Shows 2011
Re: Shows 2011
Wat is je punt?
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan
Je ziet de 3 groepen waarschijnlijk al op de boot. Kan je misschien ook kijken of je ipv dat concert, naar een ander concert zonder groepen die op de boot spelen kan gaan. Is misschien interessanter.Crises schreef:Wat is je punt?
Sterker nog: alle bands spelen 2 keer op de boot. Op de heen en terugreis om precies te zijn. Ik snap nog steeds niet je punt. Misschien zijn dit zijn favoriete bands en zag hij dat ze achter de 70.000 Tons of Metal een tour door Mexico/Latijns America doen en dat lijkt hem een uitgelezen gelegenheid om eens te kijken hoe het er aan toe gaat in Mexico bij een concert. In andere landen is het aantal metal concerten veel lager dan in Nederland. Dat wij nou zo verwend zijn...
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan
-
- Contacteer:
Dat weet ik, maar dat houdt niet in dat ik ze niet net zo goed een derde keer in een week wil zien 
In Extremo zit overigens ook nog zowel op die tour als op de cruise.

In Extremo, Orphaned Land, Amorphis en Stratovarius in één tour? Mogen ze van mij ook in Nederland doen!!!MetalTuupLimburg schreef:Dat weet ik, maar dat houdt niet in dat ik ze niet net zo goed een derde keer in een week wil zien
Geheugen als een zeef, maar de dingen die me nog echt bijstaan:
-Crimson Glory, Boerderij, Zoetermeer
- Primordial, 02 Academy, Dublin maar ik kan net zo goed Doornroosje of Biebob zeggen
- Posthum, Baroeg tijdens Black Metal Desecration
- Heathen, Atak tijdens Killfest
- Overkill, Atak tijdens Killfest
- Asphyx, Metropool, Hengelo
- Morbid Angel, Party San
- Taake, Party San
- Slayer, Metalcamp
- Watain, Metalcamp
Verder nog allerlei leuks gezien zoals: Pest, Tribulation, Negative Plane, Enslaved, Negura Bunget, Cirrha Niva, Elsrock etc.
-Crimson Glory, Boerderij, Zoetermeer
- Primordial, 02 Academy, Dublin maar ik kan net zo goed Doornroosje of Biebob zeggen
- Posthum, Baroeg tijdens Black Metal Desecration
- Heathen, Atak tijdens Killfest
- Overkill, Atak tijdens Killfest
- Asphyx, Metropool, Hengelo
- Morbid Angel, Party San
- Taake, Party San
- Slayer, Metalcamp
- Watain, Metalcamp
Verder nog allerlei leuks gezien zoals: Pest, Tribulation, Negative Plane, Enslaved, Negura Bunget, Cirrha Niva, Elsrock etc.
Slayer op Metalcamp was ook wel oneindig veel beter dan toen dat gaapfestijn op Fields of Rock...