Heb er zin in! Gister in Amsterdam een lekkere opwarmer gehad met Deafheaven en Hierophant waardoor ik nu licht gaar ben, maar goed. Wel vaag dat het al zo vroeg begint trouwens... Ik moet om 5 uur de trein al pakken. Ben benieuwd of ik voor die tijd in deze staat nog wat eten naar binnen krijg.
fetuskiller schreef:Heb er zin in! Gister in Amsterdam een lekkere opwarmer gehad met Deafheaven en Hierophant waardoor ik nu licht gaar ben, maar goed. Wel vaag dat het al zo vroeg begint trouwens... Ik moet om 5 uur de trein al pakken. Ben benieuwd of ik voor die tijd in deze staat nog wat eten naar binnen krijg.
Dat komt m.i. omdat er om 0.00 u een technoparty begint in Doornroosje. Mss ook ff meepakken?
Owl schreef:Echt geweldig concert was dat. Weet iemand soms wat de setlist van Kylesa was?
Ik heb hem meegenomen, maar moet hem even uit de prullenbak (de echte) vissen. Dit was in Nijmegen de setlist:
Said Done
Only One
Tired Climb
To Forget
Bottom Line
Forsaken
-------------------------drum jams
Don't Look Back
Distance Closing In
Unknown Awareness
Hollow Severer
Scapegoat
----------------------encore:
Running Red
Where The Horizon Unfolds
Owl schreef:Echt geweldig concert was dat. Weet iemand soms wat de setlist van Kylesa was?
Ik heb hem meegenomen, maar moet hem even uit de prullenbak (de echte) vissen. Dit was in Nijmegen de setlist:
Said Done
Only One
Tired Climb
To Forget
Bottom Line
Forsaken
-------------------------drum jams
Don't Look Back
Distance Closing In
Unknown Awareness
Hollow Severer
Scapegoat