Edit: Zoals Took hieronder opmerkt komt deze tournee op vrijdag 9 december ook langs 013 (Tilburg), wat me een stuk beter uitkomt.
Arch Enemy, Paradiso en 013, December 2011
Arch Enemy, Paradiso en 013, December 2011
Op woensdag 7 december 2011 speelt Arch Enemy in Paradiso (Amsterdam). Een ticket kost 24 euro plus een flink bedrag aan lidmaatschaps- en servicekosten. Voor het voorprogramma hoef je volgens mij niet te gaan, want dat bestaat uit Warbringer en Chtonic. Arch Enemy zelf is echter buitengewoon gaaf natuurlijk. Als er meer data in de Benelux bijkomen, zal ik deze openingspost en de titel van de draad aanpassen.
Edit: Zoals Took hieronder opmerkt komt deze tournee op vrijdag 9 december ook langs 013 (Tilburg), wat me een stuk beter uitkomt.

Laatst gewijzigd door Gilbert op ma mei 16, 2011 2:09 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Re: Arch Enemy, Paradiso, 7 december 2011
Ergens eind juni zie ik ze al in luxumburg samen met de geniale band scarred.

www.portall.net
www.myspace.com/portall
						www.myspace.com/portall
Hm... Is een beetje te ver weg in de toekomst. Je weet nooit hoe het OV loopt in de decembermaand, denk aan EMM vorig jaar...

9 december in 013.

Re: Arch Enemy, Paradiso en 013, December 2011
9 dec in de 013 aanwezig, voor het concert eerst weer is naar de little devil..

- Dennisrammstein
 - Contacteer:

Vanavond  
  Zin in. 013 ook altijd een leuke zaal met ruimte genoeg. Biertje in de klauwen en nekspieren trainen

http://www.last.fm/user/Dennizrammstein/
Gezien afgelopen woensdag.....en gehoord...kolere !! Het was wel luid 
. Was een lekker concertje, geluid heb ik wel eens beter gehoord bij hen/paradiso. Maar ik heb me weer prima vermaakt. Die Japanners in het voorprogramma, Chtonic, bevielen me ook wel. Warbringer deed het niet echt bij mij.

Taiwanezen, hoor 

Oh, ok.....hoorde van iemand dat het Japanners waren...had het zelf niet opgezocht verder.Took schreef:Taiwanezen, hoor
Leuke bassiste trouwens.
- Latebloomer

Dat ligt er maar net aan. Als 013 is uitverkocht is het ook ECHT uitverkocht - dan kun je geen kant meer op. Ze verkopen daar altijd veel te veel kaartjes. Sardientjes en blik en zo.Dennisrammstein schreef:VanavondZin in. 013 ook altijd een leuke zaal met ruimte genoeg.
Ik ga zo ook maar eensch die kant op 
  Gaat wel leuk worden denk ik zo ![Headbanger [headbang]](./images/smilies/rockdevil.gif)

[img]http://media.nuclearblast.de/openx/www/images/fd395dc9a150325eaefd6903672007d5.gif[/img]
ja, maar ik verwacht niet dat het uitverkocht is. in paradiso was het balkon niet open, en op de vloer was ook best ruimte.Latebloomer schreef:Dat ligt er maar net aan. Als 013 is uitverkocht is het ook ECHT uitverkocht - dan kun je geen kant meer op. Ze verkopen daar altijd veel te veel kaartjes. Sardientjes en blik en zo.Dennisrammstein schreef:VanavondZin in. 013 ook altijd een leuke zaal met ruimte genoeg.
- Dennisrammstein
 - Contacteer:

Laatste keer met Opeth was het ook uitverkocht en had ik ruimte zat vooraan. Het scheelt ook wel dat er toen geen pit was die alle mensen naar de zijkanten dreef. Ik heb eigenlijk nooit ruimtegebrek gehad bij de 013

http://www.last.fm/user/Dennizrammstein/
Het wordt gezellig druk, maar zeker niet uitverkocht. Dus nog genoeg kaarten aan de deur... en genoeg plek om te staan.

Neurotic Records Forum:
www.smnnews.com/board/forumdisplay.php?s=&forumid=124
						www.smnnews.com/board/forumdisplay.php?s=&forumid=124