Gotthard naar Uden
-
Gotthard naar Uden
Op 6 november 2012 zal Gotthard, met een nog nader te bepalen support, een éénmalige Nederlandse show verzorgen in De Pul in Uden.
Tickets kosten €25,-, verkoop is inmiddels gestart.
Check voor meer info: www.eternalrock.nl of www.livepul.com
Tickets kosten €25,-, verkoop is inmiddels gestart.
Check voor meer info: www.eternalrock.nl of www.livepul.com
Re: Gotthard naar Uden
Aanwezig!!!!! Gotthard:D
- Latebloomer
'ns ff 'n paar nummertjes gecheckt; sjonge wat is dit slecht zeg! Kane is er een topband bij...
Ik snap dat smaken verschillen, maar dit heeft een zo'n hoog onnozelheidsgehalte dat ik er plaatsvervangende schaamte van krijg!Latebloomer schreef:'ns ff 'n paar nummertjes gecheckt; sjonge wat is dit slecht zeg! Kane is er een topband bij...
Zeg aub dat het een (slechte!) grap was.....
On topic: Ben erg benieuwd hoe de nieuwe zanger het er vanaf brengt, hij heeft wel erg grote schoenen te vullen. Ben er zeker bij. Wereldband, een topper in het genre!
I drink therefore I am
- Latebloomer
juist: 'in het genre' (Kane, Nickelback, Bon Jovi etc.)wyrm schreef:Ik snap dat smaken verschillen, maar dit heeft een zo'n hoog onnozelheidsgehalte dat ik er plaatsvervangende schaamte van krijg!Latebloomer schreef:'ns ff 'n paar nummertjes gecheckt; sjonge wat is dit slecht zeg! Kane is er een topband bij...
Zeg aub dat het een (slechte!) grap was.....
On topic: Ben erg benieuwd hoe de nieuwe zanger het er vanaf brengt, hij heeft wel erg grote schoenen te vullen. Ben er zeker bij. Wereldband, een topper in het genre!
- Latebloomer
dat neem ik terug.wyrm schreef:En dan is Kane beter? ok.............? Laat maar.
maar alleen omdat je in de Achterhoek woont