eens op met iedereen daar steeds persoonlijk op aan te vallen. De beste man speelt toch in de kleine zaal of de (oude) batcave. Het staat aangegeven op het speelschema, dus je weet precies wanneer je daar niet heen moet. Wat is in godsnaam je probleem?
-
Volgens mij doet Origin ook wat shows in Europa volgend jaar, dus kom maar op met die band..
Tevens komt Cattle decapitation met nieuw werk, dus die kunnen er ook wel bij..
Tevens komt Cattle decapitation met nieuw werk, dus die kunnen er ook wel bij..
even voor jouw duidelijkheid:fetuskiller schreef:Ach, Cranial moet eens ophouden met dat eeuwige gezever over bands die hij niet wil zien. De een wil veel old school en de ander ziet Shawn Whitaker graag terug komen. Het is heer Cranial die daar elke keer weer een probleem van maakt. Er worden dusdanig veel bands neergezet dat er voor ieder wat wils is.
ik haak aan op een manier die jou niet bevalt blijkbaar, ook al bedoel ik het goed....
ik zie inderdaad liever een band komen die daar voor het eerst is en een ontdekking voor iedereen, in plaats van shawn whitaker die daar al 4 jaar (dit jaar meegeteld) is op basis van netwerken tijdens z'n vorige gig.
ik heb niemand aangevallen op persoonlijk gebied de laatste tijd (behalve jou) en wat had je dan verwacht?
zo'n reactie kun je krijgen als je net als die dwaas van HDF gaat lopen janken hier op basis van onvolledige informatie.... met je ''sukkel''...
ik hoef jou vriendje niet te zijn..... als de waarheid je niet bevalt kun je erin wegzakken...
bovendien.... jij hoeft jezelf niet geroepen te voelen om elke keer hier voor kinderjuf te spelen, ik luister prima naar mods of naar ruud in dit geval....
want dit heeft weinig meer te maken met NDF, maar meer met het feit dat jij moet happen als pacman op alles wat jij niet kan hebben.
als je mensen persoonlijk aanvalt is dit het gevolg... denk er eens over na.
dat is mijn vonnis en daar ult u het mee moeten doen.....
Tullepetoanum Metallius
Jongens, for fucks sake, 3 dagen lang death op minstens 3 podia.
Dan staan er altijd bands die je aanspreken en bands die dat dus niet doen.
Ga je er niet heen, ander bandje kijken of bier drinken of zo.
Hou asjeblieft op met dat gejank.
Dan staan er altijd bands die je aanspreken en bands die dat dus niet doen.
Ga je er niet heen, ander bandje kijken of bier drinken of zo.
Hou asjeblieft op met dat gejank.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
- fetuskiller
- Contacteer:
Dat is precies hetgeen ik in al die posts probeer duidelijk te maken, maar de discussie wordt maar onnodig in leven gehouden. Ik ben er wel een beetje klaar mee. Cranial schijnt mijn punt niet te willen begrijpen. Prima.
Je hebt gelijk Cranial.
Je hebt gelijk Cranial.
ja? heb je het eindelijk door?!fetuskiller schreef: Je hebt gelijk Cranial.

waarom een forum hebben als er geen discussie gehouden mag worden?
waarom uberhaubt nog een mening hebben, we kunnen er hier net zo goed een totalitarische verzamelplek van maken dan....
omdat zekere individuen zich niet staande kunnen houden tegen makkelijke opmerkingen is niet mijn probleem...
Tullepetoanum Metallius
Jullie zijn allemaal gay want jullie zijn elk jaar op NDF te vinden. Homooooooos!!!!
Je bent zelf homo's.
Tho is homo's??? Ik wist niet dat hij aan schizofrenie leed...yowannuzz schreef:Je bent zelf homo's.

mensen die dat soort opmerkingen maken hebben iemand nodig achter in hun hoofd die het goed praatGijscoman schreef:Tho is homo's??? Ik wist niet dat hij aan schizofrenie leed...yowannuzz schreef:Je bent zelf homo's.

Tullepetoanum Metallius
Sorry, ik kon 't ff niet laten. Heb de hele dag geen flauwe opmerking kunnen maken, dus dan komt het er zo uit 

niks mis mee, kan ik tenminste ook weer eens lachen hier 

Tullepetoanum Metallius
Ja inderdaad, want het heeft totaal niks met een dubbele persoonlijkheid te maken. Die diagnose bestaat niet eens.Gijscoman schreef:Sorry, ik kon 't ff niet laten. Heb de hele dag geen flauwe opmerking kunnen maken, dus dan komt het er zo uit
Maar goed, ik hou gewoon van anaal.
goud dit...Tho schreef:Ja inderdaad, want het heeft totaal niks met een dubbele persoonlijkheid te maken. Die diagnose bestaat niet eens.Gijscoman schreef:Sorry, ik kon 't ff niet laten. Heb de hele dag geen flauwe opmerking kunnen maken, dus dan komt het er zo uit
Maar goed, ik hou gewoon van anaal.

Tullepetoanum Metallius
Ruud, wil je aub weer snel wat bands bekendmaken ?
Anders gaat het helemaal fout met dit topic ...
Tho, ik weet natuurlijk wel dat Schizofrenie bijna nooit inhoud dat je meerdere persoonlijkheden hebt (ik geloof in een zeldzaam geval wel), maar ik kon 't toch niet laten 
En ik ben ook voorstander van nieuwe bands, al kom ik waarschijnlijk toch niet (heeft niets met de line-up te maken, maar meer met het feit dat ik niet naar alles heen kan waar ik heen wil
).
Ach, het topic blijft in leven.

En ik ben ook voorstander van nieuwe bands, al kom ik waarschijnlijk toch niet (heeft niets met de line-up te maken, maar meer met het feit dat ik niet naar alles heen kan waar ik heen wil

Ach, het topic blijft in leven.
Lekker egoistisch dat gehuil over welke bands er niet mogen komen..
Ze spelen niet alleen voor jou, begin anders zelf een festival dan laat je alleen bands komen die je zelf goed vindt, en dan niet gaan janken als er geen hond op af komt.
Als je een band niet leuk vindt mag je dat best zeggen maar het is de puberaal dramatische manier waarop sommigen dat hier doen wat echt te zielig voor woorden is..
Ze spelen niet alleen voor jou, begin anders zelf een festival dan laat je alleen bands komen die je zelf goed vindt, en dan niet gaan janken als er geen hond op af komt.
Als je een band niet leuk vindt mag je dat best zeggen maar het is de puberaal dramatische manier waarop sommigen dat hier doen wat echt te zielig voor woorden is..
goed, nu weer on-topic, ipv gezeik over gezeik over bands.
alles weer koek en ei (kijk laatste posts) en dan komt er zo'n hapsnurker uit heerlen die effe na de feiten z'n gal komt spuwen......Buzz schreef:Lekker egoistisch dat gehuil over welke bands er niet mogen komen..
trouwens... als je het allemaal zo puberaal vind, wat doe je hier dan???
jij bent zo'n mongool die op forums vrije spraak loopt te prediken, over festivals loopt te lullen, maar vervolgens niet komt OMDAT DE BANDS EM NIET AANSTAAN!
beter trek je wel je muil open, zodat een organisator kan polsen wat mensen tof vinden......dat sommigen daar de maag niet voor hebben, prima...
ik hap niet meer, terug naar de discussie over schizofrenie en anaal

@took: sorry man
Tullepetoanum Metallius
- KoenM
- Contacteer:
Totaal offtopic, maar ik moet Tho volgen in deze. Ik krijg echt de lopende anale drek van t-shirts met de opdruk 'I am schizophrenic and so am I'. Schizofrenie is een erge ziekte die helemaal niks met meerdere persoonlijkheden te maken heeft.
Voor de rest: At the Gates. Nog eens, want ik kon vorig jaar niet.
Het lijdt toch over het algemeen tot zware psychoses, als ik gelijk heb? Zie die shirts trouwens nooit, maar kan ook eraan liggen dat ik niet oplet.KoenM schreef:Totaal offtopic, maar ik moet Tho volgen in deze. Ik krijg echt de lopende anale drek van t-shirts met de opdruk 'I am schizophrenic and so am I'. Schizofrenie is een erge ziekte die helemaal niks met meerdere persoonlijkheden te maken heeft.
En Scarab moet komen! (Geweldige band!!!)
- innuendo
- Lult over cdtjes
yowannuzz schreef:Ruud, wil je aub weer snel wat bands bekendmaken ?
Nee
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
- KoenM
- Contacteer:
Idd, zware psychoses. Dat heeft toch niet per se iets te maken met meerdere persoonlijkheden?Gijscoman schreef:Het lijdt toch over het algemeen tot zware psychoses, als ik gelijk heb? Zie die shirts trouwens nooit, maar kan ook eraan liggen dat ik niet oplet.KoenM schreef:Totaal offtopic, maar ik moet Tho volgen in deze. Ik krijg echt de lopende anale drek van t-shirts met de opdruk 'I am schizophrenic and so am I'. Schizofrenie is een erge ziekte die helemaal niks met meerdere persoonlijkheden te maken heeft.
En Scarab moet komen! (Geweldige band!!!)
Jungle Rot en Krisiun zou ik ook wel graag willen zien op dit festival, als het mag van Ome Cranial....
- fetuskiller
- Contacteer:
Ja, en om ome Cranial nog een plezier te doen van Vallenfyre ook wel langs komen 

krisiun heeft een klaase album afgeleverd dit jaar, dus ja dat mag wel hoor..... 
beter kom je daar een biertje doen met ome cranial zodat we kunnen kappen met het gezeik en het in persoon kunnen nuanceren

beter kom je daar een biertje doen met ome cranial zodat we kunnen kappen met het gezeik en het in persoon kunnen nuanceren
Tullepetoanum Metallius
Maandag een hele zwik nieuwe bands.
Klein tipje van de sluier: Maandag, omdat dat na de optredens in het land van dit weekend valt o.a.
Klein tipje van de sluier: Maandag, omdat dat na de optredens in het land van dit weekend valt o.a.
Neurotic Records Forum:
www.smnnews.com/board/forumdisplay.php?s=&forumid=124
- fetuskiller
- Contacteer:
Decapitated? Vader?
- Festivalbus
- Contacteer:
Vader speelt dinsdag nog.... dus zal het wel Gorgoroth, Textures en Kvelertak zijn
on a more serious note:
AMON!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

on a more serious note:
busreizen naar Wacken en Summer Breeze!
Vader heeft er nog nooit gestaan, dus dat mag wel eens een keer !!
dan toch liever Deicide met een oude setlist....vind dat nieuwe amon nummer toch niet te pruimen, beetje een grote warboel, hoop dat de rest van het album beter is...Festivalbus schreef: on a more serious note:
Tullepetoanum Metallius
- fetuskiller
- Contacteer:
Nou kom maar op met die namen 

Waar blijven die bandjes nou? 

- fetuskiller
- Contacteer:
Tja... was te verwachten hé 

waarschijnlijk worden ze vanavond om 1 voor 12 bekend gemaakt
eerder deze woensdag 
de man heeft het druk geloof ik...

de man heeft het druk geloof ik...
Tullepetoanum Metallius
Druk druk zoals altijd ja 
Maargoed. Op de voorpagina van www.neuroticdeathfest.com een 12 tal nieuwe bands.
Persberichten en rest van de site komt later vandaag, maar dan zijn jullie vast op de hoogte.

Maargoed. Op de voorpagina van www.neuroticdeathfest.com een 12 tal nieuwe bands.
Persberichten en rest van de site komt later vandaag, maar dan zijn jullie vast op de hoogte.
Neurotic Records Forum:
Hour of Penance, Aborted & Leng Tch'e! Ik ben een gelukkig man! 

The key of joy is disobedience.
Origin stond er ook nog niet bij toch?
klopt, zitten wel weer een aantal vette namen tussen!
De nieuwe namen even op een rijtje dan maar. In alfabetische volgorde:
Aborted, Betraying The Martyrs, Blood Red Throne, Cattle Decapitation, Coldworker, Debauchery, Decapitated, Hour Of Penance, Internal Bleeding, Leng Thc'e, Nexus Inferis, Origin
Aborted, Betraying The Martyrs, Blood Red Throne, Cattle Decapitation, Coldworker, Debauchery, Decapitated, Hour Of Penance, Internal Bleeding, Leng Thc'e, Nexus Inferis, Origin
Neurotic Records Forum:
Very nice! Betraying the Martyrs ben ik erg benieuwd naar.
En Blood Red Throne, Origin, Cattle Decapitation en Leng Thc'e zijn ook lekker!
En Blood Red Throne, Origin, Cattle Decapitation en Leng Thc'e zijn ook lekker!
Het is toch Leng Tch'e? Maargoed, iedereen schrijft die naam weer anders.
Voor de rest wel blij met Aborted, Cattle Decapitation, Blood Red Throne, Coldworker en Origin.
Voor de rest wel blij met Aborted, Cattle Decapitation, Blood Red Throne, Coldworker en Origin.
- NailgunMassacre
Vette shit Ruud! hele dikke bands zitten erbij
...nice!
![Headbanger [headbang]](./images/smilies/rockdevil.gif)
-
Kom op organisatie nu nog eens wat nieuwere bands die het old school geluid aanbidden. Ik denk dan aan:
Miasmal
Maim
Morbus Chron
Grave Ritual
Entrails
Cryptborn
Stench of Decay
Krypts
Genoeg kwaliteit op dat gebied en ook wel prettig tussen al dat technische spul.
Miasmal
Maim
Morbus Chron
Grave Ritual
Entrails
Cryptborn
Stench of Decay
Krypts
Genoeg kwaliteit op dat gebied en ook wel prettig tussen al dat technische spul.
Dominion of Darkness.
Toch weer gave zooi bij, benieuwd naar Cattle Decapitation live !!
Blood Red Throne! Klasse.
-
Cattle decapitation is brutend live, en Origin erbij..nu moet ik wel heen..
- fetuskiller
- Contacteer:
Op Internal Bleeding na, niet veel verassingen. Maar desalniettemin erg lekker allemaal.
Maar waar blijven de kleinere knallers als Decaying Purity, Sickening, Human Parasite, Putridity? Die zouden toch allemaal voor een scheet en drie knikkers moeten willen...
Maar waar blijven de kleinere knallers als Decaying Purity, Sickening, Human Parasite, Putridity? Die zouden toch allemaal voor een scheet en drie knikkers moeten willen...