De lijer!MetalTuupLimburg schreef:"We received your booking request for 70000TONS OF METAL 2012. Thank you!"

De lijer!MetalTuupLimburg schreef:"We received your booking request for 70000TONS OF METAL 2012. Thank you!"
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
Nee niet naar 70000tons, maar wel een maand later naar de Monsters Of Rock Cruise http://monstersofrockcruise.com/.MetalTuupLimburg schreef:Nog twee weekjes!![]()
Man wat heb ik hier weer een zin in! Dat eerste lijstje dat IronMaidenNL plaatste maakte me nog niet heel enthousiast, maar ondertussen is er met Annihilator, Venom, Amorphis, OverKill, Atheist en Tankard genoeg toegevoegd waarbij ik wel keihard uit mijn dak kan gaanEn we wachten nog op de aankondiging van nog 5 bands.
Behalve wij twee nog meer mensen van hier die gaan?
Als ik een geldezel had wel jaMetalTuupLimburg schreef:Nog twee weekjes!![]()
Man wat heb ik hier weer een zin in! Dat eerste lijstje dat IronMaidenNL plaatste maakte me nog niet heel enthousiast, maar ondertussen is er met Annihilator, Venom, Amorphis, OverKill, Atheist en Tankard genoeg toegevoegd waarbij ik wel keihard uit mijn dak kan gaanEn we wachten nog op de aankondiging van nog 5 bands.
O dat klinkt ook niet verkeerd!Temple Of The King schreef:Nee niet naar 70000tons, maar wel een maand later naar de Monsters Of Rock Cruise http://monstersofrockcruise.com/.MetalTuupLimburg schreef:Nog twee weekjes!![]()
Vrijwel dezelfde vaarroute, alleen iets minder heavy programering en wat minder bands. Maar met o.a Tesla, Y&T, Cinderella, Stryper en Night Ranger komen we de dagen wel door.