Sinister
Sinister
Ik hoor net van iemand dat Sinister uit elkaar is. Hij zegt het van de band te hebben....
weet iemand iets?
weet iemand iets?
Ah, dus de derderangs Nederlandse versie van Vader heeft eindelijk ingezien dat hun bestaan volkomen overbodig is geworden! Ik heb de band sinds hun debuut alleen maar saaier horen worden met als dieptepunt het aantrekken van een zangeres die grunt alsof ze een hele lange boer moest laten op last van de huisarts.
Ik zal ze niet missen. En maar bidden dat er geen reunie komt over 5 jaar.
Ik zal ze niet missen. En maar bidden dat er geen reunie komt over 5 jaar.
http://sinister.wingsofdeath.nu/
Bastard: Cynic
Country: The Netherlands
Sent: 12.47 - 11/8 2003
That's all folks, Sinister is no more!
Bastard: Cynic
Country: The Netherlands
Sent: 12.47 - 11/8 2003
That's all folks, Sinister is no more!
- CALIBANaan
- Contacteer:
-
- inageandsadness
- Contacteer:
Ik weet alleen dat een van de gitaristen ermee kapte, daarom werd het optreden op WOA ook gecanceled. Alleen Rachel was er om met vervanger Holy Moses mee te doen.
Dan breekt de storm boven Melanies hoofd los
En moet zij alles op alles zetten
Om zich staande te houden tegenover Grand Pendleton
Een man die nog nooit een gevecht verloren heeft
En moet zij alles op alles zetten
Om zich staande te houden tegenover Grand Pendleton
Een man die nog nooit een gevecht verloren heeft
- Heer Petomaan
- inageandsadness
- Contacteer:
- Heer Petomaan
- inageandsadness
- Contacteer:
dat van dr lengte heeft natuurlijk niks met de zang te maken he!!
maar ze had idd wel een monotome stem, ze klonk een beetje als een iemand achter in de 50 die zn leven lang gerookt heeft, heel schor en monotoon
maar ze had idd wel een monotome stem, ze klonk een beetje als een iemand achter in de 50 die zn leven lang gerookt heeft, heel schor en monotoon
[url=http://www.inageandsadness.com][img]http://members.chello.nl/p.houwelingen2/logo.jpg[/img][/url]
- Heer Petomaan
- HellcommandeR
- Blood Countess
- Contacteer:
- Blood Countess
- Contacteer:
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
- Heer Petomaan
- Heer Petomaan
-
TMDC heeft er niets mee te maken deze keer, al vind ik Sinister wel een vreselijk overschatte band en Aad is een vreselijk slechte drummer
[b]Dako schreef[/b]
De houding van TMDC kennende bedoelt meneer iets als 'we klooiden maar wat aan, en toch speelden we de rest van de Nederlandse scene helemaal zoek'. Pre Order: @ www.monolith-deathcult.com/popup.htm
De houding van TMDC kennende bedoelt meneer iets als 'we klooiden maar wat aan, en toch speelden we de rest van de Nederlandse scene helemaal zoek'. Pre Order: @ www.monolith-deathcult.com/popup.htm
Toen ik hoorde dat Sinister werkelijk uitelkaar was heb ik tranen als de watervallen van Niagara gehuild van pure blijdschap grenzend aan waanzin.
Hun debuut Cross the Styx was indertijd nog wel te pruimen, maar vervolgens hebben ze slechts platen gemaakt die hoogstwaarschijnlijk waren gesponsord door "Deep Lethargy", een bekend slaapmiddelenfabrikant.
Maar of Aad inderdaad een slechte drummer is lopen de meningen uiteen: sommigen vinden hem een zeer slechte drummer, ik houd het op een matige drummer met weinig techniek, weinig kracht en met teveel zelfgenoegzaamheid.
Hun debuut Cross the Styx was indertijd nog wel te pruimen, maar vervolgens hebben ze slechts platen gemaakt die hoogstwaarschijnlijk waren gesponsord door "Deep Lethargy", een bekend slaapmiddelenfabrikant.
Maar of Aad inderdaad een slechte drummer is lopen de meningen uiteen: sommigen vinden hem een zeer slechte drummer, ik houd het op een matige drummer met weinig techniek, weinig kracht en met teveel zelfgenoegzaamheid.