FULL OF HATE TOUR 2012 met Behemoth, Cannibal Corpse en meer

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Gebruikersavatar
Latebloomer
Berichten: 990
Lid geworden op: di feb 01, 2011 7:49 pm

Re: FULL OF HATE TOUR 2012 met Behemoth, Cannibal Corpse en

Bericht door Latebloomer » vr feb 10, 2012 12:02 pm

KoenM schreef:Sjon, Edgar, Frederik, wat jij wil.
doe dan maar Koen

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22272
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Re: FULL OF HATE TOUR 2012 met Behemoth, Cannibal Corpse en

Bericht door KoenM » vr feb 10, 2012 1:18 pm

Iedereen wil Koen zijn. :' )
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
King of Beer
Berichten: 923
Lid geworden op: di apr 14, 2009 9:46 pm
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: FULL OF HATE TOUR 2012 met Behemoth, Cannibal Corpse en

Bericht door King of Beer » za feb 11, 2012 1:11 am

Was een hele vette avond in een heel erg goed gevulde zaal.

Nexus Inferis maakte een mooie pot muziek met vette samples erbij, alleen de zanger leek nogal bangig te zijn.
Muziek deed me nogal aan The Amenta denken.
Suicidal Angels gaf een goede show weg waar nog een aanzienlijk deel van het publiek op los ging, ook waren er de eerste circle pits en wall of deaths.
Misery Index produceerde een geweldige muur van geluid die over iedereen heen knalde, dat was erg strak en gaaf, jammer dat het maar 35 minuten duurde.
Legion Of The Damned vind ik sowieso al kut maar ze speelde erg rommelig waardoor het nog kutter was.
Behemoth gaf een behoorlijk indrukwekkende show, tijdens het intro werd de naam van Nergal al uitgebreid geroepen.
De setlist was ik deze keer erg tevreden over, hoogtepunt was voor mij de uitvoering van Chant For Ezkaton, dat was echt weergaloos.
Cannibal Corpse raasde er nog eens lekker overheen met een show die je al zovaak bij hun hebt gezien maar toch nog steeds goed is.
Ze speelde ook 2 nieuwe nummers die goed en vertrouwd klonken.

Al met al een meer dan geslaagde avond.
http://metal-exposure.com/
http://www.last.fm/user/Rob_Caine

Gebruikersavatar
Mollusk
Lult over cdtjes
Berichten: 5793
Lid geworden op: za nov 04, 2006 12:04 am

Re: FULL OF HATE TOUR 2012 met Behemoth, Cannibal Corpse en

Bericht door Mollusk » zo feb 12, 2012 2:02 pm

Zometeen vriend van me ophalen en dan op weg. Lekker aan de sinas, ben de BOB vandaag.
The incorrigible wheel tilts at a grotesque angle

Gebruikersavatar
goddethroned
Berichten: 1483
Lid geworden op: za jul 16, 2005 2:50 pm
Locatie: Heino

Re: FULL OF HATE TOUR 2012 met Behemoth, Cannibal Corpse en

Bericht door goddethroned » ma feb 13, 2012 11:20 am

King of Beer schreef:Was een hele vette avond in een heel erg goed gevulde zaal.

Nexus Inferis maakte een mooie pot muziek met vette samples erbij, alleen de zanger leek nogal bangig te zijn.
Muziek deed me nogal aan The Amenta denken.
Suicidal Angels gaf een goede show weg waar nog een aanzienlijk deel van het publiek op los ging, ook waren er de eerste circle pits en wall of deaths.
Misery Index produceerde een geweldige muur van geluid die over iedereen heen knalde, dat was erg strak en gaaf, jammer dat het maar 35 minuten duurde.
Legion Of The Damned vind ik sowieso al kut maar ze speelde erg rommelig waardoor het nog kutter was.
Behemoth gaf een behoorlijk indrukwekkende show, tijdens het intro werd de naam van Nergal al uitgebreid geroepen.
De setlist was ik deze keer erg tevreden over, hoogtepunt was voor mij de uitvoering van Chant For Ezkaton, dat was echt weergaloos.
Cannibal Corpse raasde er nog eens lekker overheen met een show die je al zovaak bij hun hebt gezien maar toch nog steeds goed is.
Ze speelde ook 2 nieuwe nummers die goed en vertrouwd klonken.

Al met al een meer dan geslaagde avond.
Hier hoef ik niks aan toe te voegen. Hetzelfde geld voor Enschede gisteravond. Top avond! Beste bands waren voor mij Behemoth en Misery Index.
[i]In the shadow of the light from a black sun
Frigid statue standing icy blue and numb
Where are the frost giants I've begged for protection?
I'm freezing [/i]

Gebruikersavatar
Latebloomer
Berichten: 990
Lid geworden op: di feb 01, 2011 7:49 pm

Re: FULL OF HATE TOUR 2012 met Behemoth, Cannibal Corpse en

Bericht door Latebloomer » ma feb 13, 2012 12:45 pm

eens, met dien verstande dat LotD mij niet eens tegenviel (hoewel het geluid -alleen- bij hen matig was).
Superavond!
Publieke belangstelling viel mij trouwens tegen. Als je bij deze bands al het balkon moet dichtgooien en ook de zaal niet geheel vol is, waarvoor komt men dan nog wel de luie stoel uit...!?
Nog een tip voor Atak: regel de volgende keer bij concerten die al 's-middags beginnen een stand met eet-/snackgelegenheid --> extra omzet.

Gebruikersavatar
NvE
Berichten: 444
Lid geworden op: wo feb 22, 2006 6:38 pm
Locatie: Baarlo
Contacteer:

Re: FULL OF HATE TOUR 2012 met Behemoth, Cannibal Corpse en

Bericht door NvE » ma feb 13, 2012 1:44 pm

Latebloomer schreef:Publieke belangstelling viel mij trouwens tegen. Als je bij deze bands al het balkon moet dichtgooien en ook de zaal niet geheel vol is, waarvoor komt men dan nog wel de luie stoel uit...!?
Bands als Cannibal Corpse, Behemoth en LotD kan je in Nederland ieder jaar zowat 2x zien. De belangstelling voor deze bands wordt logischerwijs op een gegeven moment dan ook wat minder natuurlijk. Zeker met die entreeprijzen van tegenwoordig.
Komt nog eens bij dat deze hele package over een paar weken op Neurotic deathfest staat met nog veel meer bands erbij en dan is het m.i. niet zo'n vreemd verhaal en heeft het weinig met uit je luie stoel komen te maken maar eerder met keuzes maken.
don't mistake lack of talent for genius

Gebruikersavatar
Latebloomer
Berichten: 990
Lid geworden op: di feb 01, 2011 7:49 pm

Re: FULL OF HATE TOUR 2012 met Behemoth, Cannibal Corpse en

Bericht door Latebloomer » ma feb 13, 2012 2:28 pm

NvE schreef:
Latebloomer schreef:Publieke belangstelling viel mij trouwens tegen. Als je bij deze bands al het balkon moet dichtgooien en ook de zaal niet geheel vol is, waarvoor komt men dan nog wel de luie stoel uit...!?
Bands als Cannibal Corpse, Behemoth en LotD kan je in Nederland ieder jaar zowat 2x zien. De belangstelling voor deze bands wordt logischerwijs op een gegeven moment dan ook wat minder natuurlijk. Zeker met die entreeprijzen van tegenwoordig.
Komt nog eens bij dat deze hele package over een paar weken op Neurotic deathfest staat met nog veel meer bands erbij en dan is het m.i. niet zo'n vreemd verhaal en heeft het weinig met uit je luie stoel komen te maken maar eerder met keuzes maken.
Wanneer waren CC en Behemoth het laatst in NL? Volgens mij zijn ze in 2011 niet geweest. En hoeveel mensen uit 'de Atak-regio' zouden er nou helemaal naar Neurotic gaan?
Ik las dat de Full of Hate Tour in Duitsland wel volle zalen trekt - in Hamburg zelfs uitverkocht (en dat zijn geen zalen die kleiner zijn dan Atak - integendeel).
Niettemin geef ik toe dat het aanbod aan metalconcerten erg groot is de laatste jaren en dat de prijzen steeds hoger lijken te worden.

Gebruikersavatar
NvE
Berichten: 444
Lid geworden op: wo feb 22, 2006 6:38 pm
Locatie: Baarlo
Contacteer:

Re: FULL OF HATE TOUR 2012 met Behemoth, Cannibal Corpse en

Bericht door NvE » ma feb 13, 2012 3:50 pm

In 2011 zijn ze idd niet geweest. Ik weet exacte data en jaartallen niet uit mijn hoofd maar heb ze de jaren daarvoor wel zo vaak voorbij zien komen op zomerfestivals en in zalen (no mercy festivals etc) dat ik me goed kan voorstellen dat mensen een keertje overslaan. Op een dik een uur rijden vanaf Enschede ligt Oberhausen waar de package ook langskomt dus mensen in deze regio hebben wat dat betreft genoeg keus voor welk optreden ze dan kiezen... Combinatie van factoren denk ik.

En of mensen uit de regio Enschede het de moeite waard vinden om naar neurotic te komen weet ik niet. Er loopt op dat festival iig genoeg volk rond wat nog wel van verder dan Enschede speciaal naar Tilburg is afgereisd.
don't mistake lack of talent for genius

Gebruikersavatar
King of Beer
Berichten: 923
Lid geworden op: di apr 14, 2009 9:46 pm
Locatie: Arnhem
Contacteer:

Re: FULL OF HATE TOUR 2012 met Behemoth, Cannibal Corpse en

Bericht door King of Beer » di feb 14, 2012 1:43 am

In Oberhausen waren er zo ongeveer 2500 mensen, dat is een aardig verschil met de beduidend kleinere atak zaal en als dan ook nog eens het balkon dicht zit was het dus wel rustig blijkbaar.
http://metal-exposure.com/
http://www.last.fm/user/Rob_Caine

Gebruikersavatar
Latebloomer
Berichten: 990
Lid geworden op: di feb 01, 2011 7:49 pm

Re: FULL OF HATE TOUR 2012 met Behemoth, Cannibal Corpse en

Bericht door Latebloomer » di feb 14, 2012 8:53 am

en dan ook nog te bedenken dat was aangekondigd dat de eerste 250 bezoekers gratis kaarten kregen voor Enslaved....

raymondK
Berichten: 699
Lid geworden op: ma sep 05, 2011 7:24 pm
Locatie: Nordhorn (Duitsland)

Re: FULL OF HATE TOUR 2012 met Behemoth, Cannibal Corpse en

Bericht door raymondK » di feb 14, 2012 1:35 pm

Was een mooie dag. Nexus inferus was wel aardig. Suicidal angels vond ik gaaf leek veel op slayer dat wel. Maar het werd goed gebracht. Misery index was wat ik er van meegekregen heb aardig goed, zoals er al eerder werd aangegeven kwam er een muur van geluid over je heen, dat was aardig strak. LotD is leuk niet meer en niet minder. Behemoth was voor mij de beste band van de dag. Wat een show en sfeer, het was de eerste keer dat ik ze zag en dat beviel me zeer goed. Echt heel gaaf. Cannibal corpse is gewoon een goeie bak herrie en dan lekker uit je dak gaan.

Gebruikersavatar
gloomy88
Berichten: 1336
Lid geworden op: di aug 05, 2008 5:06 pm
Locatie: Tilburg (noord brabant)

Re: FULL OF HATE TOUR 2012 met Behemoth, Cannibal Corpse en

Bericht door gloomy88 » di feb 14, 2012 6:34 pm

Was weer erg gaaf!! Hoogtepunten waren. Misery index ,Behemoth en cannibal corpse.
Misery index vind ik altijd wel leuk. Behemoth is naar mijn mening weer helemaal terug. Want o wat speelde ze goed! Cannibal corpse was gwn weer een lekker potje death! [headbang]
Ik heb zoals meerdere wel een foodcorner gemist. Want buiten in de rij voor die friettent en legion missen vond ik niet echt leuk.
[img]http://media.nuclearblast.de/openx/www/images/fd395dc9a150325eaefd6903672007d5.gif[/img]

blackstar666
Berichten: 353
Lid geworden op: ma sep 26, 2005 9:40 pm
Locatie: Enschede

Re: FULL OF HATE TOUR 2012 met Behemoth, Cannibal Corpse en

Bericht door blackstar666 » di feb 14, 2012 11:30 pm

Je hoeft natuurlijk niet naar de muur te gaan, zitten talloze snackbars en shoarmaboeren aan en rond de oude markt op 1 minuut lopen van Atak.

Gebruikersavatar
gloomy88
Berichten: 1336
Lid geworden op: di aug 05, 2008 5:06 pm
Locatie: Tilburg (noord brabant)

Re: FULL OF HATE TOUR 2012 met Behemoth, Cannibal Corpse en

Bericht door gloomy88 » di feb 14, 2012 11:51 pm

Die is het dichte bij vandaar dat ik daar heenging net als de rest waarschijnlijk haha.
[img]http://media.nuclearblast.de/openx/www/images/fd395dc9a150325eaefd6903672007d5.gif[/img]

Gebruikersavatar
cataclysm child
Berichten: 7664
Lid geworden op: do dec 08, 2005 2:16 pm
Locatie: leuven

Re: FULL OF HATE TOUR 2012 met Behemoth, Cannibal Corpse en

Bericht door cataclysm child » ma feb 20, 2012 6:39 pm

Gisteren Full of Hate in Hof Ter Lo:

Nexus Inferis: Gemist
Suicidal Angels: Saai
Misery Index: Deftig. Beetje zoals Dying Fetus vind ik, maar dan met net wat minder pit, live toch.
Legion of the Damned: Belachelijk slecht. Rommelig vooral en die zanger heeft geen stem meer.
Behemoth: Degelijk, maar echt los kwam het nooit, behalve bij Chant For Eschaton 2000. En afsluiten met Lucifer, slechtste idee ooit.
Cannibal Corpse: Heb ze nu al meerdere keren gezien, maar gisteren was veruit de beste keer. Wat een BOM van een optreden, amai.
Faustian Spirit of the Earth

Plaats reactie