Zaterdag 3 maart 2012:
THE DEVIL'S BLOOD - NL
+
TERZIJ DE HORDE - NL
Romein - Leeuwarden
Aanvang: 20.00
Entree: € 15,-
03-03-12: The Devil's Blood + Terzij de Horde @ Leeuwarden
- Eru Iluvatar
Re: 03-03-12: The Devil's Blood + Terzij de Horde @ Leeuward
Super optreden van The Devil's Blood gisteren in Leeuwarden! De band kwam in de voormalige kerk prima uit de verf. Jammer dat de opkomst zo bedroevend laag was; had ik niet verwacht van Friesland. De band is live steengoed, maar brengen bepaalde nummers elk optreden weer om een andere manier uit de verf, dat maakt herhalende bezoeken echt een must!
Zoals gewoonlijk weer een filmpje gemaakt:
Zoals gewoonlijk weer een filmpje gemaakt:
Jammer, verrast me ook... zat zelf in Tilburg voor NDF, was anders zeker present geweest!Eru Iluvatar schreef:Jammer dat de opkomst zo bedroevend laag was; had ik niet verwacht van Friesland
- Krimhild
- Altijd welkom
Ah, geniaal dat je daar een filmpje van gemaakt hebt ^^ Jammer dat het geluid een beetje wappert. Ook in zeeland was het niet druk, maar ik vond dat wel fijn, lekker veel ruimte om te headbangen enzo.
Mediteren kun je leren!
- Eru Iluvatar
Fimpjes maken van TDB blijft verslavend! Iemand anders had van de avond in Leeuwarden nog betere filmpjes gemaakt (ik sta er voor de verandering zelf ook eens op, met witte shirt vooraan), zie: http://www.youtube.com/watch?v=Pe_TYMOL ... re=relatedKrimhild schreef:Ah, geniaal dat je daar een filmpje van gemaakt hebt ^^ Jammer dat het geluid een beetje wappert. Ook in zeeland was het niet druk, maar ik vond dat wel fijn, lekker veel ruimte om te headbangen enzo.
Inmiddels heb ik van alle nummers van hun setlist een filmpje gemaakt. Eens kijken of ik daar een compilatiedingetje van kan maken.