Black Sabbath 12 juni in Ahoy
Re: Black Sabbath 12 juni in Ahoy
Ik gok het erop dat ze ook wel weer langskomen als ze het nieuwe album uit hebben.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]
Kaartje binnen voor de arena. Zo blij als een kind! Nu nog iemand vinden die meewil 

The incorrigible wheel tilts at a grotesque angle
65 euro INclusief servicekosten, niet exclusief..Took schreef:en het kost bijna 65 euro plus zeurvicekosten. Ook niet onbelangrijk om te vermelden.
Anyway, ik ben erbij, zitplaatsen 1ste ring, rij 2

Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
Officieel afgelast volgens LiveNation, dus hier geen vervangende show van Ozzy & Friends. Mensen met een kaartje krijgen persoonlijk bericht over hoe ze het geld terug kunnen krijgen.
Godverdomme nog aan toe. Zelfs geen vervangende show dus? Bah! Ik had nog wel zo'n zin om Geezer alsnog aan het werk te kunnen zien.Dufniall schreef:Officieel afgelast volgens LiveNation, dus hier geen vervangende show van Ozzy & Friends. Mensen met een kaartje krijgen persoonlijk bericht over hoe ze het geld terug kunnen krijgen.
Ik ga in een hoekje zitten huilen (waarna Gijs me mag troosten).
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
- KoenM
- Contacteer:
Graspop of Hellfest. Dus niet zeuren Robbert.
Laat 'm maar naar Hellfest gaan, of naar Download. Dan word ik tenminste zeker niet verkracht...KoenM schreef:Graspop of Hellfest. Dus niet zeuren Robbert.
En dan de voorspellende gaven van onze zeurpieten op pagina 1... Half goed, het wordt afgelast, maar niet doordat Ozzie zo'n faalaap is...
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan
Maar maar maar maar....KoenM schreef:Graspop of Hellfest. Dus niet zeuren Robbert.
Ah! Dan gaat het zeker Graspop worden. En dan zorg ik dat ik ruim van te voren op de camping aanwezig ben!Gijscoman schreef: Laat 'm maar naar Hellfest gaan, of naar Download. Dan word ik tenminste zeker niet verkracht...

'Yes, you put up that tent, boy. Nice and slow, oh yes. Use those muscles of yours! C'mon now, don't let the sun get to you, that's it. Yes...'
:' )
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours

Ach, volgend jaar dan maar Black Sabbath in Nederland.
Jammer maar begrijpelijk.
Toch even zeiken richting livenation: ik wil die fucking tyfus-servicekosten ook terug hebben. Blijkbaar werkt het niet zo.
Toch even zeiken richting livenation: ik wil die fucking tyfus-servicekosten ook terug hebben. Blijkbaar werkt het niet zo.
The incorrigible wheel tilts at a grotesque angle
Niet zeuren, ze verlenen je nu zelfs dubbel service... bij het kaartje kopen en het geld terug.
Haha, breng ze anders even op ideeën, gaan ze straks ook servicekosten rekenen bij het inleveren van je ticket.

sabaton is mijn favoriete epic metal band
Toch jammer dat ze niet komen. Dan maar hopen dat ze in de toekomst nog een keer kunnen komen in de originele bezetting. Gezond en wel dan en met Ward, daar moeten ze toch uit kunnen komen. Verder veel sterkte voor Tony Iommi!