Bericht
door Tuska » vr jan 20, 2012 10:08 am
Ik vind het best kick, al luister ik het verder niet of nauwelijks. Wat voor mij sowieso een belangrijk aspect is van technogerelateerde muziek is het psychedelische. Daar gaat het mij om en daarvoor is het de muziek bij uitstek (af en toe een nummertje van Infected Mushroom tussendoor bijvoorbeeld, prima), en dubsteb voegt daar met de breaks nog wel iets aan toe.
Ik vind het bizar en surrealistisch, maar dat is juist iets intrigerends, iets waar je naar kunt ontsnappen. Iets wat in de Metal niet of nauwelijks op een gelijkwaardige manier bewerkstelligd kan worden denk ik (ook de psychedelische Rock niet, want technomeuk (weet niet hoe ik het moet noemen) heeft iets kils wat het des te meer psychedelisch maakt), wellicht enkele uitzonderingen daargelaten.
Al is er in dit topic wel veel voorbij gekomen dat ik dan echt niet awesome vond. Blijkbaar zijn er ook verschillende soorten waarvan sommige mij absoluut niet kunnen bekoren.
Nogmaals, ik luister het verder eigenlijk nooit maar ik kan me prima inbeelden wat deze muziek (al dan niet) gaaf maakt.
Olen viikinki, tulin raiskaamaan teidän tyttären!
~!!iK hAuW Va ma DuSHi Elli3!!~ Lavv me schatje